Address & Contact

Our Address

تهران ،لاله زار نو ، خیابان امین زاده ، پاساژ پردیس ، طبقه 4 ، پلاک 3

فروش نصب تعمیر و آبکاری انواع لوستر صالحی

✳️لوستر فروشی صالحی

?فروش آیینه و کنسول

?آبکاری انواع لوستر با آب طلا ۲۴ عیار

?جوشکاری شاخه های شکسته

?نصب و تعمیر انواع لوستر شکسته

?آبکاری فورتیک طلایی  ، آبکاری نقره ای ، آبکاری برنزی ، آبکاری pvd ،آبکاری خلا

?خدمات شبانه روزی و درب منزل

?محدوده خدمات : تهران ، کرج و لواسانات

?آبکاری فورتیک چیست؟

?به بیان بسیار ساده آبکاری فورتیک به ترکیبی از روش های آبکاری و رنگ آمیزی می گویند. در مراحل آبکاری فورتیک، با یک قطعه فلز در یک محلول که دارای پایه ی آب است قرار داده می شود. در محلول مورد نظر با پایه ی آب، دانه های رنگی وجود دارد. افراد پس از قرار دهی فلز در چنین محلولی با استفاده از ولتاژ الکتریکی خاصی، سبب جذب دانه های رنگی موجود در محلول توسط فلز می شوند. البته نکته ای که در ارتباط با این نوع آبکاری وجود دارد این است که ولتاژ الکتریکی به فلز انتقال داده می شود و این ولتاژ است که سبب جذب دانه های رنگی می شود.

?pvd آبکاری تحت خلا

?نوعي پوشش دهي مي باشد كه در محفظه دستگاه ميزان خلائي بالا (high vacuum) ايجاد شده و در ابتدا با استفاده از گازهاي خنثي معمولا آرگون و سپس استفاده از جريان بالاي dc بصورت جرقه هايي متداوم فلز تارگت (هدف) را كه مي تواند فلزات مختلفي از جمله تيتانيوم ، زيركانيوم ، كرم و غيره مي باشد بخار كرده و با استفاده از جريان برق داخل دستگاه در دما و شرايط مشخص همراه با گازهاي ديگر مانند نيتروژن ،اكسيژن و استيلن تركيباتي مانند (tin,zrn و …) را روي قطعه كار بصورت لايه اي نازك و بسيار مقاوم مي نشاند.

?اين نوع پوشش دهي در ابتدا جهت سخت كاري روي فلزات و در صنايع خاص اعم از قطعات صنعتي ، هوا فضا ، نظامي ، مخابراتي و غيره كاربرد داشت و اكنون در صنايع بسياري از جمله سراميك و كريستال و بلور و شيشه و لوازم ساختماني ،شير آلات بهداشتي ، يراق آلات ساختماني دستگيره درب و قطعات دكوراتيو و تزئيني و ساير محصولات با جنس استيل ،برنج آهني ، زاماك ،آلومينيوم وغيره با آبكاري نيكل كاربرد فراوان دارد.

به مدیریت : اکبر صالحی

 

 

 

فروش نصب تعمیر و آبکاری انواع لوستر صالحی در تهران , آبکاری انواع لوستر , لوستر , نصب لوستر , تعمیر لوستر , فروش آیینه و کنسول  , آبکاری فورتیک طلایی , آبکاری نقره ای , آبکاری برنزی , آبکاری pvd , آبکاری خلا  , نصب و تعمیر انواع لوستر شکسته در تهران ,