کلینیک مشاوره روانشناسی آوای فرشته

? کلینیک مشاوره روانشناسی آوای فرشته واقع در شیراز خدمات زیر را ارایه می دهد:
? کلیه خدمات مشاوره و روان درمانی توسط کادری مجرب و با حضور روانپزشک مختص کودک،نوجوان و بزرگسال
? مشاوره قبل از ازدواج، زوج درمانی و خانواده درمانی
? اجرا و تفسیر کلیه تست های روانشناختی
? اجرای بازی درمانی و گروه درمانی ویژه کودکان و بزرگسالان

?آیا راههای یک انتخاب درست را می دانید؟
?چقدر مهارتهای قبل و بعد از ازدواج را آموزش دیده اید؟
?آیا مایل هستید راه های یک تصمیم گیری درست را بیاموزید؟

♻️اگر ذهنتان درگیر مسئله ای شده یا در زندگی خانوادگی و یا شخصی با بحران خاصی روبرو شده اید و یا اگر بر سر دوراهی مانده اید، با مشاورین متخصص تماس بگیرید.
♻️نیاز به مشورت دارید؟ نمی دانید تصمیمی که گرفته اید درست است یا نه؟ با مشاوران و متخصصان مرکز تماس بگیرید.

?گاهی در زندگی فردی هر شخصی بسیاری از مشکلات باهم آمیخته شده و تبدیل به یک معضل جدی میشود که ممکن است از یک چالش کوچک آغاز شود و همه اعضای خانواده را درگیر کرده و زندگی را به یک چالش جدی بکشاند. در این مرحله شما دو راه پیش رو دارید: اینکه می توانید از یک مشاور و روانشناس با تجربه و متخصص کمک بگیرید تا مشکلات را شناسایی و بهترین راهکارها را برای شما ارائه دهد، یا اینکه بدون کمک از مشاور به سلیقه خودتان رفتار کنید که در این صورت مسئولیت اتفاقات و عواقب آن بر عهده خودتان خواهد بود.

✅مرکز مشاوره و روانشناختی آوای فرشته با ارائه کلیه خدمات مشاوره در خصوص مشکلات شخصیتی، مشاوره و راهنمایی تحصیلی و شغلی، آموزش و درمان در خصوص کودکان و نوجوانان، زوج درمانی وخانواده درمانی، مشاوره ازدواج،‌ حل بحران و درمان تعارضات زناشویی و… فعالیت دارد که در واقع آرامش و اعتماد به نفس را به شما و خانواده هدیه می دهد.

 

 

 

مرکز مشاوره آوای فرشته در شیراز, مرکز مشاوره آوای فرشته شیراز,مرکز مشاوره شیراز,مرکز مشاوره اوای فرشته شیراز,آدرس مرکز مشاوره دانشگاه شیراز