مصالح ساختمانی ولیپور 

✔️ اجرای سقف پارکینگ ، استخر

✔️ اجرای سقف کاذب

✔️ فروش و عرضه شیرآلات برند شودر

✔️ انواع مصالح ساختمانی
✔️ انواع آجر به قیمت کارخانه
✔️ انواع تیرچه و بلوک
✔️ تمام خدمات صفر تا صد ساختمان

? تهیه و توزیع انواع مصالح ?
✔️ انواع سیمان
✔️ بلوک
✔️ بلوک دیواری
✔️ ماسه
✔️ آجر
✔️ فوم ( سقفی _ دیواری )
✔️ تیرچه
✔️ پودر
✔️گچ

? خرید انواع مصالح زیر قیمت بازار با بهترین کیفیت ?

✔️ سقف کاذب به عنوان یک پوشش برای سقف اصلی در نظر گرفته می شود. این پوشش نه تنها زیبایی سقف را دو چندان می کند، بلکه با استفاده از آن میتوان تاسیسات و سیم کشی ها را پوشش داد و دغدغه مخفی نگه داشتن آنها را رفع نمود. سقف کاذب نوعی سقف ثانویه برای ساختمان محسوب می شود که در پایین سقف اصلی نصب می شود و عیوب آن را برطرف می سازد.

✔️ این سقف به سقف اصلی و دیوارهای اطراف متصل می گردد و سازه اصلی بار آن را تحمل می کند. سقف کاذب برای عایق نمودن سقف در برابر صدا و حرارت، اجرای نورپردازی های دکوراتیو، پوشش سیم های تاسیسات و … کاربرد دارد و در اکثر خانه های امروزی می توان نمونه های مختلف آن را مشاهده کرد.

✔️ این سقف ارتفاع اتاق را کاهش می دهد، به همین منظور برای جلوگیری از ایجاد فضایی محدود و تنگ آن را لزوما دیوار به دیوار اجرا نمی کنند. امروزه با خلق ایده های جدید، طرح های متنوعی برای سقف کاذب ارائه می شود که می توان با توجه به سلیقه و دکوراسیون مورد نظر آن ها را انتخاب نمود.

 

مدیریت : آقای ولی پور

 

 

 

 

 

✅نمایندگی فروش (غرب مازندان)
✅بلوک هبلکس ساروج اردبیل

 

✅ نمایندگی فروش ورق های فولاد بهمن و فولاد شمال و فولاد عرش در تمامی طرح ها و رنگ های فابریک و استاتیک

 

✅ پارس پلاست در طرح های متنوع

 

✅کینگ استون

 

مصالح ساختمانی تنکابن , قیمت میلگرد در تنکابن , آهن آلات تنکابن , اصناف تنکابن , سقف کاذب چیست , سقف کاذب چوبی , سقف کاذب پی وی سی طرح دار , سقف کاذب سرویس بهداشتی , سقف کاذب ساده , سقف کاذب رابیتس , سقف کاذب ترکیبی , سقف کاذب آکوستیک ,