نماشویی نانو رنگ نما نانو پارس همت

? نماشویی ، نانو ، رنگ نما و عایق نما?

? نانو ها مواد شوينده هستند و به خاطر قدرت پاک کنندگي بالا و اينکه حلال هاي قويتري نسبت به ديگر شوينده ها هستند ، به نما آسيب نميزنند.

? ماندگاري بيشتر پاکيزگي بعداز شستشوی نما با مواد نانو نتیجه می شود. بسته به جنس نماي شما ميتوانيم بعد از نماشويي اين مواد نانو عايق را روي نماي ساختمان اعمال کنيم .

? به طور مثال براي نمای شيشه و کامپوزيت و سطوح صیقلي با اعمال مواد پوشش دهنده نانو مخصوص اين نماها عمر پاکيزگي اين نماهارا ميتوان به پنج برابر حالت عادي افزایش داد.

? براي آجر و سيمان ميتوان با استفاده از مواد عايق آبگريز نانو عمر پاکيزگي اين نماها را چندين برابر حالت عادي افزايش داد.

? امروزه علاوه بر شستشوی نما با سند بلاست و واترجت نوع دیگری از شستشو مورد توجه است . تحت عنوان شستشوی نما با مواد نانو ، یا پوشاندن نما با مواد نانو و یا نماشویی با مواد نانو مورد توجه و کاربرد قرار گرفته .

? داشتن مهارت و تخصص در شستشوی نما با مواد نانو اهمیت زیادی دارد . با توجه به این که کاربرد این نوع جرم گیری نسبتا جدید می باشد ، داشتن مهارت کافی برای جلوگیری از اتلاف هزینه و وقت بسیار مهم است.

? علت استفاده از نانو در شست و شوی نما و نماشویی ساختمان علاوه بر افزایش عمر پاگیری نما به توان و قدرت جرم زدایی و پاک کنندگی تکنولوژی نانو بر میگردد . که می تواند به خوبی جرم ها را با خود حل کرده و بزداید.

? خواص مواد نانو :

? بافت و ساختار بهبود یافته
? افزایش مقاومت در برابر لکه
? عمر طولانی
? درجه حفاظت بالاتر در برابر اشعه های UV
? از بین برنده انواع ویروس و قارچ ها و خاصیت ضد عفونی کننده
? نانو مقاوم در برابر نفوذ آب

? حتی اگر ما به همین چند ویژگی اکتفا کنیم آن ها باز هم مناسب برای استفاده در خدمات شستشوی نما هستند . شرکت های نماشویی از این مواد به چند روش در فرآیند نماشویی استفاده می کنند .

? در روش اول آن ها مواد شوینده ای را که در ساخت آن ها از فنّاوری نانو استفاده شده است را بکار می گیرند ، تا سطح ساختمان و نما را تمیز کنند . زیرا این مواد نسبت به سایر محصولات شوینده قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی را دارند و در ضمن برخلاف برخی مواد چون انواع ترکیبات اسیدی سطح را نیز از بین نمی برند .

? روش دوم

? بعد از زدودن آلودگی ها و جرم ها از سطح نما آن را با مواد شوینده عادی شستشو می دهند . بعد از کامل شدن شستشو با توجه به جنس نما و درخواست مشتری برای شفافیت بیشتر ، مقاومت در برابر نفوذ آب و چربی ها ، مقاومت در برابر نور خورشید و استحکام در برابر خوردگی از موادی متناسب با این شرایط استفاده می کنند .

? در این مرحله تمام سطح با لایه ای از این مواد عایق می شود . شاید این سؤال پیش بیاید که استفاده از این مواد چقدر تمیزی نما را حفظ خواهد کرد . استفاده از این مواد تا 20 درصد به ماندگاری تمیزی نما می افزاید ولی مهم ترین نکته در کاربرد آن ها آسیب کمتر نسبت به مواد شوینده دیگر و کیفیت بالاتر در تمیزی است .

? برای مثال شستشوی نما با مواد نانو در مورد نماهای کامپوزیت ، شیشه ای و سطوح صیقلی با ایجاد لایه ای عایق بر روی سطح می تواند عمر آن ها را تا پنج برابر حالت عادی افزایش داد .

مدیریت : آقای قربان وجدی همت

 

 

 

 

 

 

 

رنگ نانو , طرز استفاده از رنگ نانو , خرید رنگ نانو , رنگ نانو عایق , قیمت رنگ نانو ضد اب , نماشویی , نانو ,