معدن ترشاب کارخانه سیمان دلیجان ونمایشگاه سنگ کلاسیک

✅نمایشگاه انواع سنگ روشویی و پلاک سنگ

✅تراورتن کرم و شکلاتی درشاب

?سنگ تراورتن چه نوع سنگی است؟

✅نوعی سنگ آهک متخلخل است که از دسته سنگ‌های تزیینی به شمار می‌رود. این سنگ بجا مانده از رسوبات آب‌های معدنی غارها یا چشمه‌های آب گرم یا از رسوب کف دریاها و رودخانه‌ها است که به صورت پهنه‌های نسبتا وسیع دیده می‌شوند. وزن مخصوص سنگ تراورتن ۲۵۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب میباشد.

✅سنگ تراورتن در برابر تغیرات آب و هوایی و باران و برف مقاوم میباشد و از لحاظ رنگ بندی متنوع نیز هست ، سنگ های تراورتن در طبیعت به رنگ های سفید ، کرم، شکلاتی، قرمز، گردویی، زرد، لیمویی، سیلور و شکلاتی خود نمایی میکنند و برای استفاده از سنگ تراورتن هیچ محدوده فضایی تعریف نشده است تراورتن ها میتوانند هم در فضاهای بیرونی ساختمان ها و هم فضاهای داخلی قابل استفاده باشند.

✅این سنگ که برای فضای بیرونی استفاده می شود؛ معمولاً ضخامتی ۱ اینچی دارد ولی ممکن است تا ۲ اینچ نیز تغییر کند. ضخیم ترین نوع آن مختص محیط های سرد است تا از آسیب دیدن سنگ در چرخه انجماد و ذوب ممانعت شود. همه این ضخامت های گوناگون برای دیواره استخر مناسب هستند. بافت خاص و لیز نبودن آن ناشی از حفره های ریز آن است.

✅سنگ تراورتن را همچنین می توان در بخش های داخلی ساختمان مانند راه پله ها نیز به کار برد. علت آن هم ساب پذیری زیاد سنگ تراورتن می باشد که به کار بردن آن در بخش های داخلی می تواند ساختمان شما را مانند پروژه های خارجی درآورد.

?تراورتن شکلاتی

✅این تراورتن از تراورتن های رنگی پر مصرف در ساختمان سازی در سال های اخیر می باشد . سنگ آن رنگی ثابت در معرض نور آفتاب دارد و تلفیق آن با انواع سنگ های تراورتن سفید و کرم نمای فوق العاده زیبایی را می آفریند. این سنگ به صورت تراورتن بی موج و موج دار در ابعاد طولی و اسلب فرآوری میگردد

✅این سنگ شکلاتی مناسب در نمای بیرونی و نمای داخلی ساختمان و سنگ فرش میباشد و درجات ضعیف تر این سنگ برای تولید جدول سنگی نیز استفاده میشود .

 

 

? سنگ روشویی

?سرویس بهداشتی فضای اصلی و مهم هر ساختمان می باشد. اگرچه این فضا بسیار ساده و کوچک است ، اما می توان با خرید محصولاتی جذاب مثل سنگ روشویی ، فولست و انواع شیرآلات از این فضای کوچک برای زیبا تر شدن ساختمان استفاده کرد.

?سنگ روشویی از عناصر مهم این فضا است و دارای تنوع بالایی از رنگ و مدل می باشد. که می توان نوع آن را هماهنگ با دیگر وسایل سرویس بهداشتی تهیه کرد.

? سنگ روشویی بر اساس مدل

?کابینتی و بدون کابینت دو نوع مختلف روشویی می باشد. روشویی های ایستاده همان روشویی های بدون کابینت هستند معمولا هم از جنس چینی می باشند و در اکثر خانه ها شاهد آن هستیم.

?روشویی کابینتی یا یونیت دار مدلی دیگر از روشویی می باشد. این مدل نسبت به مدل بدون کابینت با استقبال بیشتری برخوردار است، دلیلش هم کاربردی تر بودنش هست، می توانیم با خرید این روشویی در فضای زیر سینک هم مواد شوینده و وسایل خود را قرار دهیم.

? سنگ روشویی مرغوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟

?شفافیت لعاب و عدم وجود خط و خش

?سطحی بدون موج و همواری

?عدم وجود ترک های مویی

?مقاومت در برابر مواد شوینده و اسیدی

به مدیریت: حمید رضا عصاریان

آدرس :
۱) جاده اراک ، مجتمع تجاری مسکونی فردوس ، طبقه همکف ، پلاک ۱۶۵ ، نمایشگاه سنگ کلاسیک 
۲) نیزار معدن ترشاب

معدن ترشاب کارخونه سیمان دلیجان تراورتن کرم و شکلات , دفتر نمایشگاه سنگ کلاسیک روشویی و انواع پلاک تراورتن و مرمریت ,