کلینیک دامپزشکی و پت شاپ در آذربایجان شرقی

🔴انجام انواع خدمات:

داخلی و جراحی

رادیولوژی و سونوگرافی

icu

دندانپزشکی و واکسیناسیون

شناسنامه

پیرایش حرفه ای با قیچی

پانسیون و بستری

مشاوره در امور تغذیه ،تهیه و نگهداری انواع نژادها

پت شاپ انواع غذاهای خشک ایرانی و خارجی و کنسرو

انواع شامپو

انواع لباس، وسایل و باکس حیوانات

⚡️کلینیک حیوانات خانگی شهریار آماده ارائه تمامی خدمات به حیوانات و حامی دوستداران حیوانات می باشد⚡️

شماره های تماس:

09143010719
04133301174

🔹خدمات آرایشی و بهداشتی پت شاپ چیست ؟

در بعضی از پت شاپ ها خدمات دیگری مثل شست و شوی حیوانات خانگی و گرفتن ناخن و کوتاهی یا آرایش مو نیز انجام میشود.که این موضوع باعث شده این مراکز بتوانند مشتریان بیشتری به دلیل تنوع و تمکیل بودن خدمات به سمت خود بکشانند.

🔹خدمات مشاوره و راهنمایی توسط دامپزشک

جالب است بدانید در برخی از فروشگاه های مدرن دامپزشک هایی مشغول به کار هستند.صاحبان حیوانات خانگی می توانند در زمینه تغذیه و انتخاب غذای مناسب شرایط نگهداری و دیگر مسائل مربوطه از آن ها مشورت بگیرند.

🔹نگهداری از حیوانات خانگی شما

در سال های اخیر خدمات نوین و جالب تری نیز به پت شاپ ها اضافه شده است.از مهم ترین آنها میتوان به نگهداری ساعتی و روزانه از حیوانات خانگی شما نام برد.تعداد محدودی نیز به تازگی شروع ارائه خدماتی مثل داگ واکر (Dog Walking) را ارائه میدهند.

🔹محصولات

غذای خشک ، شیر خشک ، خوراکی های تشویقی ، خوراکی های تربیتی ، غذای مخصوص حیوانات بیمار یا حساس ، مکمل های تقویتی و انواع مختلف غذاهای حیوانات خانگی.

همچنین انواع اسباب بازی ، ظروف غذا ، قفس ، باکس ، لوازم بهداشتی مثل لیف ، شامپو ، قلاده ، پوزه بند ، جای خواب و تشک ، وسایل حمل و مسافرت نیز موجود در پت شاپ ها میباشد.

به مدیریت:دکتر وحید ولی زاده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پت شاپ در تبریز ,  جراحی و پیرایش حیوانات ,  انواع خدمات پت شاپ , کلینیک حیوانات خانگی شهریار در تبریز ,  نگهداری از حیوانات خانگی ,  غذای حیوانات , خدمات پزشکی پت شاپ , خدمات آرایشی و بهداشتی پت شاپ حیوانات ,  کلینیک و پت شاپ در آذربایجان شرقی , سونوگرافی و رادیولوژی حیوانات , خدمات واکسیناسیون و دندان پزشکی ,