سازنده ماشین آلات صنعتی تیرتاش

❇️سازنده انواع  ماشین آلات صنعتی:

? دستگاه چسب زن اتوماتیک جعبه

? راه اندازی خط تولید نمک شستشو و تسویه و نمک صنعتی

? انواع نوارهای نقاله و اسکرو کمبایر

? انواع پرسهای هیدرولیک ـ پخت ـ ضایعات ـ کشش

? انواع میکسر و راکتورهای اسیدی

? برش اتومات دلسی دستمال کاغذی

? مشاوره رایگان در امور نصب و راه اندازی خطوط تولید و بهینه سازی مصرف انرژی

❇️ مهندس مکانیک

به مدیریت:آقای حسنی

اینستاگرام: @mst.company

 

 

 

 

 

 

پاکت پر کن اوتومات
– مجهز به سیستم پنوماتیک برای پرکردن و برگرداندن از محل یارگیری پاکت بدون ریزش بار
– قابیلت تنظیم وزن کیسه ها به صورت هوشمند و سیستم (لودسل) و ( پی ال سی ) و با دقت ۱۰۰ گرم
-قابلیت کنترل دور موتور به صورت (اینورتر) با سیستم (پی ال سی) جهت کاهش سرعت قبل از پر شدن کامل
– مانیتور ۷ اینچی لمسی برای فرمان گرفتن سیستم پی ال سی
– طراحی شده برای انواع کیسه های استاندارد بازار و تغییر هولدر کیسه
– توانایی بارگیری ۴ پاکت ۲۰ کیلوگرمی در دقیقه
– یاتاقان یک تیکه گلدانی وگلن سفارشی بدون ریزش بار
– تیغه های داخلی فولاد ضد سایش

 

مزایا : *امکان تنظیم تدریجی و پیوسته دانه بندی در حین کار * عملکرد ایمن و قابل اطمینان در حین کار *قابلیت تفکیک مواد در حد ۴۵ تا ۴۰۰ میکرون
* مجهز به دو الکتروموتور مستقل و یک دستگاه مبدل فرکانس برای کنترل بهتر دانه بندی *ظرفیت خروجی زیاد * راندمان بالا و مصرف انرژی پایین
موارد مصرف : * باریت *بنتونیت *کربنات کلسیم *گچ *آهک *کائولین *سیمان و……

 

سانتریفیوژ پوشر(Pusher centrifugal )
این نوع سانتریفیوژ برای آبگیری، خشک کردن و جداسازی مواد (فیبرها، کریستال ها و پودرها ) بصورت مداوم استفاده می شود. نحوه عملکرد به این صورت می باشد که مخلوط ورودی توسط لوله تغذیه وارد سانتریفیوژ شده و در برخورد با توزیع کننده به صورت کاملاً یکنواخت در داخل سبد سانتریفیوژ توزیع می گردد. فاز جامد تشکیل شده روی سبد می تواند توسط جت های آب شسته شود. آبگیری بوسیله نیروی گریز از مرکز ایجاد شده در سانتریفیوژ انجام می پذیرد. هم زمان با عملیات فوق فاز جامد با نیروی رفت و برگشتی سبد، به جلوی سانتریفیوژ منتقل شده و تخلیه فازجامد خشک شده انجام می پذیرد.
با تغییر درطراحی توسط شرکت توربین دار، عملکرد سانتریفیوژ تولیدی این شرکت بهینه شده است. ضمن این که سیستم رانش در سانتریفیوژها به صورت تمام هیدرولیک ساخته شده و ضمن عملکرد روان و صحیح موجب پائین آمدن استهلاک دستگاه و کم کردن صدای ایجاد شده می شود. ظرفیت سانتریفیوژهای تولیدی شرکت با توجه به تعداد مراحل( ۱و۲ مرحله ای)۲ الی ۲۰ تن در ساعت می باشد.

 

طراحی و ساخت بگ فیلتر

یکی از روشهای کنترل غبار، گرفتن غبار، جمع آوری آن و دفع آن یا برگرداندن آن به فرایند می باشد. بگ فیلتر یا غبارگیر کیسه ای از تجهیزات معروف در غبارگیری است. در این روش، ذرات غبار از محل تولید آن مکش شده و به سمت محفظه نگهدارنده فیلترهای پارچه ای bag house هدایت می شود. غبار روی سطح بیرونی فیلترهای پارچه ای باقی مانده و هوای تمیز از فیلتر خارج می شود. برای عملکرد پیوسته سیستم، لازم است غبار روی کیسه ها تکانده شود.روش قدیمی تکاندن کیسه ها، استفاده از مکانیزمهای مکانیکی بوده است، اما در این روش هنگام تکاندن کیسه ها، عبور هوا از کیسه ها قطع شده و پس از تمیز شدن کیسه ها، مجددا جریان هوای عبوری از کیسه ها وصل می شود. روشی که امروزه بطور گسترده جهت تکاندن کیسه ها بکار می رود، استفاده از سیستم پالس جت می باشد. در این روش، پالس هوای فشرده در یک فاصله زمانی بسیار کوتاه در داخل کیسه دمیده می شود.
هرچند بگ فیلترها ظاهری ساده دارند، ولی عدم رعایت نکات مهم در طراحی و نگهداری آنها می تواند منجر به کاهش راندمان بگ فیلتر، نیاز به تعمیرات زیاد و در نهایت خارج شدن آن از مدار گردد.یکی از نکات مهم در عملکرد بگ فیلترها، نقطه شبنم هوای ورودی است. اگر رطوبت هوای ورودی در حدی باشد که داخل بگ فیلتر شبنم تشکیل شود، غبار به شکل گِل درآمده، به کیسه ها چسبیده و باعث مسدود شدن منافذ آن می گردد. در اینصورت تکاندن کیسه ها فایده نداشته و باید کیسه ها تعویض گردند.

 

انواع دمپر

دمپر چیست؟

دمپرها یکی از پرکاربردترین وسایل کنترل هواگذر و فشار در هواکش‌ها و سیستم‌های تهویه به شمار می‌روند، استفاده از این سیستم می‌تواند جریان هوا را کم، زیاد یا قطع کند. همچنین می‌تواند با تنظیم تیغه‎‌های دمپر جهت جریان را به راحتی تغییر داد. دمپرها در قسمت ورودی جریان هوا (خروجی هواکش‌ها) نصب می‌شوند و باتوجه به کاربرد آن‌ها مدل‌های مختلفی دارند.

 

فنهای سانتریفیوژی در ابتدا از یک ایمپلر چرخان (مجموعه پره ها) برای انتقال شعاعی گاز به واسطه اثر گریز از مرکز به سمت بیرون و سپس به صورت مورب از لبه پره ها به خارج بهره میبرند.

گاز ورودی موازی توپی ایمپلر حرکت میکند و به صورت شعاعی به سمت پیرامون ایمپلر و لبه تیغه ها تغییر جهت میدهد.

در حینی که گاز از توپی ایمپلر به لبه تیغه ها حرکت میکند، انرژی جنبشی کسب میکند. این انرژی جنبشی بعدتر وقتی که گاز قبل از ورود به مسیر زاویه دار خروجی، کند میشود به یک افزایش در فشار ثابت تبدیل میشود.

فنهای سانتریفیوژی توان تولید فشارهای نسبتا بالا را دارند. این فن ها اغلب در جریانهای گاز کثیف(Dirty به معنای رطوبت بالا و حاوی ذرات)، در کاربردهای انتقال مواد و در سیستمهایی که در دماهای بالاتر مورد استفاده قرار میگیرند.

 

آسیاب آزمایشگاهی :
آسیاب آزمایشگاهی به منظور ریز و همگون کردن مواد مرطوب، سخت، خشک، و … و انواع نمونه های آزمایشگاهی برای آماده سازی نمونه قبل از آنالیز به کار برده میشود.
آسیاب های آزمایشگاهی اغلب به صورت هاونی ، چکشی و صفحه ای می باشند و توانایی ریز و خرد کردن کردن انواع نمونه های ریز و درشت را دارا میباشند.

 

گچ میکسر

تولید کننده طیف گسترده ای از اختلاط و تجهیزات و لوازم جانبی. قابلیت اداره شامل چسب، پوشش مانع، سیمان، اپوکسی، سنگ گچ، ماتریس رزین، لاستیک و مواد.

 

سنگ‌شکن
سنگ‌شکن ماشینی است که جهت خرد کردن مواد قابل خرد کردن سنگ به‌کار می‌روند. سنگ‌ها در برابر خردشدن دارای واکنش‌های متفاوتی هستند: -بعضی به راحتی خرد می‌شوند. -بعضی تبدیل به پودر می‌شوند. -برخی بسیار مقاوم و ساینده هستند. با توجه به نوع سنگ و کاربرد، از سنگ‌شکن‌های متفاوتی استفاده می‌شود.

 

 

 

 

ماشین آلات صنعتی , سازنده انواع ماشین آلات صنعتی , مهندس مکانیک , طراحی و نقشه , ماشین آلات صنعتی تیرتاش در سمنان , انواع میکسر , انواع پرس هیدرولیک , انواع نوارهای نقاله , دستگاه چسب زن اتوماتیک جعبه , تولید ماشین آلات صنعتی در سمنان , راه اندازی خطوط تولید و بهینه سازی مصرف انرژی ,