Address & Contact

Our Address

گلستان،شهرستان مراوه تپه،خیابان امام

Telephone

تعمیرات فروش قطعات ادوات کشاورزی تراکتور کمباین تسمه جات دوجی در گلستان مازندران

💫فروش لوازم موتور آب 
✳️انواع مختلف تراکتور 

🔻دو چرخ متحرک 

🔻دو چرخ متحرک مجهز به پولوس قفل کن 

🔻چهار چرخ متحرک 

🔻چرخ زنجیری 

✳️کاربرد های تراکتور 

🔹🔸همانطور که بیان شد تراکتور بیشترین استفاده را در قسمت کشاورزی دارد. اگر چه به نظر می‌رسد که این دستگاه در مصارفی چون کشندگی و کاربردهای استقامی مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی جالب است بدانید که این وسیله در بعضی موارد کاربرد حمل و نقلی هم دارد.

💫یدک کشی:

🔹🔸بخش انتهای تراکتور فرصت مناسبی را برای یدک کشیدن دستگاه‌های دیگر به دست این ماشین فراهم می‌کند. کشیدن وسایل زراعی و پرکاربرد در کشاورزی یکی از مهم‌ترین کاربردهای تراکتورهاست. گشتاور زیاد در تراکتورها باعث می‌شود تا یدک کشیدن ابزار و وسایل به راحتی انجام شود. برای خرید تراکتور کشنده باید به میزان گشتاور این خودرو بیش از دیگر مشخصات توجه شود.

💫تأمین حرکت دورانی:

🔹🔸بیشتر ابزارهای کشاورزی نظیر دیسک‌های سنگین یا گاوآهن‌های گوناگون، به خودی خود قابلیت حرکت دورانی ندارند و دستگاهی باید این حرکت را برای آنها فراهم کند. از این رو برای ایجاد حرکت دورانی در تراکتور، در کنار کشنده بودن، از شفتی به نام شفت PTO استفاده می‌شود.

💫تبدیل به دستگاه دیگر:

🔹🔸در دنیای امروز تجهیزات گوناگونی وجود دارد تا تراکتور را از نظر کارکرد شبیه به دستگاه‌های دیگر کند. تبدیل شدن به جرثقیل و بیل‌های مکانیکی نمونه‌ای از تغییر کاربری در تراکتور است.

💫باربری:

🔹🔸بسیاری از کشاورزان در فصل برداشت، به علت قدرت بالای تراکتورها و با استفاده از گشتاور بالای آنها، محصولات خود را با استفاده از تراکتورها جابجا می‌کنند. برای این کار کافی است که گاری یا ابزار مشابه را به تراکتور وصل کرد.

✳️موتور پمپ آب کشاورزی چیست؟ 

✨موتور پمپ آب؛ از دو بخش موتور و پمپ تشکیل شده و به منظور پمپاژ کردن و انتقال آب به مزارع و باغات کشاورزی به کار می‌رود. با توجه به اینکه در اکثر مناطق کشاورزی دسترسی به برق و شبکه‌ی برق سراسری وجود ندارد؛ از این موتور پمپ‌ها استفاده می‌شود.

✨زیرا موتور این دستگاه‌ها با سوخت‌های فسیلی مانند بنزین، گازوئیل یا نفت بنزین کار می‌کنند و انرژی مورد نیاز برای راه اندازی پمپ را تولید می‌کنند. در واقع موتور؛ یک نیروگاه بسیار کوچک و پرتابل است که برق مصرفی پمپ را تامین می‌کند.

✳️قطعات موتور آب 

💠بدنه پمپ 

💠محور پمپ 

💠پروانه پمپ 

💠نقطه مکش و نقطه رانش 

💠رینگ های سایش 

💠کاسه نمد پمپ 

💠سایر قطعات موتور پمپ آب کشاورزی 

به مدیریت:آقای گرگان لی دوجی

شماره های تماس:
09111765966
09113741844
09117292469

 

 

نمایندگی تراکتورسازی دوجی کد 356 در گلستان , نمایندگی تراکتورسازی در گلستان , نمایندگی تراکتورسازی دوجی کد 356 , تراکتورسازی دوجی کد 356 در گلستان , تراکتورسازی دوجی کد 356 در مازندران , تعمیرات تراکتور در گرگان , تعمیرات کمباین در گرگان , تسمه جات دوجی , فروش لوازم موتور آب در گلستان ,