Address & Contact

Our Address

تهران ، شهر قدس ، 30 متری شورا ، انتها خیابان سهرودی ، جنب کوچه شکیبایی 8

Telephone

صنایع چوب نیو کلاسیک هدایتی

?تولید انواع سرویس خواب با بهترین کیفیت

?تولید انواع کمد و میز تلویزیون

?سرویس خواب سنتی:

✳️در سرویس خوابهای سنتی تمامی‌قطعات آن از چوب درختان راش وافرا و یا گردو ساخته شده است. در این مدل سرویس خواب، تمامی‌اجزا و ملزومات آن دارای پایه‌‌‌های زمخت چوبی بوده و در ساختار تاچی شکل بالای تخت خواب و پایین آن کاملا منبت کاری شده است.

?سرویس خواب کلاسیک:

✳️سرویس خواب‌‌‌های کلاسیک برگرفته از سرویس خوابهای سنتی بوده با این تفاوت که زمختی و شلوغی و سنگینی سرویس خواب‌‌‌های سنتی در آنها کمتر دیده میشود و با استفاده از چوب‌‌‌های کمتر کار شده و ساده تر و حذف بعضی مولفه‌‌‌های سرویس خواب سنتی مثل منبت کاری روی چوب تغییراتی در آن بوجود آمده است.

?سرویس خواب مدرن:

✳️سرویس خواب مدرن با استفاده از مصنوعات چوبی مثل ام دی اف و نئوپان در ساختار تولید آن استفاده شده است و تنوع رنگ در آن بسیار زیاد شده و اتصالات بکار رفته در آن از نوع اتصالات جدید و امروزی بوده که باز و بسته کردن آنها راحت تر شده و قابلیت‌‌‌های جدید در آن لحاظ گردیده است.

سرویس خواب شامل چه چیزهایی است؟

⚡️سرویس خواب از موارد زیر تشکیل شده است که به اختصار در ادامه پیرامون آن توضیحاتی داده می‌شود:

?تخت
?پاتختی
?میز توالت
?آینه
?کمد
?پاف

?میز تلویزیون

?در دنیای امروز، میز تلویزیون به یکی از وسایل مهم در دکوراسیون داخلی تبدیل‌شده است و در چیدمان منزل تأثیر بسیار مهمی‌دارد. شما باید طراحی دکوراسیون منزل خود را با توجه به طرح و نوع میز تلویزیون انجام دهید و باید به نکات مهمی‌توجه کنید. نکته اول نوع خانه شما و تفاوت خانه‌های آپارتمانی و خانه‌های ویلایی است.

?خانه‌های ویلایی فضای بزرگ‌تر و بازتری دارند، اتاق نشیمن این نوع از خانه‌ها برای میز تلویزیون‌های بزرگ‌تر بسیار مناسب است. در این سبک از خانه‌ها دست شما برای انتخاب انواع میز تلویزیون‌ها باز است و محدودیتی وجود ندارد. در خانه‌های آپارتمانی به دلیل محدودیت فضا، اتاق نشیمن کوچک‌تر است، در نتیجه باید میز تلویزیون‌های کوچک‌تر با اشغال فضای کمتری را انتخاب کنید.

به مدیریت : هدایتی و ادیبی

 

 

صنایع چوب نیو کلاسیک هدایتی در تهران , صنایع چوب  , تولید انواع سرویس خواب , تولید میز تلویزیون , صنایع چوب در تهران , سرویس خواب در تهران , سرویس خواب سنتی , سرویس خواب کلاسیک , سرویس خواب مدرن ,