سنگ آنتیک طبیعی حقیقی

??هدف ما به رخ کشیدن طبیعت در چهارچوب امن خانه شماست??

✅سنگ های آنتیک طبیعی جزو ان دسته از سنگ هایی هستند که توسط ماشین الات و تجهیزات معدنی از دل کوه به صورت کوپ استخراج شده و به کارخانجات جهت تولید منتقل میشوند.مراحل تولید این سنگ ها در کارخانجات بی نهایت پیچیده و با هنر و زمان زیادی طی میشود.سنگ های معدنی که عمدتا از جنس تراورتن،مرمر و حتی خانواده مرمریت ها می باشند طی مراحل تولید توسط دستگاه ها و قالب های سنگبری مختلف به صورت شکل های بسیار زیبا و گوناگون درمی ایند از قبیل قیچی،بادبر،روطوری،سه بعدی،پروفیل و….


?بعضی از مراحل تولید این سنگ ها به صبر و شکیبایی بیشتری نیازمند می باشد که کارخانجات از نیروهای زحمت کش خانم استفاده می کنند چون صبر و ظرافت بیشتری نسبت به اقایان دارند.سنگ آنتیک طبیعی انرژی مثبت دارد و این توسط علم فیزیک کوانتوم اثبات شده است درصورتیکه سنگ های مصنوعی اینطور نیستند.مزیت های سنگ أنتیک طبیعی بی نهایت است به صورتیکه بیشتر کارشناسان سنگ ازین جمله معروف استفاده می کنند:
سنگ طبیعی هیچ جایگزینی ندارد
?سنگ های طبیعی در تمام قسمت های منزل مورد استفاده قرار میگیرد و باعث گرمی بخشیدن به فضای خانه،شرکت و …میشود سنگ طبیعی مظهر قدرت است.درکل اگر دنبال متریال خاصی برای منزل خود هستید سنگ های آنتیک طبیعی را بشما پیشنهاد میکنم

?کارشناس ارشد سنگ شناسی حقیقی

✅گروه تولیدی تالیا استون با ۸ سال سابقه ی تولید و اجرای سنگ های آنتیک طبیعی وتیم اجرایی تحصیل کرده با مدیریت مهندس حقیقی کارشناس سنگ شناسی
✅کیفیت متریال سنگ
✅کیفیت متریال چسب
✅سرعت بالا و بدون هیچ گونه گردوخاکی بصورت کاملا تخصصی

?زیبایی فضای داخل و خارج ساختمان‌ها پای ثابت فاکتورهای مهم در ساختمان سازی است. سنگ‌های طبیعی و مصنوعی به دلیل ویژگی‌های قابل توجهی که دارند در خصوص ارتقای سطح زیباشناختی ساختمان‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. سنگ آنتیک از جمله همین مصالح است که در سال‌های اخیر استفاده‌های متنوعی از آن شده است؛ اما اینکه سنگ آنتیک چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

?سنگ آنتیک چیست؟

سنگ آنتیک در واقع قطعات و تکه‌های کوچک‌تر انواع مختلف سنگ‌های طبیعی است. این قطعات در طرح، رنگ و اندازه‌های مختلفی در بازار موجود هستند. عمده سنگ‌های آنتیک از سنگ‌های طبیعی ساخته می‌شوند اما انواع مصنوعی آن‌ها در بازار موجود هستند. این قطعات طبیعی یا مصنوعی را با استفاده از چسب‌های مخصوص روی سطوح دیوار اجرا می‌کنند.

?انواع سنگ آنتیک

همان‌طور که در بالا نیز عنوان شد، سنگ‌های آنتیک را در کل می‌توان در دو دسته طبیعی و مصنوعی گنجاند. سنگ‌های طبیعی درصد بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده‌اند و در کل شامل انواع زیر می‌شوند.

گرانیت ،مرمر،تراورتن،مرمریت،ماسه‌سنگ،سنگ لوح،سنگ‌های آذرین مانند دیوریت، بازالت و دیاباز

?مزایای سنگ آنتیک

?سنگ‌های آنتیک چه طبیعی و چه مصنوعی، از نظر اجرا و ویژگی‌های دیگر شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند. موارد زیر را می‌توان مهم‌ترین مزایای استفاده از سنگ‌های آنتیک در معماری داخلی و خارجی دانست.

?نصب آسان روی دیوار و با توجه به اینکه سنگ‌های آنتیک قطعات و سایزهای کوچک و مختلفی دارد، برش آن آسان است و در نمای داخلی و خارجی با مدل‌های زیبا و مختلف قابل نصب است.

?تنوع در طرح و رنگ به طوری که می‌توانید در هر قسمت از دیوار اتاق نشیمن یا قسمت‌های دیگر از مدل‌های مختلف سنگ آنتیک استفاده کنید.

?سهولت در کار و استفاده راحت از این نوع سنگ سبب شده که برای تعویض یا تغییر آن نیاز به افراد ماهر و متخصص نیست و خودتان به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

?گستردگی کاربرد به صورتی که از سنگ‌های آنتیک می‌توانید بر روی کاغذ دیواری، بلکا، رنگ، سرامیک، شیشه، آینه، فلز و …. استفاده کنید.

?مواد و متریال به کار رفته در سنگ آنتیک به گونه‌ای است که در برابر آتش سوزی مقاوم است.با توجه به اینکه سنگ آنتیک قسمتی از فضای اتاق را می‌پوشاند تأثیر زیادی در کم کردن آلودگی صوتی دارد.

?سنگ‌های آنتیک نمای جذابی در فضای اتاق شما به وجود می‌آورد. مدل‌های به کار رفته در سنگ آنتیک شامل مدل سنتی، کلاسیک و مدرن است. می‌توانید خودتان از ایده‌های خلاقانه و جدید برای طراحی یا نصب سنگ آنتیک استفاده کنید.با گذشت زمان ممکن است سنگ‌ها کثیف شوند. به وسیله یک محلول پاک کننده مانند صابون یا مواد شوینده می‌توانید به راحتی سنگ را تمیز کنید. از شستشوی سنگ با مواد اسیدی بپرهیزید زیرا باعث از بین رفتن طرح سنگ و سابیده شدن آن می‌شود. برای شستشوی سنگ‌های آنتیک از یک پارچه نرم استفاده کنید و هرگز از پارچه زبر یا برس سیمی استفاده نکنید.

به مدیریت : آقای حقیقی

شماره تماس :
09153096013

 

سنگ آنتیک طبیعی حقیقی , سنگ آنتیک , سنگ آنتیک در مشهد , سنگ های صنعتی , سنگ  ,