Address & Contact

Our Address

کرج ، سه راه گوهردشت ، جنب قنادی مهران یزدی ، موبایل مهدی

فروشگاه فروش موبایل و سیم کارت نو (نقد و اقساط ) مهدی در کرج

?دارای 15 سال سابقه کار

?خرید و فروش خط 0912 رند نقد و اقساط

?فروش لوازم جانبی موبایل

✳️امروزه گوشی‌های هوشمند از کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ‌ها هم مهم‌تر هستند.گوشی‌های هوشمند تفاوت زیادی با کامپیوترهای خانگی ما ندارند و به همین دلیل، انجام بیشتر کارهای روزانه‌ی خود را به آن‌ها سپرده‌ایم.

✳️زمانی که بیشتر وقت خود را در روز با یک دستگاه می‌گذرانید، بدون شک می‌خواهید آن دستگاه بیشترین کارایی ممکن را برای شما داشته باشد و در انجام وظایف مختلف و فرمان‌هایی که به آن می‌دهید، کم نیاورد.

✳️به لطف رقابت بزرگی که در بازار موبایل و گوشی‌های هوشمند به وجود آمده است، مجموعه‌ای بزرگ از انتخاب‌ها در مقابل شماست. انتخاب‌هایی که نیاز شما و هزینه‌ای که می‌خواهید برای یک موبایل بپردازید را تمام و کمال پوشش می‌دهند.

?فواید لوازم جانبی برای تلفن همراه

?یکی از مهم ترین فواید استفاده از لوازم جانبی برای گوشی‌‌‌های تلفن همراه این است که این وسیله ها، امنیت گوشی را بسیار بالا می‌‌برند، امکانات و قابلیت ‌های جدیدی به گوشی اضافه می‌ کنند و همچنین، ظاهر و قیافه ی گوشی شمارا بسیار تغییر می‌‌دهند.

?در واقع همه ی ما این را به خوبی می‌دانیم که می‌توانیم با استفاده از اکسسوری مورد علاقه ی خود، ظاهر گوشی و یا حتی رنگ آن را با خرید قاب گوشی به رنگ و شکل مورد علاقه ی خود، تغییر دهیم.

به مدیریت : حسن حاجی خانی

 

 

فروش گوشی موبایل کارکرده و نو در کرج , فروش سیم کارت در کرج , خرید و فروش خط 0912 رند در کرج  , فروش لوازم جانبی موبایل در کرج  , قیمت سیم کارت , سیم کارت رند , گوشی‌ هوشمند  , فروش سیم کارت به صورت نقد و اقساط در کرج ,