Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی ، تبریز ، دیزل آباد ،پاساژ کفیری ، پلاک 37

ساخت پله گرد و پله دوبلکس عهد فلز

?تولید و اجرای صنایع فلزی: درب و پنجره ، پله گرد ، پله دوبلکس ، پله گرد قوسی

?از پله های گرد می توان برای مکان هایی که محدودیت فضا دارند استفاده کرد. پله های یک چهارم در گردش، یک دوم در گردش و پیچ از انوع پله های گرد هستند.

?پله های گرد با پیچش و چرخش حول یک محور همراه هستند به همین دلیل به این پله ها مدور نیز می گویند. در صورتی که فضای کمی برای پله در نظر گرفته شود از این نوع پله استفاده می شود.

?پله گرد یک چهارم در گردش

?یکی از انواع پله های مدور، پله ی یک چهارم در گردش است. مقدار چرخش این نوع پله، به اندازه ی یک چهارم محیط دایره یا ۹۰ درجه است. پله یک چهارم در گردش بدون پاگرد اجرا می شود و سطح کمتری را نسبت به پله های پاگرددار اشغال می کند.
پله گرد یک دوم در گردش

?مقدار چرخش این نوع پله به اندازه ی نصف محیط دایره یا ۱۸۰ درجه است. تعداد پله های صاف و تغییر شکل یافته به نظر طراح بستگی دارد ولی هر چه تعداد پله های تغییر شکل یافته بیشتر باشد، حرکت بر روی آن راحت تر است. در این نوع پله نیز معمولا پاگرد اجرا نمی شود.

?زمانی که بخواهیم حرکت راحت تر باشد و زیباتر به نظر بیاید از طرح و اجرای پله ی یک دوم در گردش در تکرار یک دوم در گردش استفاده می شود. این پله یک دور ۳۶۰ درجه به اندازه محیط دایره را شامل می شود. در واقع از دو پله یک دوم در گردش به صورت پشت سرهم تشکیل شده است.

?پله گرد پیچ

?این نوع پله به دلیل اشغال فضای کم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در این گونه پله ها، تمام پله ها به صورت تغییر شکل یافته ساخته می شوند. کف پله ها در این نوع پله، به دور یک ستون که در مرکز پله قرار دارد پیچیده و بالا می رود. به این پله مارپیچ نیز گفته می شود.

?پله بیضی

?پله بیضی یکی دیگر از انواع پله های مدور است که پلان آن بیضی شکل است. ساختن این نوع پله در ساختمان های معمولی متداول نیست و اصولاً در ساختمان های بزرگ و مجلل ساخته می شود. پله های بیضی از زیبایی خاصی برخوردار هستند و طراحی و اجرای آن ها نیاز به تخصص و مهارت فراوان دارد.

?پله پیچ تزئینی

?این نوع پله ها بسته به نوع سلیقه، در ساختمان های بزرگ اجرا می شوند. این پله فضای زیادی را اشغال می کند و از جمله پله های زیبا است. پله ی پیچ تزیینی دارای چشم پله بوده و ممکن است از فلز، چوب، بتن و سنگ ساخته شود.

به مدیریت : نیما رادور

شماره تماس :
09399420863
04134480244

 

 

 

ساخت پله گرد و پله دوبلکس عهد فلز در تبریز , پله گرد  , پله دوبلکس ساخت پله گرد در تبریز , صنایع فلزی , درب و پنجره ,  پله گرد قوسی ,