Address & Contact

Our Address

تهران،آزادگان،بعد از پل کمربندی،جنب پمپ بنزین گل سرخ،خیابان کاج،انتهای خیابان گاراژ شعبان

خدمات و نماشویی وت بلاست و رنگ اپوکسی ساعدی در آزادگان تهران

?سندبلاست چیست؟

?ساب پاشی اغلب با عنوان «سندبلاست» (Sandblast) شناخته می‌شود. اگرچه سندبلاست، فقط یکی از روش‌های ساب پاشی است که برای تمیزکاری، پرداخت و تغییر شکل سطوح سخت مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دستگاه مورد استفاده در این فرآیند، «سندبلاستر» (Sandblaster) می‌گویند.

?ساینده چیست؟

?ساینده، ماده‌ای جامد و سخت است که معمولا به منظور پرداخت سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد. سختی بالای مواد ساینده، باعث وجود قابلیت لایه‌برداری خوب در آن‌ها شده است. ساینده‌ها، یکی از اجزای اصلی در فرآیند سندبلاست هستند.

?تاثیر مشخصات ساینده بر روی کیفیت سندبلاست چیست؟

مشخصات ساینده بر روی عمکلرد سندبلاست تاثیر مستقیم دارند.

?از ویژگی‌های مهم ساینده‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

⚡️ابعاد: هر چه ابعاد ساینده بیشتر باشد، سطح زبرتر خواهد بود.
⚡️چگالی: چگالی پایین‌تر باعث نرمی بیشتر سطح می‌شود.
⚡️قابلیت بازیابی: امکان جمع‌آوری و استفاده مجدد از ساینده، هزینه فرآیند سندبلاست را کاهش می‌دهد.
⚡️سختی: سختی بالاتر، طول عمر و قابلیت استفاده مجدد از ساینده را بهبود می‌بخشد. در صورتی که چگالی و سختی بالا باشند، عمق نفوذ نیز افزایش می‌یابد.
⚡️شکل: ذرات کروی شکل باعث ایجاد سطح صاف/شفاف و ذرات تیز باعث ایجاد سطح زبر/کدر می‌شوند.

?وت بلاست چیست؟

?عملیات سایش سطح با استفاده از ذرات ساینده برای اولین بار در سال 1870، توسط فردی به نام بنجامین تیلگمن، ابداع شد. در این روش، حجم مشخصی از ذرات ساینده با فشار زیاد به سمت یک سطح پرتاب می شدند؛ هدف از سایش سطوح، دستیابی به یک سطح زبر و درخشان، حذف آلاینده های سطحی و صاف کردن ناهمواری های سطح بود.

?برای هدایت مواد به سمت سطح، از هوای فشرده استفاده می شد که ذرات ساینده را از مخزن به سمت نازل هدایت می کرد. به مرور زمان، تغییرات زیادی در سندبلاست به وجود آمد به طوری که امروزه روش های جدید مانند وت بلاست، جایگزین آن شده است.

?ویژگی ها کلیدی و منحصر به فرد روش وت بلاست شامل استفاده از ذرات ساینده با دانه بندی متفاوت، به کارگیری آب و صابون برای فعال کردن چربی های سطح و از بین بردن گرد و غبار ناشی از عملیات سندبلاست و حذف مواد خطرناک یا حلال های شیمیایی سمی برای پاکسازی سطح می باشند.

به مدیریت:حمید ساعدی

 

 

سند بلاست کارخانه قیر

 

سندبلاست و رنگ امیزی پروژه ایران مال

 

اجرای واتر سندبلاست بناهای تاریخی کاشان

 

اجرای سند بلاست و رنگ کارخانه بهشهر جاده قدیم

 

اجرای وت بلاست (سندبلاست بدون غبار)

 

اجرای رنگ اپوکسی بعداز سندبلاست

 

پیمانکاری و اجرای سند بلاست

 

 

سندبلاست , پیمانکاری , سندبلاست خشک , واتربلاست , واتربلاست ساعدی , نماشویی , وت بلاست , رنگ اپوکسی , رنگ اپوکسی ساعدی در تهران , ساینده , هزینه اجرای سندبلاست , اجرای واتربلاست در تهران , هزینه پیمانکاری در تهران ,