فروش انواع سازه های هنری در تهران (شهرک صنعتی پرند )

✅طراحی و تولید میز و صندلی طرح بشکه

✅طراحی و تولید مجسمه های پیچ و مهره ای

✅انواع تخت های دونفره و تک نفره

✅طراحی و تولید در طرح ، رنگ و سایز دلخواهتان

<<شما بیارید تو ذهنتون مامیاریم تو خونتون>>

✅میز بار های بشکه ای از جمله طرح های پر فروش و عامه پسند می باشند.

✅با کمی خلاقیت می توان از چیزهای به ظاهر بلا استفاده، وسایل کاربردی ساخت. یکی از این چیزها، بشکه های فلزی است.اگر دنبال طرح های جدید با ظاهری صنعتی هستید، استفاده از بشکه های فلزی راهکار مناسبی خواهد بود.بشکه های فلزی را می توان به اثاثیه هایی دوست داشتنی تبدیل و در فضاهای داخلی و خارجی خانه استفاده کرد.

✅می توان با استفاده از رنگ های خاص و جذاب برای بشکه ها، آن ها را به اجزایی منحصر به فرد در خانه تبدیل کرد. رنگ زرد همیشه گزینه مناسبی برای طراحی دکوراسیون بوده و هست و ظاهر جذابی به محیط اطارف آن می دهد.

✅اینکه بتوان با استفاده از وسایل ساده ای همچون بشکه ها، اسباب و اثاثیه ای زیبا و کاربردی ساخت، بسیار هیجان انگیز و جالب است.

✅استفاده از بشکه های فلزی به عنوان قفسه بسیار جالب و کاربردی است. از این قفسه ها می توان برای نگهداری چیزهای مختلف همچون کتاب استفاده کرد.

✅از بشکه های فلزی می توان به عنوان گلدان در باغچه استفاده کرد. بشکه ها بخصوص برای گیاهان بزرگ که نیاز به فضای بیشتری دارند، مناسب هستند.

 

به مدیریت : خانم آیسان فلاحی

 

 

بشکه تزئینی , ست میز و صندلی رستورانی , میزو صندلی لاکچری , دکور بوتیک , هدیه خاص , میز تحریر دکوراتیو , لوستر آویز , مبلمان مدرن , دستسازه هنری , دکور کاقه , مینرو آرت ,