صنایع سیم و کابل سیم لیفت اندیشه سازان

?تولید کننده انواع سیم 0/75*1 و نمره 4 و 1/4 مناسب برای استفاده در آسانسور  
?پخش در سراسر ایران 
 
?تراول کابل 

?تراول کابل از جمله اجزای بسیار مهم در سیستم فنی آسانسور است. تراول کابل رابط بین تابلو فرمان آسانسور با کابین آن است و تمام درخواست‌هایی که از طرف طبقات و کابین آسانسور وجود دارد، ابتدا باید به تابلو فرمان رسیده و سپس از طریق تراول کابل انجام شود. زمانی که درخواست به تابلو فرمان آسانسور برسد، این تابلو آن را پردازش کرده و انتقال آن به موتور آسانسور انجام می‌شود.

?تراول کابل به دلیل آن که همراه با کابین آسانسور پایین و بالا می‌شود، باید علاوه بر انعطاف‌پذیری بالا از استحکام و مقاومت خوبی نیز برخوردار باشد. در تراول کابل سیم‌های بسیاری وجود دارد که از تابلو فرمان آسانسور، ترمینال‌های مشخصی را به جعبه رویزیون انتقال می‌دهد. با استفاده از تراول کابل دستورات و درخواست های لازم میان کابین آسانسور طبقات با تابلو فرمان رد و بدل می‌شود.

?این کابل معمولاً در چاه آسانسور به شکل معلق قرار دارد و یک نخ از جنس نایلون بسیار محکم داخل تراول کابل وجود دارد که باعث افزایش طول عمر تراول کابل و همچنین ارتقای مقاومت آن می‌شود. مواد سازنده و آلیاژ به کار رفته در تراول کابل باید از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار باشد زیرا این قطعه یکی از مهم‌ترین اجزاء در سیستم کنترل آسانسور است و در صورتی که کارکرد آن به شکل صحیحی انجام نشود، باعث ایجاد خسارت خواهد شد. تراول کابل‌ها معمولاً با سطح مقطع گرد و تخت تولید می‌شوند و ضد پیچ‌خوردگی و ضد پارازیت هستند.

?سیم بکسل 

?سیم بکسل در واقع همان طناب فولادی است که از ترکیب سه جزء اصلی مغذی، لایه سیم و سیم ایجاد می شود. از تابیده شدن چند عدد سیم به دور هم، لایه سیم یا همان رشته سیم ایجاد می شود، و از تابیده شدن رشته سیم ها به دور مغزی که در مرکز قرار گرفته است، سیم بکسل تشکیل می شود. در ساخت سیم بکسل از سیم هایی با جنس استیل و فولادی براساس نوع کاربرد و شرایط محیطی که قرار است در آنجا مورد استفاده قرار بگیرد، می توان استفاده کرد. قبل از اختراع این وسیله پرکاربرد از طنابو زنجیر برای بالا بردن و حرکت در صنایع استفاده می شد.

?اما به دلیل مقاوم نبودن و پارگی طناب و زنجیر در سال ۱۹۸۴ فردی به نام آلبرت که مهندس یک معدن در کوهستان Harz آلمان بود موفق به ساخت اولین سیم بکسل فولادی شد. با گذشت زمان و پیشرفت علم و صنعت تولید و استفاده آن گسترش و رونق بیشتری یافت. امروزه شرکت های مختلفی انواع سیم بکسل با ویژگی ها و مشخصات فنی متفاوتی را برای کاربردهای متعدد تولید می کنند. در ادامه متن درباره سیم بکسل، ساختار، اجزاء و انواع آن بیشتر صحبت می کنیم.

به مدیریت: آقای میرزازاده 

 

 

 

صنایع سیم و کابل در تبریز , سیم لیفت اندیشه سازان در تبریز , تولید انواع سیم در تبریز , آسانسور در تبریز , صنایع کابل و سیم آسانسور , کابل سیم لیفت آسانسور در تبریز , خرید سیم و کابل سیم لیفت , فروش سیم و کابل سیم لیفت , قیمت سیم و کابل سیم لیفت ,