پخش انواع ردیاب و دزدگیر پرشین آلارم

?انواع ردیاب و دزدگیر،ریموت،کلیس استارت
❇️ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب خودرو وسیله ‌ای کوچک و سیم کارت‌خور است که بر روی ماشین نصب می ‌شود و با ردیابی ماشین، صاحب خودرو را از محل آن با خبر می ‌کند. با توجه به این موضوع اگر بهترین ردیاب ماشین که کیفیت خوبی داشته باشد را تهیه کنید، می ‌توانید از سرقت خودروی خود جلوگیری کنید. توجه داشته باشید که این ردیاب بر روی هر وسیله ‌ی نقلیه‌ ای اعم از ماشین‌ های سنگین، ماشین ‌های سبک و همچنین موتورسیکلت قابل نصب می‌ باشد.

❇️دزدگیر

وظیفه اصلی دزدگیر یا همان سیستم اعلام سرقت، اعلام ورود غیرمجاز به یک مجموعه یا حریم شخصی طی شکستن یک در یا قفل با ایجاد صدا یا نور یا یک تماس تلفنی می‌باشد.

?قسمت‌های مختلف یک سیستم دزدگیر حرفه‌ای:

? دستگاه مرکزی دزدگیر (پنل مرکزی آلارم)

? چشم الکترونیکی (رادار، سنسور حرکتی، سنسور مادون قرمز PIR)

? انواع آژیر و بلندگو

? چراغ هشدار دهنده چشمک‌زن

? انواع سنسور در و پنجره

? تلفن کننده اتوماتیک (شماره گیر اتوماتیک-Auto Dialler)

? پدال یا شاسی اضطراری

❇️کلیس استارت

سیستم کیلس « KeyLess» یا استارت بدون کلید? از جمله آپشن های است که علاوه بر کارایی، بر جذابیت خودرو می‌افزاید. در خودروی دارای سیستم کیلس، از سوئیچ به شکل سابق استفاده نمی شود که حس بهتری به راننده القا می‌کند. در صورتی که کیلس استارت به صورت فابریک در خودرو نصب شده باشد، بدین معنیست که ایموبلایزر ریموت در ECU تعریف شده و این حتی می تواند عاملی برای ایمنی خودرو باشد. اما اگر خودرو بصورت فابریک و کارخانه‌ ای دارای این سیستم نباشد و بخواهید شخصاً اقدام به نصب دکمه استارت روی خودرو کنید، طرز کار این سیستم شباهت زیادی با سیستم فابریک خواهد داشت.

به مدیریت:علیرضا کوهی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

ردیاب , دزدگیر , انواع ردیاب و دزدگیر , سیستم کلیس استارت , تاسیسات امنیتی و حفاظتی در تهران , پخش انواع ردیاب و دزدگیر پرشین آلارم در تهران , قیمت انواع ردیاب و دزدگیر , انواع ریموت , ردیاب خودرو , مجموعه پرشین آلارم در تهران ,