سقف کشسان (باریسول)

اجرا سقف های کشسان و فلاکسی و سی آن سی و کناف

شماره های تماس :

09130912536

09140347823

✅اجرا کناف

✅اجرا آسمان مجازی

✅فروش

✅چاپ

✅آموزش

✅فروش کریستال

✅فروش هارپون

✅فروش سازه hو a

سقف کشسان چیست ؟

سقف کشسان را می توان یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب دانست. این سقف از پارچه ای از جنس PVC ساخته می شود که دارای قابلیت کشسانی است. به این معنی که می توان با گرمادهی به پارچه، آن را به اندازه مورد نظر کش آورد و سپس روی پروفیل های ویژه ای نصب کرد.

از پارچه کشسان می توان به عنوان دیوارپوش نیز استفاده کرد که به آن دیوار کشسان گفته می شود. سقف کشسان و دیوار کشسان دارای قابلیت نورپردازی هستند که این قابلیت از عناصر مهم زیباسازی دکوراسیون به حساب می آید.

تفاوت کناف و کشسان 

جلوه بصری، وزن، نگهداری، بهداشت و قابلیت شستشو، تنوع طرح و رنگ
سقف کشسان را می توان یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب دانست. این سقف از پارچه ای از جنس PVC ساخته می شود که دارای قابلیت کشسانی است. به این معنی که می توان با گرمادهی به پارچه، آن را به اندازه مورد نظر کش آورد و سپس روی پروفیل های ویژه ای نصب کرد.

از پارچه کشسان می توان به عنوان دیوارپوش نیز استفاده کرد که به آن دیوار کشسان گفته می شود. سقف کشسان و دیوار کشسان دارای قابلیت نورپردازی هستند که این قابلیت از عناصر مهم زیباسازی دکوراسیون به حساب می آید.

جنس سقف کشسان چیست؟

جنس پارچه سقف کشسان از %90 PVC و 5% پلاستی سایزر و %5 افزودنی های مجاز تشکیل می شود. پلاستی سایزر موجود در سقف کشسان موجب ایجاد ویژگی کشسانی در آن می شود. ضخامت سقف کاذب کشسان از 0.18 تا 0.25 میلی متر بوده و جزو متریال بسیار نازک و سبک ساختمانی است.

این سقف ها به دلیل وجود زینک اکساید، که کشنده و از بین برنده باکتری وقارچ است، آنتی باکتریال محسوب می شوند وبه علت فراوانی کلر در فرمولاسیون آن، سقف کشسان ضد اشتعال و اصطلاحا نسوز است.

انواع پارچه های سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان به انواع سقف کشسان مات، ساتن، لاکر (آینه ای)، ترنسپرنت، گلکسی، برلیانت و کلودز تقسیم می شوند. در بین این سقف ها، سقف کشسان لاکر دارای تنوع رنگی فوق العاده ای است که شامل بیش از 150 رنگ می شود. نکته ی قابل توجه در سقف های کشسان امکان چاپ بر روی پارچه های سقف کشسان است. مشکلی که پیشتر چاپ سقف کشسان با آن رو به رو بود.

عرض چاپ نسبتا کم (به میزان 3.20 متر) بوده است. اما این مشکل توسط گروه صنعتی لابل با در اختیار گرفتن دستگاه چاپ UV حل شده است این دستگاه، اولین دستگاه چاپ با عرض 5.30 متر در ایران است. به کمک دستگاه چاپ سقف کشسان می توان در پروژه های ساختمانی بزرگ، سقف لابل را به صورت یکپارچه و بدون درز چاپ کرد. این چاپ ها در کمترین زمان و با بهترین وضوح انجام می گیرند.

 

 

به مدیریت: رضا محمدی

۰۹۱۴۰۳۴۷۸۲۳

چاپ سقف کشسان و پوستر

 

 

سقف کاذب پلکسی چیست؟

سقف کاذب پلکسی، یا سقف کاذب طلقی نوعی سقف کاذب از جنس پلاستیک (ترموپلاستیک ­ها) است. ورق­هایی که در ساخت این نوع سقف استفاده میشه انواع متفاوتی داره، مثل: سقف طلقی، پلکسی­ گلاس (نام تجاری سقف­های از جنس آکریلیک)، ورق پلی­کربنات، ورق آکریلیک و… .

پلکسی یا همان پلکسی گلاس یک نوع متریال است که ظاهری شفاف داره. جنسِ مصالح از نوع پلاستیک فشرده شده با درصد مقاومت بالا است که می تونه جایگزین مناسبی برای شیشه باشه.

در این نوع سقف امکان نورپردازی داریم و چون می تونه در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و اجرا بشه، زیباییِ بصری خاصی به محیط میده.

این نوع تایل ها محصول جدیدی از سری سقف های کاذب طلقی هستند.

از این نوع سقف میشه به عنوان مکمل برای انواع سقف کاذب گچی، آلومینیوم، کناف و … استفاده کرد.

در سقف کاذب پی وی سی معرق کاری شده، از انواع طرح ها چه کلاسیک چه مدرن استفاده میشه. در زیر تصویری از انواع طرح ها رو باهم میبینیم.

نکات اجرایی در مورد سقف کاذب طلقی چیست؟

با توجه به اینکه این نوع سقف ابعاد و جنس های متفاوتی داره، برای انتخاب و اجرای درست باید از کارشناس یا متخصص در این امر مشاوره گرفته بشه.

برای اجرای سقف کاذب طلقی باید مواردی از جمله: کاربری ساختمان، ارتفاع و شرایط سقف موجود، سلیقه و خواسته کارفرما، تاسیساتی که زیرسقف کاذب قرار می گیرن، مهار سیم­های موجود، قرارگیری هواکش در سقف و… توسط متخصص مورد بررسی قرار بگیره.

 

جهت مشاهده نمونه کارهای فلاکسی چوب کلیک کنید

Full page photo

 

اجرای باریسول

 

?سقف کشسان باریسول چگونه نصب می‌شود؟

?ابتدا نوع سقف مورد نظر برای اجرای سقف کشسان طراحی یا انتخاب می شود. اینجا منظور از طرح صرفا نوع چاپ صورت گرفته نیست، بلکه نوع پوشش سقف یا فرم مورد نظر هست.

?گاهی نوع سازه به شکلی است که پوشش در یک ساختار خاص از قبل تعیین شده قابل نصب است، مثلا کناف از قبل در سقف اجرا شده است و جای باریسول قبلا درآن تعبیه شده است. گاهی سقف کاملا مسطح ویک دست است مثل سقف یک سالن رستوران یا سالن برگزاری مجالس و همایش ها. در این مواقع نیاز به طراحی قبلی است. گاهی فرم سازه ایجاد سقف را با تغییرات الزامی مواجه می کند. این همان مجرای خلاقیت است که طراحان عاشق آن هستند. مثل سقفهای خاص ورزشی و .. نصب و راه اندازی سقف کششی نسبت به سایر عملیات های دکوراتیو و تغییرات سازه بسیار ساده، اصولی و پایدار است.

اجرای سقف پرینتی

?سقف چاپی یا پرینتی چیست؟

?سقف های پرینتی در کنار باریسول دو نوع اصلی سقف های کشسانی را تشکیل می دهند به طور ساده با چاپ و یا پرینت کردن الگو ها و طرح های خاص روی متریال سقف کشسان شما یک سقف چاپی را درست کرده اید. انکان پرینت طرح ها مختلف و بدون محدودیت روی آن ها علت اصلی محبوبیت بالای ان ها بوده است و اکنون شاهد آن هستیم که در پروژه های مسکونی گرفته تا پروژه های بزرگ تر مانند مدارس و بیمارستان ها و…از آن ها به خصوص به عنوان یک جایگزی آسمان مجازی استفاده می کنند.

سقف لاکر سورمه ای و نورپردازی فیبرنوری

?سقف لاکر چیست؟

?سقف لاکر از نوعی پارچه کشسان (اغلب پی وی سی) ساخته می‌شود و یکی از انواع سقف‌های کاذب کشسان است. سقف لاکر به دلیل انعکاس نور و درخشان کردن محیط داخل به سقف آینه‌ای مشهور است. به این دلیل که تصویر کل فضا را مانند یک آینه منعکس می‌کند و محیط را بزرگتر از آن چیزی که هست نشان می‌دهد. علاوه بر این، پارچه کشسان لاکر طیف وسیعی از رنگ‌ها را شامل می‌شود.

?سقف لاکر برای فضاها با دکوراسیون مدرن بسیار مناسب است زیرا جلوه‌ای خاص و رویایی را به دکوراسیون داخلی می‌بخشد. زیبایی خیره کننده این نوع پارچه بلافاصله نظر همه را به خود جلب می‌کند. پارچه لاکر را می‌توان در هر فضا با کاربری‌های متفاوت اعم از مسکونی، اداری و تجاری استفاده کرد.

نورپردازی راهرو ها با لاین های نوری مناسب کف،سقف،راهرو در سایزها و رنگ های متفاوت

?نورپردازی دیوار راهرو

?نورپردازی دیوارها در راهرو های کوچک بسیار مناسب هستند. از آن جایی که در راهرو های کوچک فضای مناسب برای قرار دادن میز کنسول نیست و گاهی اوقات سقف هم کوتاه است، می توانید نور پردازی مختصری روی آن انجام دهید.به همین دلیل می توان اقدامات ساده را در این قسمت در پیش گرفت.

?راهروهایی که باریک هستند، هم باید بتوانند محیط را به اندازه کافی روشن نگه دارند. مهم است که نقاط خاصی در این قسمت روشن نگه داشته شود مخصوصاً نقاطی که می توانند در نشان دادن بعضی از اجسام موثر واقع شوند.

?نورپردازی دیوار باید بیشتر روی اجسام دکوری و تزئینی را روشن کنند تا اینکه یک طرح خلاقانه را ایجاد کنند.

اجرای کشسان سازه

فروش کریستال های اصلی ۱۶ پر در رنگ های مهتابی و آفتابی و آبی و قرمز

فروش کاردک

فروش وسایل باریسول و اپوکسی
ارسال به تمام نقاط ایران

فروش گیره های سقفی کشسان

 

 

✅باریسول نوعی سقف مجازی می باشد که در اصل اسم آن سقف های کششی و یا سقف کشسان  می باشد. و باریسول نام اولین شرکت تولید کننده سقفهای کششی میباشد که حدود ۵۰ سال سابقه تولید دارد. به همین دلیل به سقفهای کششی سقف باریسول میگویند.

 ویژگیهای سقف باریسول:

✅سقف باریسول از ترکیبات مختلف  پی وی سی تشکیل شده است که البته ۵ درصد آن را پلاستیک تشکیل میدهد. سقف های باریسول علاوه بر این خصوصیات دیگری همچون ضد اشتعال و عایق رطوبت و گرما و سرما هستند. سقف های مجازی باریسول اولین سقف هایی هستند که برای نصب به دیوارها و سقف متصل و اجرا میشوند. 

کاربردهای سقف باریسول:

✅اولین جنبه ی استفاده از سقف باریسول زیبایی بخشیدن به محیط است که میتوان با توجه به محیط طرح مورد نظر را انتخاب کرد. علاوه بر آن از باریسول به عنوان عایق نیز استفاده میشود. و همچنین میتوان از طریق باریسول اتصالات و تاسیسات ساختمانی موجود در سقف را پوشش داد .

✅سقف باریسول در انواع مختلفی وجود دارد. یکی از مهم ترین وجه تمایزهای آن میزان عبوردهی نور در سقف کشسان می باشد. سقف کششی براق به دلیل عدم عبوردهی نور و قابلیت بازتاب آن با نورپردازی های روکار از قبیل فیبرنوری، هالوژن، کریستال سوارفسکی و … ترکیب می گردد. این سقف با انعکاس شعاع نورهای نقطه ای در خود موجب ایجاد افکت های نورپردازی در سقف کاذب می گردد.

✅سقف کشسان باتوجه به ویژگیهای منحصر به فرد اش سقف کاذب مناسبی برای فضای خانگی می باشد. سرعت نصب بسیار بالای سقف کششی این محصول را به انتخابی مناسب جهت اجرای سقف در بازسازی منازل بدل کرده است. همچنین انعطاف پذیری و تنوع در نوع و رنگ این محصولات موجب می شود تا به کمک آن طراحی خلاقانه ای در دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی به کار رود.

✅از سقف کشسان به عنوان یکی از متریال های فوق العاده و مدرن در بین انواع سقف کاذب یاد می شود. از مهم ترین دلایل برتری سقف کششی نسبت به سایر سقف ها می توان به سرعت نصب بسیار بالا بدون نیاز به جابجایی مبلمان و اجرای بدون ایجاد هرگونه تخریب ساختمانی و عدم تولید گرد و غبار اشاره نمود. اما منحصر به فرد ترین ویژگی سقف کشسان انعطاف پذیری فوق العاده بالای آن است که باعث می شود تنها با تکیه بر ذهن و تفکر خلاق معمارانه، هر شکل و فرم هندسی پیچیده ای نیز به زیبایی هر چه تمام تر قابل اجرا باشد.

بخش فروش

 

نمونه کار

پرده های هازان و مخمل با چاپ یووی
عرض ۱۵۰و طول دلخواه
 

 

دکوراسیون داخلی در اصفهان ,  کناف ,  فروش سقف کشسان در اصفهان ,  سقف کشسان اصفهان ,  تولید و اجرای باریسول در اصفهان ,  آموزش اجرای باریسول در اصفهان ,  کاربرد باریسول در ساختمان ,  باریسول چیست ,  اجرای باریسول در اصفهان , اجرای سقف کشسان اصفهان , چاپ سقف کشسان اصفهان , آموزش سقف کشسان اصفهان , فروش کریستال در اصفهان , فروش هارپون در اصفهان , فروش سازه h و a در اصفهان , فروش دستگاه ار جی بی در اصفهان , فروش کاردک در اصفهان , فروش فیبر نوری در اصفهان , اجرا کناف در اصفهان , اجرا آسمان مجازی در اصفهان , سقف کشسان الوند سقف , سقف کشسان الوند سقف در اصفهان ,