تولید انواع یخچال های صنعتی برودتی در اراک

شماره تماس :

09120947850

09188609114

08638434535

🔻تولید انواع یخچال های صنعتی (یخچال های سردخانه ، کبابی ، قصابی ، قنادی و…)

🔻گروه تولیدی پردیس در ساخت و تولید انواع صنایع برودتی، با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی ها و همچنین خلاقیت های بی نظیر توانسته محصولاتی با دوام و زیبا تولید و به مشتریان در تمامی نقاط ایران و خارج کشور عرضه کند.

🔻صنایع برودتی پردیس : تولید و ساخت انواع سردخانه ثابت و متحرک وانواع یخچالها ویترینی قنادی .قصابی .شیر سردکن وابسردکن و…

🔻برخی از تولیدات ما:

✨انواع یخچال های سوپر مارکتی، پروتئینی، قنادی، پرده هوا و … انواع  فریزر صنعتی ایستاده و صندوقی با درب شیشه ای، فریزر و تاپیگ بستنی، انواع سرد خانه، یخچالهای نوشیدنی، انواع آب سرد کن و شیر سرد کن، سرد خانه های صنعتی در ابعاد مختلف، فر پیتزا، فر قنادی و …

شماره تماس :

09120947850

09188609114

۰۸۶۳۸۴۳۴۵۳۵

🔻یخچال صنعتی چیست ؟

✨یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود ها توسعه یافته اند. یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ می کند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه می دارد. یخچال های صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه های بزرگ و آشپز خانه صنعتی مناسب هستند و با توجه به نیاز های مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند و جز تجهیزات آشپزخانه صنعتی به حساب می آیند.

✨یخچال صنعتی دستگاهی است که با استفاده از مکانیسم ماشین های برودتی فضایی را از لحاظ دمایی سرد می کند تا مواد فاسد شدنی را مدت زمان بیشتری نگهداری کند و با توجه به استفاده از این وسیله بیشتر در فضای رستورانی به آن یخچال رستورانی نیز می گویند.

✨یخچال های صنعتی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند که هرکدام بسته به ظرفیت در مکان های مختلفی هم به کار برده می شوند.

✨اگر صاحب یک فروشگاه یا کارخانه مواد غذایی باشید، قطعا به یک یخچال صنعتی یا یخچال ایستاده نیاز پیدا خواهید کرد. این دستگاه های غول پیکر که با نام یخچال های فروشگاهی نیز شناخته می شوند، یکی از ارکان اصلی ذخیره کردن به جهت سالم نگه داشتن مواد غذایی و نیز در معرض نمایش قرار دادن مواد غذایی جهت خرید مشتریان در فروشگاه هاست.

 

شماره تماس :

09120947850

09188609114

۰۸۶۳۸۴۳۴۵۳۵

🔻توضیحاتی در مورد یخچال صنعتی که باید بدانید

✨یخچال صنعتی با یخچال خانگی بسیار متفاوت است .

✨یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود ها توسعه یافته اند.

✨یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ میکند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه میدارد.

✨یخچال های صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند و با توجه به نیاز های مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند.

✨در واقع یخچال های بزرگ و یخچال صنعتی هوای گرم را به بیرون از محیط نگهداری مواد غذایی انتقال میدهند و از این طریق دمای داخل یخچال پایین نگه داشته میشود.

✨بیشتر یخچال صنعتی ها برخلاف نمونه های داخلی، به گونه ای طراحی میشوند که مثل فریزر نیستند؛ چرا که در یک سوپرمارکت به دستگاه های بزرگ تر و قدرتمندتری نیاز است تا بتواند سرمایش لازم برای حجم زیادی از مواد خوراکی را که زود فاسد می شوند فراهم کند.

✨تنوعی از انواع یخچال های کوتاه و بلند مناسب برای استفاده در مغازه ها، رستوران ها، فروشگاه های زنجیره ای، کافی شاپ ها وجود دارند که شامل فریزرهای خوابیده و روباز، ایستاده، دو در، جفت بغل، پرده هوا، تاپینگ فریزر بستنی، ویترینی، لوازم و تجهیزات سردخانه ای ثابت و متحرک می شوند.

شماره تماس :

09120947850

09188609114

۰۸۶۳۸۴۳۴۵۳۵

🔻انواع یخچال صنعتی:

یخچال کبابی تک درب

یخچال کبابی دو درب

یخچال ایستاده صنعتی تک درب

یخچال ایستاده صنعتی دو درب

یخچال ویترینی تک درب

یخچال ویترینی دو درب

یخچال قصابی تک درب

یخچال قصابی دو درب

🔻یخچال ویترین قنادی 

✨یخچال ویترین قنادی یکی از تاثیر گذارترین موارد در دکوراسیون هر شیرنی فروشی میباشد.یخچال قنادی علاوه بر زیبایی که در وهله اول قرار دارد برای مشتری،باید مشخصات کاربردی و توان بازدهی بالایی نیز داشته باشد.طرح و رنگ و مدل یخچال قنادی باید به گونه ای باشد که در محیط قنادی فضای چشم نواز و لذت بخشی را القا نماید.

✨همچنین در بحث پارامتر های تخصصی در یخچال ها مواردی مانند گنجایش ، نحوه دسترسی ، میزان مصرف انرژی ، توان بازهی و … مد نظر می باشد .

✨یخچال ویترین قنادی برای نگهداری انواع کیک و شیرنی مورد استفاده قرار میگیرد که با طراحی دقیق و عایق بندی مناسب باعث تثبیت دما شده و رطوبت و دما را ثابت نگه میدارد و علاوه بر اینکه مانع خشک شدن و کهنه شدن محصولا میشود،آنها را تازه هم نگه میدارد.

✨یخچال ویترین قنادی برای به نمایش گذاشتن انواع مواد غذایی یخچالی می باشد موتور در این یخچال در کنار آن یا در زیر آن نصب میگردد در مدلهای جدید این یخچال می توان به جلو باز شو اشاره نمود که از احاظ زیبایی وسهولت در شارژ کالایی و برداشت کالا توسط مشتری بسیار زیبا طراحی شده است گردش هوا در آن هم می تواند به صورت اجباری باشد و هم بصورت طبیعی این نوع یخچالها دارای تنوع زیادی می باشند و آنها را به اشکال مختلف می سازند مثلا یک خم. دو خم . وایت و .. بدنه در آنها هم می تواند استیل باشد وهم ورق رنگی با طرحهای مختلف از این یخچال بدون موتور و اواپراتور برای نگهداری شیرینی خشک استفاده می شود معمولا این یخچال دارای انباره بوده واندازه طولی استاندارد آن تقریبا دو متر است.

شماره تماس :

09120947850

09188609114

08638434535

🔻یخچال های فروشگاهی 

✨در زندگی پر سرعت و شلوغ امروز که باید برای انجام هر کاری که می رویم بتوانیم چند کار دیگر را هم انجام دهیم و اصلاحا یک تیرو چند نشان . این باعث می شود که بتوانیم در وقت خود صرفه جویی کنیم و به کارهای دیگر برسیم.

✨یکی از این ابزارهایی که باعث شده است بتوانیم در وقت خود صرفه جویی کنیم فروشگاه هایی بزرگی هستند که می توانند این کار را برای ما انجام دهند و از آن جایی که یخچال ها ی فروشگاهی امری حیاتی در کسب و کار سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها می باشند که باعث شوند که بتوان به این مهم دست پیدا کرد

✨صاحبان این گونه فروشگاه ها باید بدانند که چه یخچالی برای فروشگاه شان انتخاب و خرید کنند تا هم پاسخگوی نیازهای سوپرمارکت باشد و هم زیبایی را برای محیط فروشگاه به ارمغان بیاورد .

✨یخچال های فروشگاهی نسبت به یخچال هایی که در خانه استفاده می شود برتری هایی دارند این یخچال ها بسیار پر قدرت هستند و در در نگهداری دمای مناسب بسیار توانمند هستند . این یخچال ها چون بزرگتر هستند نظافت آن ها راحت تر صورت می گیرد

✨طول عمر و دوام بیشتر از مزایای دیگر این محصولات است. برخی از انواع یخچال های فروشگاهی عبارتند از: یخچال ایستاده رو باز ، یخچال شیشه خم ، یخچال پرده هوا ، یخچال ویترینی ، فریزر ایستاده و فریزر خوابیده ( فریزر جزیره ای ) .

✨یک یخچال فروشگاهی ایده آل و مناسب تنها به نگهداری مواد غذایی در دمای مناسب کمک می کند بلکه دارای ویژگی هایی شامل طبقات قابل جابه جایی و تنظیم ، چرخ جهت جابه جایی آسان یخچال ، نورپردازی LED ، دسترسی ساده و ارگانومیک و… می باشد.

✨هرکدام از این یخچال ها ویژگی هایی دارند که بنابر جایی که استفاده می شوند انتخاب می شوند .

✨به عنوان مثال یخچال های ایستاده رو باز و یا یخچال های ویترینی به مشاهده و انتخاب محصول کمک می کنند . این یخچال ها از طریق کمپرسور هایی با توان متناسب با نوع یخچال ، سرمایی دلپذیر را تولید می کنند هم چنین شیشه های ضد بخار و نمایشگر دمای دیجیتال از دیگر امکاناتی است که این محصولات را دوستدار مصرف کننده و بسیار کارآمد ساخته است.

به مدیریت : بهروز قربانی

شماره تماس :

09120947850

09188609114

08638434535

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صنایع برودتی پردیس در اراک , تولید انواع یخچال های صنعتی برودتی در اراک , یخچال صنعتی , قیمت یخچال صنعتی , یخچال قصابی , یخچال سردخانه , یخچال کبابی ,  یخچال قنادی  , امداد خودرو , امداد خودرو در خوی , امداد خودرو خوی , امداد رسانی در خوی , امداد خودرو شبانه روزی , امداد خودرو کفی , خودرو بر یدک کش , امداد خودرو اطمینان , امداد خودرو اطمینان خوی , امداد خودرو خوی , امداد خودرو , امداد خودرو خوی آذربایجان غربی , یدک کش در خوی , امداد رسانی خوی ,