Address & Contact

Our Address

یزد ، آزادشهر ، فلکه اول ، بیست متری امام حسین

فروشگاه تاسیسات ساختمانی مهران

✅ فروش انواع شیرآلات خانگی ، هود و سینک

✅ پکیج ، رادیاتور و آبگرمکن ، دستگاه تصفیه آب ، کولر گازی کم مصرف

✅انواع شیرآلات با بهترین برندهای معتبر روز

✅انواع سینگ،هود،گاز و…

✅انواع پکیج،آبگرمکن دیواری و پمپ آب

✅انواع لوازم جانبی بهداشتی ساختمان

✅ انواع گوناگون شیرالات را می‌توان یکی از مهم ترین تاسیسات در هر ساختمانی به شمار آورد. این ابزار که عموما در صنایع فلزی ساخته می‌شود، برای تنظیم و باز و بسته کردن جریان آب گرم و سرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر کاربرد مهم شیر الات به خصوص در آشپزخانه و حمام، نمی‌توان از تاثیر زیادی که این اقلام در دکوراسیون قسمت‌‌‌های مختلف خانه و یا محل کار دارند، چشم پوشی کرد. از این رو انتخاب مدل‌‌‌های متنوع شیرآلات بهداشتی متناسب با نیاز و سبک طراحی مکان مورد نظر و همین طور دقت در انتخاب انواع مرغوب آن حائز اهمیت است.

✅ مجموعه تاسیسات ساختمانی مهران با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در زمینه فروش تاسیسات ساختمانی با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه و نازل ترین قیمت آماده ی ارائه ی خدمات و محصولات به شما عزیزان در کل کشور می‌باشد.✅
✅ انواع مدل‌‌‌های شیرآلات ساختمانی موجود در بازار

✔️ شیرآلات بهداشتی به طورکلی دارای دو بخش عمده پوسته داخلی و پوشش خارجی هستند.

✔️ تولیدکنندگان اغلب برای بخش داخلی از آلیاژ برنج و یا سرب خشک استفاده می‌کنند.

✔️ البته امروزه بسیاری از تولیدکنندگان به منظور رعایت مسائل بهداشتی دیگر از سرب خشک استفاده نمی‌کنند و بیشتر از آلیاژ برنج استفاده می‌کنند.

✔️ در صورت استفاده از سرب اگر آبکاری شیر به خوبی انجام نگیرد با گذشت زمان در مقابل آب حل خواهد شد و برای افراد آلودگی‌‌‌های خطرناکی را ایجاد خواهد کرد.

✔️ با شناخت انواع شیرآلات ساختمانی می‌توان در هنگام بازسازی و یا زمانی که شیرآلات بنابه دلایلی همچون پوسیدگی نیاز به تعویض دارند گزینه بهتری را انتخاب کرد.

✔️ شیرآلات به طورکلی به دو دسته شیرآلات واشردار و بدون واشر طبقه بندی می‌شوند.

✔️ شیرآلات توپی، شیرآلات دیسکی و کارتریجی به عنوان شیرآلات بدون واشر شناخته می‌شوند و شیرآلات فشاری به عنوان شیرآلات واشردار محسوب می‌شوند.

مدیریت : آقای محمد شاطری

فروش لوازم ساختمانی  , شیرآلات , کاشی , سرامیک , سینک , فروش انواع اتصالات و لوله ,