گروه صنعتی پرشین وین

? تولید کننده پنجره های upvc و آلومینیوم ترمابریک و نرمال بریک با چند برند زیر قیمت بازار و قیمت های استثنایی
? مشاوره و اجرا پنجره های تعویضی و بازسازی و اجرای ان در یک روز بدون خراب کاری
? استفاده از شیشه های دو جداره کارخانه ای و سه جداره اسپیسر خم و گاز ارگون با کیفیت بالا و دو سال ضمانت شیشه
? تولید کننده توری های پلیسه با کیفیت بالا و تور ترک
? مشاوره و بازدید و صدور پیش فاکتور رایگان
? کمترین قیمت و بالاترین کیفیت را از ما بخواهید

مدیریت:آقای مطلبی

مزایای upvc :

بیش از ۳۳% از اتلاف انرژی در ساختمان از طریق در و پنجره ها می باشد سیستم های در و پنجره وین تک دارای مزایا و محسنات بسیاری می باشد که موجب رفاه حال ساکنین هر ساختمانی خواهد بود.
سیستم های در و پنجره ساخته شده از پروفیلهای UPVC وین تک علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری، دارای مزیت های متعدد به شرح ذیل میباشد که در نهایت موجبات ایجاد آسایش درهر ساختمانی را فراهم می آورد .

کاهش آلودگی صوتی

کاهش هزینه مصرف انرژی جهت تامین حرارت و برودت مورد نیاز

عدم نیاز به رنگ کاری و سرویس های مکرر جهت نگهداری

عایق در برابر نفوذ گرد و غبار به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و با طراحی خاص

مقاومت در برابر نفوذ آب باران به دلیل استفاده از لاستیک های درزبندی و تعبیه شیارها و دریچه های تخلیه آب باران

عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید

دوام و استحکام بالا

غیر قابل اشتعال در آتش سوزی ها

مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و اکسیداسیون

قابلیت نصب انواع یراق آلات و تامین بازشوی مورد نظر

قابلیت نصب شیشه های چند جداره

قابلیت بازیافت و عدم ایجاد آلودگی زیست محیطی

نظافت آسان

سهولت و سرعت در نصب

امکان تعویض پنجره های قدیمی ( آهنی، چوبی و آلومینیومی) با درب و پنجره های UPVC  در حداقل زمان و کمترین تخریب

شرکت پرشین وین از اولین تولید کننده های درب و پنجره دوجداره در مشهد که به ۱۵سال سابقه در زمینه درب و پنجره دوجداره و ۳۵سال سابقه تولید درب و پنجره های آلومینیومی اولین شرکت دوره دیده از کشور آلمان

شرکت پرشین وین با تکیه بر سابقه درخشان خود و بعد از تحقیقات فراوان پروفیل نووا که تحت لیسانس آلمان ساخته میشود را پروفیل پایه خود انتخاب نموده این پروفیل دارای ۲۵ سال ضمانت و خدمات پس از فروش میباشد.

پروفیل نووا تحت لیسانس NOVAآلمان که از برند های قدیمی کشور آلمان میباشد که تنها پروفیل ایران با قالب های مدرن ۲۰۱۶که تنها پروفیل با این قابلیت میباشد.

پروفیل پاییه این شرکت وین تک میباشد  پروفیلهای تولید شده در گروه کارخانجات WINTECH شامل پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور ایران می باشد و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد و جهت کنترل و حفظ کیفیت برند WINTECH در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشورها نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد. پروفیلهای تولید شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیلها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است. مصرف پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد داشت.

گارانتی و نحوه نگهداری

پروفیلهای تولید شده در کارخانجات WINTECH در صورت استفاده و نگهداری صحیح دارای ۱۰ سال گارانتی و پروفیل نووا ویتا ۲۰سال گارانتی و پروفیل اورتا۱۵ سال گارانتی در مقابل تغییرات رنگ و حالت در برابر عوامل و شرایط جوی و محیطهای طبیعی میباشد.
جهت نگهداری صحیح از در و پنجره های UPVC رعایت شرایط ذیل الزامی میباشد:

شرایط نگهداری از پروفیل:

  • در نگهداری صحیح پروفیل های استفاده شده در درب و پنجره UPVC بایستی دقت لازم و کافی انجام گیرد و نهایتاً هر شش ماه یکبار بصورت دوره ای با آب و صابون نظافت گردند تا از رسوب گرد و غبـار و ذرات معلق موجود درهوا جلوگیری گردد.
  • هرگونه تغییر رنگ و تغییر حالت پروفیل در اثر بکارگیری مواد شیمیایی، تمیزکننده های اسیدی و حلالهای صنعتی که موجب متصاعد شدن گازهای کلر، فسفر و یا گوگرد گردد شامل گارانتــــی نمی باشد.
  • استفاده از ابزارآلات تیز و برنده و زبر جهت تمیز کاری شامل گارانتی نمی گردد.
  • پروفیل های UPVC نبایستی تحت شعله مستقیم آتش یا دستگاه های حرارت زا قرار گیرند. چنانچه پروفیل های UPVC در مجاورت شعله مستقیم قرار گرفته و باعث دفرمگی پروفیل گردد شامل گارانتی نمی شود.
  • کلیه برچسب های محافظ روی پروفیل بلافاصله تا حداکثر طی ۴۵ روز از تاریخ نصب درب و پنجره ها بایستی جدا شود در غیر اینصورت هرگونه تغییر رنگ احتمالی یا عدم جدا شدن محافظ پروفیل شامل گارانتی نخواهد شد.

شرایط استفاده از گارانتی:

  • به اطلاع خریداران می رساند کلیه پروفیل های مصرفی بدون روکش  در سیستم درب و پنجره شما از تاریخ نصب با رعایت شرایط مندرج در برگه گارانتی به مدت ۱۰ سال پروفیل وین تک.۲۰سال پروفیل نووا ویتا و ۱۵سال پروفیل اورتا از بابت تغییر رنگ، انحنا و تغییر شکل در پروفیل دارای گارانتی می باشد.
  • مشتری گـرامی کلیـه پروفیل های UPVC مصـرفی در پروژه شما با برنـد WINTECH از تاریـخ نصـب مطـابق قـــرارداد فیمابین با شرکت سهامی بیمه ایران تحـت پوشش بیمه تضمین کیفیت محصول شرکت سهامی بیمه ایران می باشد. در صورت بروز خسارت با به همراه داشتن برگه گارانتی به انضمام فاکتور خـرید محصولات به واحــد خسارت شـرکت سهامـی بیـمه ایـران شهر یا شهرستان مربوطه جهت رسیدگی و دریافت خسارت  مراجعه فرمایید.
  • در صورتیکه ایرادات مشاهده شده در درب و پنجره های ساخته شده ناشی از عــــدم استفاده از پروفیل تقویتی گالوانیزه استاندارد و یا عـدم رعایت اصول تولید، نصب و مونتاژ پنجره باشد شامل گارانتی نخواهد شد.
  • هرگونه صدمات و ایرادات ناشی از نشست ساختمان، آتش سوزی و بروز بلایای طبیعی مانند: سیل، زلزله و… شامل گارانتی نمی شود.
  • کارت گارانتی مخدوش، بدون هولوگرام و مهر فاقد اعتبار می باشد و هرگونه جعل و سوء استفاده از این گارانتی پیگرد قانونی دارد.
  • خریدار بایستی در حفظ و نگهداری برگه گارانتی و فاکتور خرید محصول دقت لازم را داشته باشد و جهت برخورداری از شرایط گارانتی ارائه این مدارک الزامی می باشد. شایان ذکر است درصورت مفقود شدن کارت گارانتی المثنی آن صادر نخواهد شد.
  • گارانتی شامل محصولاتی خواهد بود که از نمایندگی مجاز  خریداری گردیده و مشخصات ذکر شده در برگه گارانتی شامل کد نمایندگی و نام نمایندگی درقرارداد فی مابین و یا فاکتورخرید محصول و یا صورتحساب ارائه شده توسط نماینده مجاز درج گردیده باشد.

همچنین شرکت پرشین وین با در اختیار داشتن دستگاه های روز قادر به منتاژ ۴ برند پروفیل به صورت همزمان میباشد که شامل وین تک . اورتا . نووا ویتا.دکتر وین

یراق آلات مصرفی شرکت از مدل ترک با برند های KALE ,FORNAX وهم چنین یراق آلات آلمانی با برندZIGINIYA که دارای ۱۰ سال ضمانت میباشد.

شیشه استفاده شده در شرکت به صورت کارخانه ای و اسپیسر خم میباشد که دارای ۱۰ سال ضمانت میباشد و دارای گاز آرگون که قابل تست میباشد.

شرکت پرشین وین دارای دستگاههای مدرن و دقیق میباشد که سلامت و زیبایی ساخت درب و پنجره شمارا تضمین مینماید.

و در نظر داشته باشید که شرکت با تمامی این امکانات بهترین خدمات را به شما ارایه مینماید و کمترین قیمت را از شرکت ما بگیرین.

شرکت تولید کننده توری پلیسه و رولی با تور ترکیه و ضمانت ۱۰ سال در رنگ های مختلف