Address & Contact

Our Address

یزد ، شهرک صنعتی، بلوار کاج،24 متری سیزدهم ، نبش بهارستان 17

Telephone

شرکت پخش مواد غذایی نیکتا پخش تابان

?نمایندگی انحصاری محصولات غذایی بیژن?

?شرکت پخش نیکتا پخش تابان محصولات غذایی خود را در تمامی بازارها توزیع می‌کند. ایده و هدف اصلی این شرکت، دسترسی آسان به محصولات و در نتیجه جذب خریداران و مشتریان بیشتر است. این شرکت پخش مواد غذایی در یزد با بکارگیری سیستم مویرگی در نظر دارد با استفاده از مکان‌های فروش قابل دسترس، محصولات غذایی را با بهترین کیفیت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

?میزان توزیع مواد غذایی به عوامل مختلفی از جمله ظرفیت تولید، سیاست‌های قیمت‌گذاری، نیاز‌های فصلی مشتریان و میزان بازارهای موردنظر بستگی دارد. به طور کلی میزان فروش محصولات غذایی به میزان فروشگاه‌های توزیع کننده محصولات وابسته است. شرکت نیکتا پخش تابان در تلاش است بیشتر بازارهای موجود را تحت پوشش قرار دهد.

?در کسب و کار و سیستم‌های فروش، تدارکات دارای ۲ حرکت مهم در ارتباط با کالاها هستند که شامل عرضه فیزیکی مانند مواد خام، قطعات و ابزارهای لازم برای فرآیند تولید و توزیع فیزیکی شامل کالاهای تولید شده برای واسطه‌ها و مشتریان بوده که به عهده سیستم‌های پخش مواد غذایی است. یکی از اجزای مهم بازاریابی، توزیع محصولات بوده که وظیفه آن انتقال محصولات غذایی از محل تولید به فروشگاه‌ها و مراکز خرید است، بدین معنی که کالای مورد نظر در زمان و مکان مناسب در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد. در واقع شرکت‌های پخش رابط میان تولیدکنندگان و مشتریان هستند که در این میان شرکت پخش مواد غذایی بیژن نیکتا پخش تابان تمام تلاش خود را برای توزیع کالاهای تولید شده میان فروشگاه‌ها و مصرف کنندگان بکار می‌گیرد.

?شرکت پخش مواد غذایی نیکتا پخش تابان در یزد توسط واحد بازرگانی برای کالاهای سفارشی خود برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد. این کالا‌ها پس از سفارش، خریداری و به واحد انبار انتقال داده سپس تعریف و قیمت‌گذاری می‌شوند. پس از اعلام کالا به تیم فروش، سفارشات محصولات غذایی مشتریان توسط فروشندگان مطابق برنامه ویزیت ثبت شده و سپس به فروشگاه‌ها تحویل داده می‌شود.

?شرکت پخش موادغذایی نیکتا پخش تابان در یزد با تیم فروش حرفه‌ای و مجرب خود، سعی در پوشش‌دهی کامل فروشگاه‌های مدرن و زنجیره‌ای داشته و با استفاده از قدرت فروش خود، توانایی بالایی در ورود کالا به فروشگاه‌ها خواهد داشت.

?پخش محصولات شرکت بیژن (انواع سس و سایر محصولات )

?سس های گرم و سرد(سس مایونز کم چرب و پرچرب،سس فرانسوی،سس خردل،سس هزار جزیره،سس کچاب)

?ترشی و شوری(ترشی سیر،ترشی لیته،ترشی بندری،خیار شور،زیتون بدون هسته)

?مربا(مربای گل سرخ،مربای آلبالو،مربای بالنگ،مربای توتفرنگی،مربای هویج،مربای به)

?عسل

?شربت

?مارمالاد

?کنسرو گوشتی (تن ماهی)

?کنسرو غیر گوشتی(کنسرو نخودفرنگی،کنسرو لوبیا با قارچ،کنسرو بادمجان،کنسرو عدس،کنسرو ذرت)

?روغن(روغن سرخ کردنی،روغن پخت و پز)

?رب گوجه فرنگی

?شیر

?سبزی

?میوه جات

به مدیریت : امیری

 

 

 

 

 

شرکت پخش مواد غذایی نیکتا پخش تابان در یزد , پخش مواد غذایی , پخش محصولات شرکت بیژن  , سس بیژن   ,  بهترین شرکت پخش مواد غذایی در یزد , مواد غذایی  ,