Address & Contact

Our Address

تهران، گیشا، خیابان پانزدهم، پلاک 9، ورودی اول

هنرکده موسیقی سرو

آموزشگاه موسیقی سرو در سال ۱۳۹۳ توسط جمعی از اساتید و فارغ التحصیلان هنرستان موسیقی تهران، دانشگاه تهران و دانشگاه هنر تهران به مدیریت بهرنگ خلیلی تاسیس گردید۰ این آموزشگاه جهت ارائه آموزشهای استاندارد به دانشجویان ،هنرجویان و علاقه مندان موسیقی اقدام به برگزاری سمینارها و دوره های آموزشی مختلف در زمینه موسیقی می نماید۰۷

دوره ها و آزمون های IMEB

این دوره ها توسط شورای تخصصی آکادمی موسیقی سرو براى هنرآموزان و علاقمندان به رشته موسیقی در ۸ سطح طراحی شده است و در پایان هر سطح از هنر آموزان آزمون پایان دوره گرفته خواهد شد برگزاری این آزمون به صورت فصلی بوده و نمره آن از ۱۵۰ می باشد. این آزمون هم در زمینه نوازندگی ساز های ایرانی، جهانی، تئوری موسیقی و آهنگسازی برگزار شده و در پایان مدرک قابل استعلام تعیین سطح به هنرآموزان اعطا خواهد شد. همچنین این آزمون در زمینه موسیقى اولین بار در کشور توسط آکادمی موسیقى سرو طراحی و اجرا میگردد. (IMEB)

دوره های آمادگی کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد

همچنین در این آکادمی دورهای فشرده تخصصی کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد توسط اساتید دانشگاه هنر تهران و دانشکده عالی موسیقی برگزار می شود، این دروس شامل هارمونی، کنترپوان، ارکستراسیون، آهنگسازی، مبانی موسیقی ایران و جهان، آنالیز ردیف موسیقی ایران، ساز شناسی ایران و جهان، مبانی اتنوموزیکولوژی، سلفژ، پیانو عمومی آهنگسازی و ساز هاى تخصصی می باشند. (برای سایر دروس عمومی هنرجویان به کلاسهای کنکور عادی معرفی خواهند شد)

دوره های عادی

مباحث و سرفصلهای این دوره توسط اساتید آکادمی طراحی شده و شامل موسیقى کلاسیک و ایرانی، کودکان، جز،فلامنکو و پاپ، راک و همچنین دروس تئورى می باشند. همچنین در پایان هر دوره در این آموزشگاه اجرای پایان دوره به شکل تکنوازی و گروه نوازی برگزار شده و به هنرجویان گواهی پایان دوره ارائه می شود.

دوره ها و آزمون های ABRSM

ABRSM چیست؟ این آزمون توسط چهار مرکز آکادمیک ١. رویال آکادمی لندن ٢. رویال کالج لندن ٣. رویال کالج جنوبی منچستر ۴. رویال کنسرواتور اسکاتلند به طور مشترک طراحی شده است . این مرکز همانند آزمون IELTS برای آموزش زبان، برای آموزش موسیقی طراحی شده است که هر ساله ۶۵٠٠٠٠ آزمون را در ٩٣ کشور جهان برگزار می نماید. آکادمی موسیقى سرو جهت استاندارد سازی آموزش موسیقی در کشور اقدام به برگزاری دوره های آموزشی آزمون ABRSM نموده است. این دوره ها شامل دوره آموزش سازهای جهانی و مبانی موسیقی و … می باشد و پس از آماده سازی هنرآموز جهت شرکت در آزمون راهنمایی های لازم جهت شرکت در آزمون توسط مشاورین انجام خواهد پذیرفت.

 

مدیریت:تقی خانی

 

هنرکده موسیقی سرو در تهران, آموزشگاه موسیقی در تهران, کلاس گیتار در تهران