لیزر الکساندرایت ۲۰۱۸ امریکا

? مرکز تخصصی لیزر موهای زائد کرمانشاه
 تکنولوژی ۲۰۲۰ در مرکز لیزر مو کرمانشاه ویژه همه نواحی دارای اپراتور حرفه ای و دقیق با مدرک تحصیلی لیزر برای اولین بار در کرمانشاه
?مخاطب : بانوان ?‍♀
?هزینه‌های جانبی:رایگان(کلا یک بار مصرف) ???
?سایرخدمات :مشاوره ?‍⚕
?نوع خدمات : لیزر مو زائد
?زیر نظر پزشک پوست و اپراتور دارای مدرک تحصیلی لیزر (خانم صفایی) ?‍⚕
بدون نیاز به استفاده از بی حسی
? صورتی که مراجعین محترم دقیقا در جلسات تعیین شده توسط پزشک در مرکز حضور یابند در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه خواهند رسید جلسه اول بعداز یک هفته متوجه ریزش میشوید (۴تا۶جلسه)?
?- دستگاه موجود در مرکز از پیشرفته ترین دستگاه لیزر با آخرین تکنولوژی دنیا(آمریکایی)??
? دستگاه و اپراتور تمام روزهای هفته ثابت میباشد (دستگاه خریداری شده )
?زمان لیزر:دست ۲۰دقیقه،پا ۳۰دقیقه،بکینی۱۵دقیقه،زیربغل ۱۵دقیقه،صورت ۱۰دقیقه ،فول بادی یک ساعت (بستگی ب سایز )⏰
?-بدون درد و سوختگی ( کولینگ قوی)❄️
?آدرس :کرمانشاه ، نوبهار ، میدان ۱۷شهریور ،بالاتر از فروشگاه راز مطب دکتر سعیده اسماعیلی
تلفن تماس جهت هماهنگی
?۰۹۱۸۳۸۶۴۳۲۸
?۰۹۰۵۷۹۹۸۹۰۰

****************

از بین بردن مرتب موهای زائد بدن عملی پرهزینه، دردناک و زمان‌بر است. مهم نیست از وکس، تیغ یا بند، برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده می‌کنید مهم این است که در هر بار تکرار این کار به پوست خود آسیب می‌زنید و باعث تحریک آن می‌شوید. پیشنهاد کلینیک کرمانشاه برای شما اگر می‌خواهید با تیغ، موم یا بند بدنی صاف و بدون مو داشته باشید لیزر موهای زائد به روشی دائمی است که به وسیله آن موهای زائد ناحیه‌های وسیعی از بدن پس از چند جلسه برای همیشه از بین می‌برد.
متخصصین این مرکز ابتدا وضعیت پوست، رنگ و نوع موهای شما را ارزیابی می‌کنند و سپس بهترین نوع لیزر را برای به دست آوردن نتیجه مطلوب به شما پیشنهاد می‌دهند.

این سه طول موج به طور همزمان به پوست تابیده می‌شود و قسمت‌های مختلف فولیکول مو را از سه جهت هدف قرار می‌دهد. تابش اشعه کاملا بدون درد بوده و بر روی انواع پوست حتی پوست‌های برنزه قابل انجام است.
نتیجه درمان یک پوست شفافُ نرم و یک‌دست در کوتاه‌ترین زمان بدون درد و عوارض جانبی خواهد بود.
لیزر موهای زائد بدن به شما اعتماد به نفس می‌دهد و سبب می‌شود برای همیشه با موهای زائد بدن خود خداحافظی کنید. به منظور کسب اطلاعات دقیق‌تر در خصوص لیزر موهای زائد صورت و بدن یا رزرو وقت در کلینیک لیزر کرمانشاه می‌توانید با ما در تماس باشید

قبل و بعد از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد باید توسط متخصص مجرب که در زمینه روش‌های مختلف از بین بردن موهای زائد با لیزر آموزش دیده انجام شود. متخصص ابتدا درباره مسائلی چون نوع پوست، آلرژی، داروهای مصرفی و وضعیت سلامت عمومی با بیمار صحبت می‌کند و سپس دستگاه لیزر را با توجه به شرح حالی که بیمار برایش داده بر روی ایمن‌ترین و موثرترین مشخصات تنظیم ‌می‌کند تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.

مزایای لیزر موهای زائد

کلینیک کرمانشاه برای از بین بردن موهای زائد روش لیزر را به شما پیشنهاد می‌کند؛ زیرا لیزر روشی موثر و آسان برای از بین بردن همیشگی موهای زائد شما است و موجب می‌شود که پوستی نرم و درخشان داشته باشید و دیگر لازم نیست به طور مرتب از تیغ و موچین استفاده کنید. یکی از بزرگ‌‍ترین مزایای از بین بردن موهای زائد با لیزر نسبت به وکس، الکترولیز و دیگر روش‌های رفع موهای زائد درد کمتر آن است. کلینیک کرمانشاه در کنار رفع موهای زائد با لیزر از دیگر درمان‌های مبتنی بر استفاده از لیزر بهره‌مند است مانند درمان واریس، جوانسازی و ترمیم پوست و درمان فوتودینامیک آکنه و جوش

۱٫شیوه کار دستگاه لیزر موهای زائد به چه صورت است؟

لیزر موهای زائد از دستگاه لیزر زیبایی استفاده میشود که شدت و انرژی آن با توجه به نوع مو و پوست تنظیم میشود.لیزر پرتو نور را به سمت رنگدانه موجود در فولیکول های مو هدایت میکند و موجب میشود که فولیکول از ریشه از بین برود و شاهد رشد مو نخواهد بود.

۲٫بهترین شرایط سنی برای لیزر موهای زائد چیست؟

برای شروع لیزر موهای زائد حداقل سن تایید شده میتواند۱۴سالگی باشد،اگر چه مرکز لیزر مو زائد کرمانشاه توصیه میکند تا زمان بلوغ کامل صبر کنید و اگر مراجعه کننده خانم است باید سیکل عادت ماهیانه اش آغاز شده باشد.خانم ها نباید شرایط سلامتی خاصی مانند سندروم تخمدان پلی کیستیک(pcos) و باید از لحاظ هورمونی در شرایط ثابت باشند

۳٫بهترین شرایط پوستی برای لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزر درمانی در صورت آفتاب سوختگی یا حتی برنزه بودن پوست توصیه نمیشود.بهترین زمان برای شروع لیزر درمانی فصل پاییز یا زمستان است تا با نزدیک شدن به فصل تابستان پوستی صاف و بدون مو داشته باشید.

۴٫بهترین شرایط مو برای لیزر موهای زائد چیست؟

اگر به تازگی وکس کرده اید نمیتوانید به این زودی لیزر درمانی داشته باشید.قابل ذکر است که لیزر رنگدانه فولیکول مو را هدف قرار میدهد و فولیکول باید وجود داشته باشد تا درمان انجام شود بنابراین بهترین کار این است که موها را یک روز قبل از درمان با تیغ بتراشید و به هیچ عنوان با انبوهی از موهای زائد سر جلسه درمان حاضر نشوید!

۵٫آیا قبل از شروع درمان لیزر پوست چک میشود؟

در اولین جلسه لیزر متخصص بخش کوچکی از پوست را تست میکند؛پوست تمام متقاضیان واکنش مناسب به لیزر نشان نمیدهد و در بعضی انواع پوست مشکلات رنگدانه ای, تغییر رنگ و اسکار یا جای زخم مشاهده میشود.بنابراین حتی فکرش را هم نکنید که بتوانید با پوست برنزه متقاضی لیزر موهای زائد باشید

۶٫برای گرفتن نتیجه مطلوب از درمان با لیزر چه مدت زمام کافی است؟

باید آگاه باشید که۵ تا ۶ جلسه صبوری لازم است تا نتیجه چشمگیر لیزر درمانی بر روی پوست شما مشخص شود.

۷٫مدت زمان هر جلسه لیزر چقد وقت میبرد؟

مدت زمان هر جلسه لیزر به ناحیه ای از بدن که تحت درمان است بستگی دارد.لیزر موهای زائد صورت معمولا زمانش سریع تر است,اما لیزر پاها پا پشت بدن اندکی بیشتر طول میکشد.طول هر جلسه لیزر از۲۰دقیقه تا ۱ساعت متغییر است.

۸٫لیزر موهای زائد برای کدام منطقه از بدن ممنوع است؟

باید توجه داشت درمان روی هر ناحیه ای از بدن که انجام میشود باید حتما عینک محافظی را که متخصص به شما میدهد,به چشم بزنید زیرا پرتوهای نور رنگی لیزر می توانند برای چشم ها بسیار خطرناک باشند.

۹٫آیا در یک جلسه موهای زائد کل بدن با درمان از طریق لیزر از بین میرود؟

بدن در یک جلسه مقدار مشخصی نور و گرمای لیزر را میتواند جذب کند؛اما شما بهترین نتیجه را زمانی میگیرید که هر ۴هفته یکبار برای درمان به کلینیک مراجعه کنید تا فولیکول هایی که از جلسه قبل وارد مرحله رشد شده اند نابود کنید.نگران نباشید حد فاصل بین دو جلسه ساقه های مرده مو خود به خود میریزد.

۱۰٫طی چه مدت زمانی نتیجه درمتن با لیزر مشخص میشود ؟

پس از سه ماه تحت درمان لیزر بودن با تغییرات چشمگیری مواجه میشوید که به تدریج بهتر میشود شایان ذکر است که این تغییرات در چند جلسه نخست آشکار نیست

جهت مشاوره و تعیین وقت
۰۹۱۸۳۸۶۴۳۲۸
۰۹۰۵۷۹۹۸۹۰۰

?برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مزایای رفع موهای زائد با لیزر همین امروز با ما تماس بگیرید?

 

انواع لیزر , نور لیزر , لیزر چیست , لیزر موی زائد , قیمت لیزر , لیزر بیکینی , کاربرد لیزر , لیزر صورت ,