مجموعه کارا

? نصب و راه اندازی مودم های دیلینک و تیتلینگ و تنظیم امنیت آنها

? WDS در تنظیمات مودم TP-link ، D-link و.. چیست؟

? WDS مخفف Wireless Distribution System و به معنای سیستم توزیع شده بیسیم می باشد. WDS سیستمی است که امکان اتصال داخلی بیسیم نقاط دسترسی را در یک شبکه IEEE 802.11 را فراهم می آورد. این سیستم اجازه می دهد تا یک شبکه بیسیم با استفاده از نقاط دسترسی متعدد و بدون نیاز به زیرساخت های سنتی به همدیگر لینک شوند. مزیت قابل توجه WDS نسبت به راه حل های دیگر این است که آدرس مک همه فریم های کلاینت در میان نقاط دسترسی لینک می شوند.

? یک نقطه دسترسی می تواند یک رله یا یک ایستگاه از راه دور یا اصلی باشد:

? یک ایستگاه اصلی به طور معمول با اترنت متصل شده است.
? یک ایستگاه رله اطلاعات را میان ایستگاه های از راه دور، کلاینت های وایرلس یا سایر ایستگاه های رله دیگر و یا ایستگاه اصلی دیگر رله می کند.
? یک ایستگاه از راه دور اتصالات کلاینت های وایرلس را می پذیرد و آنها را به ایستگاه های رله یا ایستگاه های اصلی پاس می دهد. اتصالات میان کلاینت ها با استفاده از آدرس مک ایجاد می شود.

? WDS در تنظیمات مودم چیست؟

? تمام ایستگاه ها باید در یک سیستم توزیع شده بیسیم پیکربندی شوند تا از کانال رادیویی، روش رمزگذاری ( WEP, WPA, WPA2 و یا هیچکدام) و کلیدهای رمزگذاری مشابه استفاده کنند. این ایستگاه ها ممکن است با SSID مختلفی پیکربندی شده باشند. WDS همچنین به ایستگاه های پایه نیاز دارد تا پیکربندی را برای ایستگاه های دیگر موجود در سیستم ارسال کند. WDS ممکن است به عنوان یک تکرارکننده یا رپیتر در نظر گرفته شود چونکه به عنوان یک پل ظاهر می شود و کلاینت های وایرلس را به صورت همزمان قبول می کند.

? بنابراین در حالت تکرارکننده، زمان پاسخ تمام کلاینت هایی که به صورت بیسیم متصل شده اند به نصف کاهش پیدا می کند. این به این دلیل است که وای فای یک رسانه ذاتا نیمه دوطرفه است و بنابراین هر دستگاه وای فای که به عنوان تکرار کننده عمل می کند باید روش ذخیره و فوروارد را برای برقراری ارتباط استفاده کند.

مدیریت:آقای جمال پور

wds در مودم d link , چراغ قفل روی مودم tp-link , wds چیست , اتصال دو مودم وایرلس به هم بدون کابل , دکمه wifi پشت مودم , اتصال دو مودم به هم از طریق وایرلس , تنظیمات wds در مودم zyxel , wps چیست ,