Address & Contact

Our Address

اصفهان ، فلاورجان ، خیابان پیربکران

Telephone

طراحی و اجرای کناف موسوی

? مزیت کناف در هنگام اجرا

? راحتی نصب
اتصالات زیرسازی کناف به سقف اصلی یا سازه، بی نیاز به جوشکاری بوده و با اتصال پیچی صورت میگیرد.

? سرعت بالای اجرای بالا
نسبت به جایگزینهای سنتی چون گچ کاری و رابیتس کاری کناف تا 4 برابرسریع‌تر اجرا می شود. چراکه بی نیاز به جوشکاری، خشک شدن ملات و … است.

? اجرای راحت‌تر طرح
برش کاری و اتصال آسان کناف سهولت اجرا را برای مجری نسبت به جایگزین های سنتی، به همراه دارد.

? قابلیت فرم پذیری بالا
در بحث طراحی داخلی و دکوراسیون؛ به دلیل فرم پذیری بالای پانل های کناف میتوان در طرح سقف و دیوار های کاذب، از خطوط منحنی و قوس دار استفاده کرد، در این سیستم امکان ایجاد دکور های چند طبقه یا با کد های متفاوت ارتفاعی امکان پذیر است.

? رنگ پذیری و چسب پذیری
به دلیل رنگ پذیری و چسب پذیری کناف،نصب کاشی یا سنگ تزئینی و یا کاغذ دیواری روی سطح کناف بسیار آسان است.

? کاهش نیروی انسانی مورد نیاز
به دلیل سهولت و سرعت اجرای سیستم کناف اکیپ های مختلف اجرای دیوار اعم از دیوارچینی، گچ و خاک، سفید کاری به یک اکیپ اجرایی کاهش خواهد یافت. مثلا در صورت اجرای سقف کاذب کناف به جای سقف کاذب با میلگرد و رابیتس اکیپ جوش کار، رابیتس کار و گچ گار سقف را فقط یک تیم انجام خواهد داد.

? صرفه جویی كلی در مصالح ساختمانی
چنانچه طراحی سازه ساختمان بر اساس سیستم کناف باشد موجب صرفه جویی در مصالح به خصوص فولاد و سیمان و بی نیازی از مصرف بی رویه برخی از مصالح نظیر گچ و آهك و خاك می شود.

? مزیت کناف در طراحی ساختمان

? مقاومت در برابر زلزله
به علت سبكی و همچنین انعطاف پذیری کناف؛ میان قاب ها در زلزله از خود مقاومتی نداشته و باعث سختی کاذب سازه نمی شوند.

? کاهش وزن سازه
به دلیلی سبکی کناف نسبت به جایگزین های مشابه؛ استفاده از کناف باعث کاهش بار مرده ساختمان می شود.

? افزایش سطح مفید زیربنا
با كاهش فضای اشغالی توسط دیوارها توسط پارتیشن های کناف، این امکان وجود دارد که فضای مفید داخل واحد های ساختمانی، کمتر صرف حجم دیوارها شود.

? مزیت کناف به عنوان عایق

? عایق حرارتی
کناف در صورت اجرای اصولی به شدت عایق حرارتی است. در صورت نیاز به عایق حرفه ای، بدلیل وجود فضای خالی بین دیوار می توان آن را با استفاده از عایق مناسب، ایزوله نمود.

? عایق صوتی
دیوار کناف نسبت به دیوار سنتی از جذب صوت مناسب تری برخوردار است. همچنین می توان فضای خالی دیوار را با مواد جاذب صوت پر کرد تا بهسازی صوتی را به حداکثر رساند.

? مقاوم در برابر آتش
برخی از مدلهای کناف به دلیل استفاده الیاف شیشه در ساختارشان در برابر حریق مقاوم هستند.

? مقاوم در برابر رطوبت
برخی از مدلهای کناف مقاوم در برابر رطوبت بوده و برای سرویس های بهداشتی، آشپزخانه های مرطوب، شهرهای با رطوبت بالای شمالی و جنوبی ایران مناسب است.

? مزیت کناف در بازسازی ساختمان

? قابلیت اجرابر روی سطوح مختلف
برخلاف پارتیشن های سنتی و مصالح بنایی و کلیه پارتیشن های با ملات، پارتیشن های کناف پس از کف سازی، حتی بر روی سرامیک و سنگ (بدون تخریب ) قابل اجرا است.

? قابلیت تغییر فضاهای قدیمی و تبدیل به كاربریهای جدید
با کناف میتوان بدون تخریب و جوشکاری بخشی از دکور های قبلی و قدیمی را بپوشانید؛ بنابراین کناف مناسبترین سیستم جهت کارهای بازسازی و تغییرات ساختمانی است.

? ترمیم پذیری آسان 
در سقف کاذب کناف به راحتی میتوان جهت اضافه کردن چراغ های سقفی، گردبر زد و دوایر مورد نیاز را ایجاد نمود تا نور مورد نیاز تامین شود، حتی امکان پر کردن گردبرهای قدیمی و بلا استفاده نیز به راحتی میسر است.

مدیریت:آقای مهدی موسوی

 

مضرات کناف برای انسان , قیمت کناف , مزایا و معایب کناف و رابیتس , معایب کناف نی نی سایت , کناف چیست , کناف سقف پذیرایی , عمر کناف چند سال است ,