Address & Contact

اجرای سقف وافل و دیوار برشی شرفی 

🔸🔹خدمات فروش بتن از شرکت‌های معتبر🔸🔹

🔸🔹فروش آهن و میلگرد🔸🔹

🔸🔹فورجینگ میلگرد🔸🔹

🌟طراحی،مشاوره و اجرای اسکلت بتنی و انواع قالب بندی فلزی 

🌟اجرای قالب بندی تخصصی انواع سقف های وافل،کرمیت،متال،کامپوزیت و.. 

🌟اجرای تخصصی انواع دیوار برشی با مصالح چوب و فلز 

🌟اجرای آرماتوربندی انواع فونداسیون 

🌟اجرای انواع استخرهای بتنی 

🌟آماده همکاری برای تمامی امکان مسکونی،اداری،تجاری و پیمانکاران گرامی 

مجموعه ی گروه قالب بندی شرفی با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در زمینه ی اجرای اسکلت های بتنی و انواع قالب بندی با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه و به روزترین تکنولوژی روز دنیا،آماده ی ارائه ی خدمات و محصولات با کیفیت به شما عزیزان می باشد.
راه های ارتباطی:
09025008104
09151108628
09301054036
✳️اسکلت بتنی 

🔺یکی از مصالح و وسایل مورد نیاز برای ساختمان سازی اسکلت بتنی است که البته برای ساخت یک ساختمان بسیار مهم است و حیاتی است.اسکلت بتنی نام دیگری به عنوان سازه بتنی دارد. همانطور که میدانید یکی از عوامل مهم برای امنیت یک ساختمان و کیفیت آن، مقاومت آن است.معمولا از ابزار و مصالح خاصی برای مقاوم سازی ساختمان ها استفاده میشود.

🔺اسکلت بتنی یا در واقع همان سازه بتنی است که در ساخت بسیاری از ساختمان ها برای مقاوم سازی سازه های بتنی و مقاوم سازی ساختمان با frp مورد استفاده قرار می گیرد به خصوص این روزها در بسیاری از پروژه های ساختمانی مدرن هم از اسکلت بتنی ساختمان استفاده می شود.

🔺از سازه بتنی در ساخت و مقاوم سازی بسیاری از عوامل کمک گرفته میشود که عبارت اند از:

⚡️پله ها 
⚡️ستون ها 
⚡️فونداسیون 
⚡️و مکان های دیگر 

✳️مزایای سازه‌های بتنی 

۱- ماده اصلی بتن که شن و ماسه می‌باشد ارزان و قابل دسترسی است.
۲- سازه‌های بتنی که مطابق با اصول آیین‌نامه‌ای طراحی و اجرا شده اند، در مقابل شرایط محیطی سخت، مقاومتر از سازه‌های ساخته شده با مصالح دیگر هستند.
۳- به علت قابلیت شکل پذیری بالای بتن، امکان ساخت انواع سازه‌های بتنی نظیر پل، ستون و … به اشکال مختلف میسر است.
۴- سازه‌های بتنی در مقابل حرارت زیاد ناشی از آتش سوزی بسیار مقاوم‌اند. آزمایش‌ها نشان داده اند که در صورت ایجاد حرارتی معادل ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد برای یک نمونه بتن آرمه، حداقل یک ساعت طول می‌کشد تا دمای فولاد داخل بتن، که با یک لایه بتنی با ضخامت ۲٫۵ سانتی متر پوشیده شده است، به ۵۰۰ درجه سانتی گراد برسد.

✳️قالب بندی فلزی 

🔸🔹قالب بندی فلزی به دو صورت ترکیب چوب و فلز و قالب های کاملا فلزی انجام می شود.

🔸🔹در قالب بندی چوب و فلز، قالب اصلی فلزی بوده و پشت بندها که شامل پشت بند اصلی، فرعی و شمع می باشد همگی چوبی هستند. اتصالات به وسیله ی پیچ ها انجام می شود.

🔸🔹قالب تماما فلزی در مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که قالب پایه به شکل خاصی باشد. در این روش قالب بندی، قالب ها به وسیله ی جوش به یکدیگر متصل می شوند و کمتر دیده می شود که از پیچ استفاده شود.

🔸🔹قالب های فلزی را معمولا تا 24 بار می توان مورد استفاده قرار داد و پس از 24 بار مستهلک می شود.

🔸🔹استفاده از قالب های فلزی مزایا و معایب خود را دارد در زیر به این موارد اشاره شده است.

🔸🔹سرعت اجرای بالا، سادگی اتصالات، سطح صاف، مقاومت زیاد، تکرار پذیری و دوام زیاد و بهره وری از جمله مزایای استفاده از قالب بندی فلزی است.

🔸🔹سنگینی وزن، تدارکات خاص، هزینه اولیه نسبتا زیاد تهیه قالب از معایب قالب بندی فلزی به شمار می رود.

✳️دیوار برشی چیست؟

🔰دیوار برشی در واقع یک دیوار مهاری است که به منظور کنترل بارهای جانبی در اثر وزش بادهای شدید و زمین‌لرزه بر روی ساختمان است. این دیوار به طور معمول در قسمت خارجی سازه تعبیه می‌شود؛ البته برخی از دیوارهای داخلی ساختمان‌ها نیز گاهی اوقات که بسته به اندازه و شکل ساختمان دارد باید به طور کامل مهاربندی شود.

🔰به طور معمول دیوار‌های برشی به طور مستقیم به فونداسیون متصل می‌شوند. با این وجود در مواردی که بارهای جانبی نسبتاً کوچک هستند و اثر دینامیک قابل توجهی نیز وجود ندارد، این نوع از دیوارها را می‌توان به ستون‌ها متصل کرد.

✳️سقف وافل چیست؟

🌀سقف وافل از زمان های گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است.سقف های وافل امروزه اما متفاوت تر از سقف های دیرین است . از سقف وافل جهت کاهش بار مرده بر روی سازه استفاده می شود و در سازه هایی با دهانه های بلند ، این نوع سقف بسیار کارآمد و کاربردی است. سقف های وافل با توجه به کاربردشان به دو سقف یک طرفه و دو طرفه تقسیم می شوند .

✳️سقف وافل یک طرفه  

💫سقف های وافل یک طرفه بیشتر در دهانه های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرند . در این سقف ، قالب ها به صورت مستطیل هستند و به صورت دال یک طرفه عمل می کنند . در سقف وافل یک طرفه میزان مصرف میلگرد ها به دلیل یک جهت قرار گرفتن تیرچه ها ، کاهش پیدا می کند . به همین علت اجرای سقف های یک طرفه به صرفه تر خواهد بود .

✳️سقف وافل دو طرفه 

🌟سقف های وافل دو طرفه بیشتر در دهانه های بلند مورد استفاده قرار می گیرند . در این سقف ، قالب ها به صورت قابلمه ای هستند و به صورت دال دو طرفه عمل می کنند .در این سقف تیرچه ها به صورت عمود بر هم قرار می گیرند .

✳️مزایای سقف وافل 

💥قیمت آن نسبت به سقف های یوبوت و کوبیاکس کم تر است .

💥مدت زمان کمتری برای اجرای این سقف صرف می شود .

💥قالب های این سقف ، محیط ایمنی را برای کارگران ایجاد می کند .

💥مقاومت و ماندگاری زیادی دارد .

💥ظاهر و نمای زیبا و جذابی برای سقف فراهم می کند .

💥حجم بتن و فولاد از بقیه سبک های سقف موجود کمتر است .

💥نسبت به قالب های دیگر سبک تر است و وزن کمی دارد .

💥در دهانه های بزرگ قابل استفاده است .

💥کیفیت اجرای این سقف از بقیه ی سقف ها بیشتر است .

💥عملکرد بهتری در مواجه با حوادث طبیعی دارد .

💥قالب های این سقف را می توان به دفعات استفاده کرد .

💥شیرابه های بتن از بین قالب ها ریزش نخواهند کرد .

به مدیریت:جعفر شرفی

 

 

 

 

 

اجرای اسکلت بتنی شرفی در مشهد , قالب بندی فلزی شرفی در مشهد , اجرای سقف وافل شرفی در مشهد , اجرای دیوار برشی شرفی در مشهد , اجرای اسکلت بتنی در مشهد , قالب بندی فلزی در مشهد , اجرای سقف وافل در مشهد , اجرای دیوار برشی در مشهد , دیوار برشی , اسکلت بتنی , قالب بندی فلزی , سقف وافل ,