پرورش ماهی‌‌‌های سرد آبی و گرم آبی، قزل آلا، سالمون، کپور، آمور

ماهی سرا و رستوران پریزاد در اصفهان

 

 

✅ماهی سرای پریزاد،اصفهان تاسیس شده و انواع ماهیهای مختلف رو ازجمله اوزون برون و شیر نیزه ای و قزل آلا و … پرورش میدهد و جدای از فروش این ماهیها فضای زیبا و دیدنی رو ایجاد کرده که هم ماهی کباب به مشتریان ارائه میدهد و هم استخر و حوضچه های پرورش ماهی رو به نمایش گذاشته اند.

✅پرورش ماهی قزل آلا

✅پرورش ماهی های سردآبی و گرم آبی  ، قزل آلا . سالمون . کپور .آمور

✅عرضه و فروش ماهی قزل آلا زنده

✅طبخ ماهی به صورت کبابی و سرخ کردنی

✅ استفاده از ادویه های گرم و معطر برای پخت ماهی

✅در این رستوران کباب کوبیده و چنجه و انواع جوجه کباب و برنج ایرانی ساده و شوید پلو ایرانی پخت میشود

✅افزایش مصرف ماهی های چرب مانند ماهی آزاد، خطر ابتلا به چاقی، دیابت و بیماری های قلبی را کاهش می دهد. مصرف ماهی قزل آلا نیز از سطوح کلسترول سالم حمایت می کند. ماهی قزل آلا یک جایگزین فوق العاده برای منابع پروتئینی مانند مرغ یا گوشت گاو است. این ماهی حاوی پروتئین فراوان است اما مقدار چربی اشباع شده را کم می کند و باعث می شود که منبع ایده آلی برای حفظ وزن و یا شاخص توده بدنی باشد.

خواص ماهی قزل آلا
✅ماهی قزل آلا دارای پروتئین بالا و اسیدهای چرب امگا ۳ است. انواع مختلف ماهی قزل آلا در شمال اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام وجود دارد و در بسیاری از نقاط جهان مصرف می شود. ماهی قزل آلا یک گزینه عالی و بسیار سالم برای یک وعده غذایی بشمار می رود.

 

✅پروتئین موجود در ماهی یکی از بهترین پروتئین‌هاست و دارای امگا۳ بوده که مصرف آن جایگاه ویژه‌ای در پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها از جمله آلزایمر و آرتروز و دردهای مفصلی و بیماری های قلبی و عروقی دارد

 

خواص و فواید فوق العاده ماهی سالمون

✅سالمون ها غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ هستند. اسیدهای چرب امگا ۳ اسیدهای چرب اشباع نشده هستند که پیوندهای دوگانه دارند EPA و DHA دو نوع از اسیدهای چرب امگا ۳ هستند که در سالمون ها وجود دارند. این ها به کاهش سطح سرم با کاهش سطح ال دی ال و افزایش تجزیه اسیدهای چرب کمک می کنند. این کار مانع تشکیل پلاک می شود و می تواند شما را از بیماری های قلبی و عروقی محافظت کند.

✅ماهی سالمون همچنین منبع خوبی از پروتئین همراه با اسیدهای چرب امگا ۳ است. هر دوی این مواد مغذی تاثیری بر درصد چربی بدن دارند پروتیین ها سخت هضم می شوند و از این رو کمک می کند مدت زمان طولانی تری را احساس سیری کنید در نتیجه باعث می شود کم تر بخورید. اسیدهای چرب امگا ۳ به کاهش التهاب ، کاهش وزن، کاهش اشتها، بهبود گردش خون، افزایش متابولیسم کمک می کنند و رسوب چربی را با افزایش اکسیداسیون اسیدهای چرب کاهش می دهند. بنابراین اگر ماهی سالمون را به روش درست مصرف کنید می توانید وزن کم کنید

خواص ماهی کپور

✅یکی از مواد موجود در ماهی کپور که امگا۳ نام دارد برای عروق قلب که دستگاه قلبی عروقی را تشکیل می‌دهند، مهم است. امگا۳ ضربان قلب را به صورت طبیعی درآورده و عروق گرفته شده توسط چربی را باز می‌کند. مصرف دوبار در هفته ماهی کپور می‌تواند میزان مرگ و میر ناشی از نارسایی قلبی را نیز کاهش دهد.

✅یکی از دلایل ایجاد فشار خون بالا (پرفشاری خون) مصرف چربی‌های بد مانند چربی اشباع و ترانس است که به ایجاد کلسترول منجر می‌شود. چربی موجود در ماهی کپور، فقط ۲ گرم است. بنابراین، با مصرف ماهی کپور، جای هیچ‌گونه نگرانی در این مورد وجود ندارد.

✅یکی دیگر از خواص ماهی کپور  علاوه بر جلوگیری از سرطان کاهش خطر ابتلا به آرتریت است. دلیل این خاصیت نیز میزان روغن ماهی است که می‌تواند به التهاب یا تورم واکنش نشان دهد. بنابراین آرتریت با روغن ماهی مهار می‌شود.

خواص ماهی آمور

✅گوشت این ماهی منبع بسیار خوبی از پروتئین به حساب می اید و برخلاف گوشت قرمز دارای بافت پیوندی کمتر و فاقد الاستین است و باعث می شود که هضم بسیار آسانی داشته باشد.

✅گوشت این ماهی بسیار لطیف و خوشمزه است و هر صد گرم از ان دارای ۱.۱۸ گرم چربی، ۱۶.۵۱ گرم پروتئین است.

✅ماهی آمور در مقایسه با سه گونه دیگر ماهیان گرمابی بیشترین میزان اسید چرب PUFA را دارد. میزان اسیدچرب امگا ۳ نیز در این ماهی نسبت به سه گونه دیگر ماهیان گرمابی بیشتر بوده و با توجه به دارا بودن اینگونه اسیدهای چرب غیراشباع در این ماهی ارزش غذایی بالای آن مشخص می شود.

انواع ماهی قزل آلا:

?ماهی قزل آلا رنگین کمان

?ماهی قزل آلا خال قرمز

?این ماهیان را می‌توان در دمای آب ۱۰ الی ۱۸ درجه سانتی‌گراد پرورش داد. بهترین نوع استخر برای پرورش این گونه از ماهیان سردآبی، استخرهای بنتی هستند. جهت تولید ۱ تن ماهی نیاز به ده لیتر آب است.این ماهیان در کشورهایی که دارای شرایط مناسب آب و هوایی هستند تولید و پرورش داده می‌شود. گوشت ماهی قزل آلا سفید مایل به صورتی‌ست و طعم فوق‌العاده لذیذی دارد.

به مدیریت : علیرضا کاکایی
شماره های تماس:
۰۹۱۳۵۲۰۰۰۷۴
۰۹۱۳۱۷۶۴۰۷۰
۰۹۱۳۳۸۸۵۶۸۶

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

 

 

 

ماهی سرا , ماهی سرا در اصفهان  , ماهی سرا و رستوران پریزاد در اصفهان  , ماهی سرا و رستوران پریزاد  , پرورش ماهی قزل آلا در اصفهان , ماهی قزل آلا  , ماهی کبابی , ماهی سرخ کردنی , جوجه کباب مخصوص , چنجه گوسفندی , چلوسبزی ,  چلوشوید ,  چلوساده با برنج بومی در اصفهان , پرورش ماهی های سردآبی و گرم آبی , فروش ماهی قزل آلا زنده , طبخ ماهی , پرورش ماهی قزل آلا , ماهی سالمون , ماهی کپور , ماهی آمور , انواع ماهی قزل آلا , قیمت ماهی قزل آلا  , قیمت ماهی کبابی , قیمت ماهی سالمون , قیمت ماهی کپور , قیمت ماهی آمور , قیمت کباب کوبیده , قیمت جوجه کباب ,