فروش قطعات لباسشویی تکنو حقیقی زاده

♻️ فروش قطعات ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و لوازم آشپزخانه 
♻️ فروش قطعات بصورت عمده و ارسال به سراسر کشور

? قطعات لباسشویی

♻️ ماشین لباسشویی مانند هر وسیله ی برقی دیگری دارای قطعات و اجزای مختلفی می باشد که هرکدام از این قطعات تکمیل کننده کار سایر وازم می باشند،اختلال و خرابی در کار یکی از قطعات موجب خرابی در کل لباسشویی شده و حتی ممکن است باعث از کار افتادن ماشین لباسشویی گردد اما نگران نباشید در مجموعه ما نمایندگی فروش قطعات ماشین لباسشویی آماده ی ارائه انواع قطعات اورجینال لباسشویی با قیمت مناسب خدمت شما عزیزان می باشید در زیر با برخی از قطعات مهم و اصلی لباسشویی آشنا گردید.

? فروش قطعات لباسشویی

♻️ همانوطورکه خدمتتان اعلام کردیم ما نمایندگی فروش انواع قطعات ماشین لباسشویی می باشیم برای خرید قطعات لباسشویی می توانید با مشاوران ما در ویرا تکنو تماس حاصل نموده و از خدمات ما در این مجموعه بهره مند شوید.

? شیر برقی

♻️ شیربرقی قسمت مهمی از ماشین لباسشویی می‌باشد که آب ورودی به ماشین را حین شستشو تامین می‌کند. دو نوع شیر برقی وجود دارد: یک برای آب سرد و یکی برای آب گرم. البته در ماشین لباسشویی‌های جدید و مدرن فقط یک شیربرقی برای آب سرد وجود دارد. در این نوع ماشین لباسشویی‌ها آب گرم از طریق گرم کردن آب توسط هیتر تأمین می‌شود.

? قطعات لباسشویی
? هیدروستات لباسشویی

♻️ هیدروستات یک قطعه گرد مانند است که در تمام مدل‌های ماشین لباسشویی وجود دارد؛ البته بسته به مدل لباسشویی نوع آن متفاوت است. سوئیچ کنترل سطح آب به طور معمول دارای دو نوع هیدروستات سه فیش و هیدروستات شش فیش است. هیدروستات در زمان تولید ماشین لباسشویی تنظیم می‌شود تا سطح آب دیگ دستگاه را اندازه‌گیری کند. این قطعه مانند یک کلید تبدیل است که عملکرد آن باعث کنترل مقدار آب مخزن لباسشویی در هنگام شست‌وشو و آبکشی لباس‌ها می‌شود. روی هر هیدروستات تعدادی ترمینال (کنتاکت یا پایه) وجود دارد، که شماره‌گذاری شده‌اند. سوئیچ کنترل سه فیش دارای سه ترمینال با شماره‌گذاری: ۱، ۲ و ۳ است.

♻️ هیدروستات شش فیش دارای سه ترمینال با شماره‌گذاری: ۱۱، ۱۲ و ۱۳ (این سه ترمینال شیر برقی مرحله شست‌وشو را کنترل می‌کنند ) و سه ترمینال دیگر با شماره‌گذاری ۲۱، ۲۲ و ۲۳ (این سه ترمینال شیر برقی مرحله آبکشی را کنترل می‌کنند) است. علاوه‌بر این، روی پوشش بدنه هیدروستات ماشین لباسشویی، یک پیچ نیز قرار دارد، که توسط کارخانه سازنده تنظیم شده‌ است. با تنظیم این پیچ‌ می‌توانید میزان سطح آب ورودی دیگ را کم یا زیاد کنید. ما بهترین هیدروستات را خدمت شما ارائه می دهیم برای خرید هیدروستات لباسشویی با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

? فروش قطعات اورجینال لباسشویی

♻️ یکی از بیشترین دغدغه افراد نسبت به خرید قطعات و لوازم یدکی لباسشویی می باشد،اصل و تقلبی بودن آن است مجموعه ویرا تکنو با یکی از بهترین مراکز فروش لوازم یدکی اورجینال لباسشویی می باشد شما عزیزان می توانید با خیال راحت به خرید لوازم یدکی مورد نیازتان پرداخته و تا سالیان طولانی از استفاده ی آن لذت ببرید.

? قیمت قطعات لباسشویی

♻️ برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی اورجینال لباسشویی( قیمت قطعات لباسشویی) با مشاورین ما تماس حاصل نمایید و بهترین قطعات لباسشویی را خریداری نمایید

مدیریت:آقای مسلم حقیقی زاده

 

 

 

بورس قطعات لباسشویی در تهران کجاست , مرکز فروش قطعات لباسشویی در تهران , نمایندگی لباسشویی تکنو , قیمت لباسشویی تکنو ۷کیلویی , قیمت لباسشویی تکنو ۹ کیلویی , ماشین لباسشویی تکنو , دفترچه راهنمای لباسشویی تکنو , قیمت لباسشویی تکنو 7 کیلویی ,