فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی پارمیس

? معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی گالری پارمیس برترین برندهای آرایشی و پوستی

 

? لوازم آرایشی تقلبی نخرید

خانم ها زیاد به سراغ لوازم آرایشی می روند. و اکثراً زمانی که می خواهند خرید کنند دنبال ارزانترین هستند اما یادتان باشد همانگونه که قیمت بالا همیشه نشاندهنده کیفیت خوب نیست قیمت پایین همین نشان دهنده کیفیت خوب نیست. سعی کنید از مغازه های معتبر خرید کنید و حتماً توجه داشته باشید که مواد آرایشی که می خواهید تهیه کنید زیر نظر وزارت بهداشت باشد.

? هر گرانی هم باکیفیت نیست

گاهی مردم فکر می‌کنند چون فلان داروخانه اسم و رسم دارد، محصولات آرایشی‌اش گران‌تر است، در حالی که این تصور اشتباه است. وزارت بهداشت قیمت‌ها را هم کنترل می‌کند.

درست است که لوازم آرایشی- بهداشتی مانند دارو نیست و قیمت‌گذاری ندارد اما کنترل روی عرضه آن وجود دارد و اگر با قیمت نامعقولی به فروش برسد، با توجه به سود درنظر گرفته شده، با صاحبان آن برخورد می‌شود. حتی وزارت بهداشت اگر لوازم آرایشی عرضه‌شده استاندارد باشد اما مجوز این وزارتخانه را نداشته باشد، با عرضه‌کننده برخورد خواهد کرد.

باز هم تاکید می‌کنم که باید آگاهانه از مراکز معتبر خرید کرد چون صرف بالا بودن قیمت هم نشانه اصل بودن کالا نیست. باید از خود بپرسید چطور محصولی که نام فلان مارک معتبر را دارد و در داروخانه‌ها هم به مقدار زیاد وجود ندارد، با این وسعت در دست فروشندگان دوره‌گرد است؟

باید آنقدر دانایی داشته باشیم که جنسی که ضرورت چندانی ندارد، از مترو، فروشگاه‌های نامعتبر یا مکان‌هایی که به وضوح شرایط غیراستاندارد نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی آن را می‌بینیم، نخریم.

 

 

 

 

مدیریت: آقای محسن کاویانی دره شوری

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی پارمیس در ماهشهر,لوازم آرایشی در خوزستان,پخش لوازم آرایش در خوزستان