Category: سوپرمارکت و هایپرمارکت

سوپر مارکت ها و سوپر مارکت ها دو نوع فروشگاهی مختلف هستند که در آن مشتری ها مواد غذایی ، مواد غذایی و سایر لوازم خانگی خود را خریداری می کنند. سوپر مارکت چیست؟ یک سوپرمارکت یک فروشگاه بزرگ خرید است که خریداران محصولات خود را که به صورت سیستماتیک در قفسه ها چیده شده اند ، انتخاب می کنند. محصولات مشابه در این نزدیکی قرار گرفته اند که هنگام مقایسه محصولات مختلف ، قبل از تصمیم گیری در مورد کالای مورد نظر ، امکان خرید آسان را در اختیار خریداران می گذارد. علاوه بر این ، محصولات روی قفسه ها دارای برچسب قیمت هستند که به خریداران کمک می کند بسته به قدرت خرید خود تصمیم بگیرند که کدام کالاها را خریداری کنند. هایپرمارکت چیست؟ هایپرمارکت یک فروشگاه خرید است که به فروشگاههای بزرگ تقسیم شده و معمولاً بزرگتر از یک سوپر مارکت معمولی است. فروشگاه های خرده فروشی کلیه کالاهایی را که شامل لوازم الکترونیکی ، مواد غذایی است. مبلمان ، مواد غذایی و اسباب بازی های دیگر که به مشتریان امکان می دهد شرایط مورد نیاز خود را در زیر یک سقف برآورده کنند. تفاوت بین هایپرمارکت ها و سوپر مارکت ها اندازه هایپرمارکت ها و سوپر مارکت ها سوپر مارکت ها مراکز خرید بزرگتری محسوب می شوند که کالاهای مختلفی را در زیر یک سقف به مشتریان خود می فروشند. اندازه آنها تحت تأثیر این واقعیت است که آنها انواع مختلفی از یک محصول خاص را ارائه می دهند که در نتیجه تعداد قفسه ها افزایش می یابد. با این حال ، سوپر مارکت ها بزرگتر از یک سوپر مارکت معمولی هستند. علیرغم داشتن قفسه هایی که حاوی انواع مختلفی از یک محصول خاص هستند ، فروشگاه های بزرگ دارای فروشگاه های دپارتمانی هستند که محصولات مختلفی را ذخیره می کنند. قیمت ها در فروشگاه ها خرده فروشی محصولات با قیمت متوسط ​​در یک هایپرمارکت که باعث ترغیب بسیاری از افراد برای خرید کالاهای موجود در این فروشگاه ها می شود. این فروشگاه ها محصولات با قیمت های کم تخفیف نسبت به سایر فروشگاه های موجود در همان صنعت ارائه می دهند. سوپر مارکت ها محصولات خود را با قیمت های قابل توجهی بالاتر از فروشگاه ها و سایر فروشگاه های خرده فروشی موجود در اطراف ارائه می دهند. آنها تمایل دارند تا پیشنهاد خرید خود را به مشتریان خود تجربه خرید اجرائی را شارژ کنند. دکوراسیون داخلی برای هایپرمارکت ها و سوپر مارکت ها دکوراسیون داخلی در یک سوپر مارکت با رنگ ها و گرافیک های خاص بسیار جذاب است. برخی از گرافیک ها و رنگ هایی که در یک سوپر مارکت مورد استفاده قرار می گیرند ، محصول یا شرکت مشابهی را معرفی می کنند که یک روش بازاریابی است. دکوراسیون داخلی یک هایپرمارکت نسبتاً جذاب است. از نظر ظاهری جذابیتی ندارند و بیشتر به جای یک مرکز خرید بیشتر به یک انبار شبیه می شوند. خدمات و تجربه مشتری یکی دیگر از عوامل تمایز بین یک سوپر مارکت و یک هایپرمارکت این است که یک سوپر مارکت خدمات گرم ارائه می دهد و دارای یک تماس شخصی است. علاوه بر این ، سوپر مارکت ها چشم انداز گرم و دلپذیری را جذب می کنند که تعداد زیادی مشتری را به خود جلب می کند. از طرف دیگر ، سوپر مارکت ها لمس شخصی و خدمات گرم یک سوپر مارکت ارائه نمی دهند که باعث می شود تعداد زیادی مشتری جذب نشوند. نگاه یک انبار تجربه مشتری اجرائی را به خریداران ارائه نمی دهد. تعداد و تنوع کالاها شناخته شده است که سوپر مارکت ها تعداد زیادی از محصولات مشابه را برای پوشش تعداد زیادی از مشتریانی که همان محصول را خریداری می کنند ، جمع می کنند. همچنین کالاهای مصرفی سریع (FMCG) در مقادیر زیادی و انواع مختلفی ذخیره می شوند. تعداد سهام شرکت هایپرمارکت محصولات مشابه و انواع مختلف. کالاهای مصرفی سریع در حال حمل در hypermarkets در مقایسه با کالاهای موجود در سوپر مارکت ها موجود است.

Leaflet | Map data © OpenStreetMap contributors, CC-BY-SA
دسته را انتخاب کنید
مکان را انتخاب کنید

Created with CitadelaWP WordPress Theme by AitThemes