Address & Contact

Our Address

رشت ، یخسازی ، به سمت جاده فومن ، آتشگاه ، جنب کارخانه فومنات ، تعمیرگاه رکورد

Telephone

صافکاری انواع خودروهای ایرانی و خارجی معین

?صافکاری انواع اتومبیل‌‌‌های ایرانی و خارجی با جدیدترین ابزار

? رفع فرورفتگی و تعمیر آسیب دیدگی‌‌‌های بدنه منطبق با طرح اولیه خودرو

? صافکاری بدنه، گلگیر، در، کاپوت، رکاب، سقف، شاسی و تمام خودرو
 
?شاسی‌کشی و صافکاری زیربندی خودرو

? موج گیری و ترمیم خطوط و قوس‌‌‌های ظریف روی بدنه

?نقاشی اتومبیل، ترمیم رنگ خودرو، قلم گیری و پولیش بدنه پس از نقاشی و صافکاری

?صافکاری یکی از شاخه‌‌‌های تعمیر ماشین می‌باشد که مربوط به تعمیرات بدنه خودرو و ظاهر خودرو می‌باشد. در نتیجه می‌توان گفت صافکاری مجموعه فعالیت هایی می‌باشد. که یک صافکار برای تعمیر و ترمیم بدنه خودرو شما، بر روی خودرو شما انجام می‌دهد. صافکاری خودرو را می‌توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد:

?صاف کاری با رنگ
?صافکاری بدون رنگ ( صافکاری بی رنگ )

? یک صافکاری حرفه‌ای تضمین‌کننده این امر است خودروی شما زیبایی خود را از دست نداده، و قیمت آن نیز کاهش محسوسی نداشته باشد. بنابراین، چه خودروی شما به صافکاری بدون رنگ احتیاج داشته باشد و چه صافکاری با دستگاه و…، بسیار مهم است که کار صافکاری ماشین را به یک صافکار ماهر بسپارید.

?صافکاری بدون رنگ چگونه است؟

✳️صافکاری بی رنگ در مواقعی استفاده می‌شود که میزان خسارت وارده کم باشد بنابراین صافکار با دیدن میزان اسیب می‌تواند تصمیم بگیرد که بدون رنگ در آورد یا با نقاشی البته از قبل با شما هماهنگ خواهد کرد. صافکار با دیدن میزان خسار شروع به تعمیر با انواع ابزار‌‌‌های موجود میکند این ابزار‌ها کار را برای صافکار راحت تر میکنند اما ممکن است در بعضی مواقع نیاز به ساکشن یا پی دی ار باشد که نمی‌توان آنها را در هر صافکاری دید.

✳️به طور کلی صافکاری بسیار با دقت باید انجام شود اما این کار روش‌‌‌های مختلفی دارد که هر صافکار به روش خودش آن را انجام می‌دهد و این کار نیازمند سال‌ها تجربه و دانش می‌باشد همانطور که گفتیم این کار به دقت بسیار بالایی نیاز دارد و شما می‌توانید با استفاده از این کار اتومبیل خود را بدون رنگ کردن به حالت روز اولش باز گردانید و ازقیمت ان کم نشود.

به مدیریت : معین نظرنیای چیرانی

 

 

 

صافکاری انواع خودروهای ایرانی و خارجی معین در رشت , صافکاری رشت  , صافکاری معین رشت  , صافکاری خودرو رشت  , صافکاری بدنه , صافکاری گلگیر , صافکاری کاپوت , صافکاری  رکاب , صافکاری سقف , صافکاری شاسی ,