Address & Contact

Our Address

کرمان ، شهرک صنعتی اختیار آباد ،مجتمع تولیدی صبا پانل کرمان

تولید 3D پانل، فوم، مش، مفتول و فوم، بلوک سقفی 

?تولید فوم بلوک های سقفی در ابعاد و دانسیته های مختلف با بالاترین کیفیت مواد اولیه و استاندارد و کند سوز

?مش ، مفتول ، مش با چشمه 5*5 ، 8*8

?تولید 3D پانل با چشمه 8*8 و 5*5 فول اتومات با ضمانت مختلف

?تولید فوم یک در دو و 1*3 و  6*1/20 متر مربع در ضخامت مختلف

✳️بلوک های یونولیتی

?بلوک های یونولیتی مدتی است که برای ساختمان سازی در آپارتمان های بلند به دلیل سبکی و کم هزینه بودن مورد استقبال انبوه سازان (بساز بفروش های سابق) قرار گرفته است.

?این بلوک ها در دو نوع «قابل اشتعال» و «غیر قابل اشتعال یا یونولیت نسوز» در بازار عرضه می شوند.

?وزن هر قطعه بلوک سیمانی که در ساختمان سازی به کار می رود، ۱۵ کیلوگرم است، در حالی که وزن بلوک های یونولیتی بسیار ناچیز است و تا اندازه بسیار زیادی موجب پایین آوردن وزن ساختمان می شود.

✳️تری دی پانل

?تری دی پانل یک دیوار پیش ساخته است که از دو قسمت هسته عایق پلی استایرن نسوز (یونولیت) و شبکه های پیش جوش فولادی (مش) تشکیل شده است که بوسیله مفتولهای فلزی به صورت خرپا به یکدیگر متصل می باشد که با نصب و بتن پاشی روی آن از تلفیق دو شبکه فولادی و بتن، سازه بسیار مقاوم و محکمی بدست می آید.

?وجود لایه پلی استایرن در اعضای پانلی به کار رفته باعث کاهش وزن قطعات دیوار و سقف شده و علاوه بر حمل آسانتر، در مجموع از وزن سازه نیز می کاهد. این پنل ها در ساختمان به صورت باربر و یا دیافراگم افقی سازه باربر ساختمان و یا دیوارهای جداکننده غیر باربر به کار می رون

به مدیریت : مهدی علی پور طبی

 

 

 

کارخانه تولید بلوک یونولیت مجتمع تولیدی صبا پانل کرمان , بلوک یونولیت , تولید فوم بلوک های سقفی , تولید 3D پنل , مفتول و فوم , مش , قیمت بلوک یونولیت ,