فروش و نصب ایزوگام آراسته

?فروش و نصب انواع عایق های رطوبتی

?ایزوگام شرق و دلیجان با مجوز رسمی

?به صورت نقد و اقساط

?ایزوگام چیست؟

✳️ایزوگام یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با استفاده از گرما بر بستر بام و مکان مورد نظر نصب و چسبانده می‌شود و از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی همچون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می‌شود.

?مزایای ایزوگام:

?پیوندپذیری عالی و درزبندی یکنواختی را ایجاد می‌کند

?در برابر پانچ استاتیکی و ضربات وارده مقاوم است

?در مقابل پارگی و فشار هیدرواستاتیکی مقاوم است

?بسیار اقتصادی و مقرون ‌به‌ صرفه است

?احتیاج به برف ‌روبی ندارد

?در مقابل سرما و گرما مقاومت زیادی دارد

?نصب آن آسان است

?کاربردش منجر به آلودگی هوا نمی‌شود

?در مقابل اشعه UV مقاوم است

?وزن زیادی ندارد و از بار اضافی سقف جلوگیری می‌کند

?به علت سبکی و مقاومت زیاد به ‌تنهایی یک عایق کامل جهت پشت ‌بام، پی ساختمان، حمام و استخر، مخازن آب، تونل ‌های آبیاری، سردخانه‌ها، لوله‌های گاز و نفت است.

?عایق رطوبتی چیست؟

✳️یکی از دلایلی که باعث ایجاد خسارت به ساختمان و کاهش عمر مفید آن می شود نم و رطوبت است. به همین منظور عایق بندی ساختمان در برابر رطوبت امری ضروری می باشد.

✳️عایق کاری به معنای ایجاد یک پوشش محافظ برای پشت بام، دیوار، کف، تاسیسات و لوله ها در برابر نفوذ آب و رطوبت است. رطوبت از طریق خاک و یا به دلیل بارندگی ناشی می شود و ممکن است از طریق بدنه یا سطح دیوار و یا زمین و پی جذب ساختمان شود. استفاده از عایق رطوبتی در جهت کنترل رطوبت منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

به مدیریت : حسن آراسته

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

???????????????

 

 

 

فروش و نصب ایزوگام آراسته در خراسان جنوبی  , ایزوگام , نصب ایزوگام , فروش ایزوگام , فروش و نصب عایق رطوبتی  , انواع عایق های رطوبتی , ایزوگام شرق , ایزوگام دلیجان , ایزوگام چیست ,