شرکت بازرگانی راه یابان تجارت پیشه یادمان

? شرکت بازرگانی راه یابان تجارت پیشه یادمان با هدف واردات و صادرات انواع کالاهای مصرفی به ویژه در بخشهای محصولات صنایع غذایی و پوشاک فعالیت خود را آغاز نمود.

? از جمله اقلام و محصولاتی که شرکت بازرگانی راه یابان تجارت پیشه یادمان بر روی واردات آنها متمرکز شده میتوان به واردات محصولات منجمد غذایی و دامی از کشورهای بلوک شرق اروپاو آسیاى شرقى و آسیاى جنوب شرى شامل ذرت شیرین منجمد، لوبیا سبز، نخود فرنگی و سیب زمینی منجمد، گندم، جو و کمپوت آناناس و … نام برد

? مشتری در راس همه امور سازمانی ما میباشد. برخورد احترام آمیز با آنان در تمامی مراحل ارتباط از ضروریات مشتری مداری است. فراموش نکنیم مشترى اولویت ماست.
?  کیفیت: رعایت استانداردهای غذایی و بهداشتی و وقوانین رسمی و بین المللی تجارت و اقتصاد از مزیت های رقابتی مهم ما در ارائه خدمات میباشد.

? شرکت بازرگانی راه یابان تجارت پیشه یادمان مصمم است با بالاترین کیفیت مبتنی بر نظم، دقت، سرعت همراه با رعایت حقوق مشتریان و استاندارهای نوین تجارت، بهداشت و سلامت، خدمات خود را ارائه نموده و در تلاش است تا جایگاه خود را در صادرات و واردات کالاهای مصرفی بخش های کشاورزی، صنایع غذایی و پوشاک و نیز مواد اولیه کارخانجات تولیدی صنایع غذایی تثبیت و ارتقاء دهد.

 

به مدیریت آقای سهیل شیرین سویی

صادرکنندگان مواد غذایی , شرکت صادرات , شرکت توسعه بازرگانی , ثبت شرکت صادرات مواد غذایی , بازرگانی پخش مواد غذایی , شرکت تجاری بازرگانی پوشاک ,