Address & Contact

Our Address

تهران،کیلومتر 17 جاده قدیم،کرج فتح(پل کفش ملی)،جاده اندیشه،بعد از پمپ بنزین مروارید،جنب املاک صنعت سازان،آراد مخزن

02128424096- 09126644159 – 09126640117 ساخت مخازن صنعتی، انواع سیلو، تانکرهوایی،زمینی ،چرخدار ,فروش محصولات و مخازن پلی اتیلن تانکرسازی, مخزنسازی, سیلوسازی،سیلو سیمان

 

مجموعه صنعتی آراد مخزن با تکیه بر تجربه و دانش فنی خود آماده ساخت سفارشات شما مشتریان عزیز در زمینه ساخت انواع مخزن صنعتی ، ساخت انواع سیلو( سیمان ،غلات مواد و …)  تانکر هوایی ،  زمینی ، چرخدار ،دوجداره ، کوئل دار و … میباشد.همچنین فعایت بخش دیگر مجموعه شامل تولید و فروش انواع محصولات پلی اتیلن ( مخازن پلی اتیلن و وان و علائم ترافیکی و …) میباشد. امید است که بتوانیم سفارشات و نیازهای شما عزیزان در حوزه فعالیت خود را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت خدمت شما عزیزان ارائه دهیم .

کیفیت عالی – تعهد کاری – قیمت مناسب

 

                                      ساخت سیلو (سیمان ، غلات  و  …)

سیلو سیمان 

برای ذخیره مواد پودری مانند  سیمان از سیلو های ذخیره فلزی استفاده می کنند.اهمیت نگهداری سیمان در پروژه های عمرانی بسیار بالا می باشد آن هم به این علت است که سیمان در هنگام مواجه شدن با رطوبت خیلی زود به کلوخه تبدیل می شود و دیگر قابل مصرف و استفاده نیست.همچنین از این مخزن (سیلو سیمان) در پروژه های گسترده عمرانی و سد سازی و جاده سازی و … استفاده می شود.سیلو سیمان را با توجه به میزان سیمانی که در آن ذخیره می شود در ابعاد 30, 40 , 50 , 60 ، 100, 150, 200 , 250  تنی دسته بندی و طراحی می کنند. تیم فنی آراد مخزن سیلو سیمان شما را با توجه به سفارش شما در ابعاد مختلف طراحی میکند.

در هنگام نگهداری سیمان در سیلو باید به موارد زیر توجه کنید:

1.هنگامی که سیلوی سیمان کاملا تخلیه شد بهتر است که با فشار باد آن را تمیز کرد و سپس مجددا بارگیری سیمان انجام گردد.
2.سیمان های مختلف یا به عبارتی یک نوع سیمان از دو کارخانه و برند مجزا نباید در داخل یک سیلو مشترک نگهداری شوند و باید برای آن از دو سیلوی سیمان مجزا استفاده نمود.
3. مدت زمان نگهداری سیمان در سیلوی سیمان حداکثر تا سه ماه می تواند طول بکشد بدون این که برای سیمان مشکلی بوجود آید.
4.توجه داشته باشید که هرگز سیمان را به صورت داغ درون سیلوی سیمان نریزید به این علت که کیفیت آن کاهش می یابد و افت خواهد کرد.

معیار قیمت سیلو سیمان

اولین معیار تاثیرگذار در قیمت سیلو سیمان ظرفیت آن میباشد. زیرا ظرفیت یک سیلوی سیمان اولین پارامتر برای تعیین و محاسبه متریال سیلوی سیمان میباشد.

بعد از ظرفیت نوع لوله های پایه و ورق به کار رفته در سیلوی سیمان روی قیمت سیلوی سیمان تاثیر میگذارد و در آخر متعلقاتی نظیر نردبان ، حفاظ ها و … هستند که بر روی قیمت سیلو سیمان تاثیر خواهند گذاشت.

نحوه ی محاسبه ظرفیت سیلو سیمان

برای محاسبه ظرفیت سیلو سیمان ابتدا باید حجم سیلو را محاسبه کرده سپس با توجه ب وزن مخصوص سیمان ظرفیت سیلو را محاسبه کرد.سیلو سیمان از دو قسمت استوانه ای و مخروطی تشکیل شده است که برای محاسبه ظرفیت باید حجم هر دو قسمت را محاسبه و سپس با هم جمع کنیم.
اگر شعاع ( نصف قطر ) سیلو را با R , ارتفاع سیلو را با H , ارتفاع مخروط را با h نشان دهیم فرمول حجم به شکل زیر خواهد بود.

‘v حجم مخروط + vحجم استوانه = حجم سیلو سیمان

 

 

 

 

با توجه به اینکه وزن مخصوص سیمان فله 1.5( وزن مخصوص سیمان پاکتی 1.7 ) می باشد .برای محاسبه وزن ظرفیت سیلو سیمان , حجم را در 1.5 ضرب میکنیم و ظرفیت وزنی سیلو سیمان مشخص میشود.

  1.5 * ” V= ظرفیت وزنی ( تن)

جدول وزن مخصوص بعضی از مصالح پرکاربرد

 

ابعاد استاندارد سیلو سیمان

سیلو سیمان با توجه به ظرفیت نامی و ملاحظات فنی در ابعاد استاندارد ساخته میشود که به توضیح چند نمونه پرمصرف سیلو سیمان میپردازیم.

سیلو سیمان 30 تن

سیلو سیمان 30 تن به طور معمول در پروژه ها و کارگاههایی که مصرف سیمان روزانه کمی دارند استفاده میشود.این سیلو به صورت خودایستا ( بدون نیاز ب فندانسیون ) نیز ساخته میشود. سیلوی سیمان 30 تن با ورق 3میل و 4میل st37 ساخته میشود.  مشخصات سیلو سیمان 30 تن مطابق جدول زیر میباشد. البته لازم به ذکر است کلیه مشخصات سیلو با توجه به درخواست مشتری قابل تغییر میباشد.

نمونه سیلوی سیمان 30 تن

 

سیلو سیمان 30تن خودایستا

سیلوی سیمان30 تن خودایستا

 

سیلو سیمان مخروطی کج

سیلو سیمان با مخروطی نامنظم

 

سیلو سیمان 30 تن

سیلو سیمان 60تن

این سیلو نیز به صورت خودایستا ( بدون نیاز ب فندانسیون ) و غیر خودایستا ساخته میشود. سیلوی سیمان 60 تن با ورق 3میل و 4میل و 5 میل st37 ساخته میشود. بدین شکل که قسمت مخروطی سیلو 5 میل , قسمت بالاتر 4 میل و بخش های بالایی 3 میل استفاده میشود. مشخصات سیلو سیمان 60 تن مطابق جدول زیر میباشد. البته لازم به ذکر است کلیه مشخصات سیلو با توجه به درخواست مشتری قابل تغییر میباشد.

نمونه سیلوی سیمان 60 تن

 

سیلو سیمان 60 تن خودایستا

 

سیلو سیمان 60 تن

سیلو سیمان 100تن

سیلوی سیمان 100تن با ورق  4میل و 5 میل st37 ساخته میشود. بدین شکل که قسمت مخروطی و بخش پایینی سیلو 5 میل , قسمتهای بالاتر 4 میل  استفاده میشود. مشخصات سیلو سیمان 100 تن مطابق جدول زیر میباشد. البته لازم به ذکر است کلیه مشخصات سیلو با توجه به درخواست مشتری قابل تغییر میباشد.

نمونه سیلوی سیمان 100 تن

سیلو سیمان100 تنی

مشخصات مربوط به هر سیلو سیمان را میتوان در جداول زیر مشاهده کرد. لازم ب ذکر است که ضخامت ورق استفاده شده و قطر و ضخامت پایه سیلو سیمان با توجه به سفارش کارفرما قابل تغییر میباشد:

سیلو سیمان 30 تن
سیلو سیمان 40 تن
سیلو سیمان 60 تن
سیلو سیمان 70 تن
سیلو سیمان 100 تن
سیلو سیمان 120 تن
سیلو سیمان 150 تن
سیلو سیمان 200 تن
سیلو سیمان 250 تن
سیلو سیمان300 تن

 

با مدیریت: آقای زریون

شماره های تماس

09126644159
09126640117
02128424096

 

 

مخزن پلی اتیلن???
مخزن چرخدار
نمونه مخازن ساخته شده???
ساخت مخزن گازوییل سوخت نفت ??
ساخت تانکر هوایی???
ساخت تانکر زمینی??

 

 

 

ساخت مخازن صنعتی ، مخزن تهران ، تانکر هوایی ،  زمینی ، چرخدار ، دوجداره ، کوئل دار، تولیدکننده مخزن فوم دار در تهران , نمایندگی محصولات شرکت شادمان در کرج , پلی اتیلن ، نمایندگی فروش محصولات پلی اتیلن در کرج , ساخت انواع مخازن در کرج , ساخت سیلو در کرج , مخازن افقی در کرج , مخازن عمودی در کرج , مخازن مکعبی در کرج , مخازن کروی در کرج , مخازن بیضی در کرج , سیلو سیمان , سیلو ذخیره مواد , سیلو غلات , مخزن آب تانکر آب  , تانکر هوایی مخزن هوایی  , مخزن گازوییل  مخزن روغن  مخزن سوخت  , مخزن چرخدار  تانکر چرخدار , ۴ چرخ , مخزن آب  تانکرآب  , مخزن پلی اتیلن تانکر پلاستیکی ,