هایپر مارکت افق کوروش بوشهر،فروشگاه همواره تخفیف

?فروشگاه افق کوروش بوشهر 
?فروشگاه های همواره تخفیف 
?این مجموعه با ارائه کلیه ملزومات موردنیاز افراد جامعه با تنوع بسیار بالا در خدمت مشتریان گرامی میباشد

?فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق‌کوروش بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای در ایران است.این شرکت با ۲۸۰۰ شعبه فروشگاهی در تمامی استانهای ایران در ۴۵۰ شهر در سراسر کشور و همچنین برخورداری از حجم بالای تنوع کالایی(برخورداری از بیش از سه هزار نوع کالا )

?همچنین صدور روزانه ۷۰۰ هزار فاکتور فروش به تنهایی نزدیک به یک سوم از سهم بازار خرده فروشی فروشگاه زنجیره‌ای را به خود اختصاص داده است.بیشتر از نیمی از شعبه های فروشگاهی افق‌کوروش به صورت نمایندگی( فرانچایز) اداره می شوند
این شرکت بزرگترین شرکت فرانچایز دهنده در ایران محسوب می‌شود.

?شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق‌کوروش به بخش خصوصی تعلق دارد و به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای ایران ، نخستین فروشگاه زنجیره ای کشور است.این مجموعه سهام خود را در بورس اوراق بهادار ایران، عرضه نموده و موفق شد که رکورد بیشترین استقبال از عرضه اولیه سهام را به خود اختصاص دهد. این شرکت به صورت سهامی عام اداره می شود.

?فروشگاه افق ‌کوروش با هدف عرضه محصولات مصرفی با قیمت و کیفیت مناسب و با شعار ” همواره تخفیف” تاسیس شده است و همچنین این شرکت علاوه بر دقت و توجه به مجوزها و استاندارد کالاهای عرضه شده در قفسه‌های فروشگاهی، به پشتوانه آزمایش‌های کنترل کیفی اختصاصی خود ، کیفیت بالای کالاها را تضمین کرده و کالاها را در هر بار ورود به انبار، از منظر کیفیت و کمیت، کنترل می کنند.

?اکالا، خرید از سوپرمارکت آنلاین و فروشگاه اینترنتی افق کوروش می باشد که با کد تخفیف در شهر های تهران، کرج، مشهد، قم، کرمان، رشت، اصفهان و.. فعال می باشد و همچنین با ارسال رایگان سفارش بالای 100 هزار تومان و حداقل مبلغ خرید 50 هزار تومان انجام میشود.

به مدیریت:امام حسنی

افق کوروش سنگی بوشهر

 

 

فروشگاه , هایپرمارکت , فروشگاه افق کوروش در بوشهر , افق کوروش , فروشگاه همواره تخفیف , سوپرمارکت , افق کوروش , شعبه سنگی , خواربار  ,