Address & Contact

Telephone

عایق بندی و رنگ آمیزی نما و داخل ساختمان در تهران

✨اجرای انواع خدمات کفپوش اپوکسی،عایق بندی،بتن ریزی کف،رنگ آمیزی نمای ساختمان و …
🔴کاربرد کفپوش‌ اپوکسی

❇️کفپوش‌های اپوکسی دارای کاربردها و مصارف بسیار متنوعی هستند. به دلیل نصب ساده، قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف، تنوع قیمت، هزینه مناسب خرید، تنوع در طراحی و دیزاین، کاربرد این محصول با استقبال فراوانی روبرو شده‌اند. دارا بودن سطح صاف و صیقلی، یکی از مزایای چشمگیر این محصول بوده که طیف مصرف و کاربرد آن را گسترش داده و نگهداری، شستشو و پاکیزگی آن را راحت‌تر می‌کند و به ظاهر آن نیز جلوه‌ای زیباتر می‌دهد.

❇️اپوکسی را می‌توان بصورت خام و با رنگ اصلی آن که طیفی از رنگ طوسی است، استفاده کرد؛ همچنین با طرح‌های متنوع آن می‌توان به فضای موردنظر زیبایی خاصی داد. در مصارف ساختمانی، بطور معمولی از کفپوش اپوکسی طرح دار استفاده می‌شود. بعنوان نمونه طرح چوبی و طرح سنگی بیشترین میزان سفارش را از آن خود کرده‌اند.

🔴برخی از موارد مصرف انواع کفپوش اپوکسی عبارتند از:

🔹سالن‌های ورزشی
🔹بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و سایر مراکز درمانی و بهداشتی
🔹پارکینگ‌های عمومی
🔹صنایع تولیدکننده مواد شوینده، مواد اسیدی و قلیایی
🔹محیط‌هایی با درجه رطوبت بالا
🔹صنایع داروسازی
🔹صنایع خودروسازی
🔹صنایع تولید مواد غذایی
🔹صنایع تولید مواد آرایشی و بهداشتی
🔹صنایع فولاد
🔹صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

🔴بتن ریزی

💎بتن‌ ریزی یکی از مهم‌ترین مراحل ساخت و ساز در هر بنایی است و نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت؛ چرا که استحکام و مقاومت هر بنا در برابر حوادث مختلف، به پی‌ریزی درست آن مربوط است. بتن ‌ریزی یکی از بخش‌هایی است که باید با دقت و اصولی در ساختن یک سازه اجرا شود تا دغدغه‌ای از بابت ایمنی ساختمان نداشته باشیم.

🔴تجهیزات بتن ریزی

🔸بتونیر:

🔰 تعداد آن با توجه به نوع، حجم کار و نیز میزان توان مالی مجری عملیات تعیین می‌گردد ولی به هرحال هر تعداد از این دستگاه که در کارگاه باشد باید قبل از عملیات تست و سالم بودن آنها تایید شود.در بتن هایی که لازم است یکپارچه اجرا گردند وجود حداقل دو دستگاه بتونیر در کارگاه الزامی‌می‌باشد.

🔸ویبراتور:

🔰 تعداد باتوجه به حجم کار و تعداد جبهه‌‌‌های کاری تعیین می‌گردد ولی وجود حداقل یک دستگاه به عنوان جانشین لازم است. تست تمامی‌دستگاههای اصلی و جانشین قبل از شروع عملیات و اطمینان از سالم بودن آنها الزامی‌است.

🔸تجهیزات مخصوص بتن ریزی در هوای سرد:

🔰 باتوجه به شرایط جوی در صورتی که بتن ریزی در هوای سرد انجام گیرد وجود ضد یخ، وسایل گرمایشی برای گرم کردن آب ودرصورت لزوم مصالح، وسایل پوششی بتن نظیر نایلون، گونی، پشم شیشه و … به اندازه کافی الزامی‌است.

🔻 بتن ریزی کف با ماله پروانه ای

بهره‌گیری از دستگاه ماله پروانه ای و مجیک در بتن ریزی کف، علاوه بر افزایش مقاومت سطح و تراکم بتن، از دوباره کاری و بتن ریزی مجدد سقف و افزایش هزینه‌ها جلوگیری می‌کند. به عنوان نمونه اگر بتن ریزی بصورت مکانیزه و با دستگاه ماله پروانه ای اجرا شده باشد، کارفرما نیازی به تسطیح سطح، بتن ریزی مجدد و یا ساب زدن بتن، برای کفپوش اپوکسی، پلی یورتان و یا سنگ نخواهد داشت و سطح آماده اجرای کفپوش نهایی می باشد.

⚜️ مراحل اجرای بتن ریزی کف

🔹 مرحله اول: اجرای بتن ریزی کف بدین صورت است که ابتدا باید کف را کاملا از سنگ های بزرگ عاری و تمیز نموده و سپس سطح زمین را صاف کرده و در مرحله بعدی مگریزی را شروع نمود.

🔹 مرحله دوم: اصلی ترین راه برای قبل از بتن ریزی کف، اجرای مگریزی است و زمانی که اجرای مگریزی کف به اتمام رسید نوبت به اجرای آرماتور بندی است.

🔹 مرحله سوم: در اجرای آرماتور بندی نباید از میلگرد های زنگ زده و یا پوسیده استفاده کرد چون در استفاده از آنها آسیب به کف وارد می شود. بعد از اجرای آرماتور بندی اجرای بتن ریزی کف می باشد.

🔹 مرحله چهارم: در اجرای بتن ریزی باید این اصل را رعایت کرد که کف سازی باید به نحوه احسن انجام شود زیرا اگر کفسازی درست نباشد باعث ترک خوردن بتن و نیز خوردگی بتن می شود بنابراین قبل از بتن ریزی باید کف کاملاً کوبیده شده و از سنگ های بزرگ عاری و تمیز گردد.

به مدیریت:حسینی

 

 

 

اجرای کفپوش اپوکسی در تهران , بتن ریزی کف در تهران , تجهیزات بتن ریزی , کاربرد کفپوش اپوکسی , عایق بندی در تهران , رنگ آمیزی نمای ساختمان , کف و بتن ریزی ,  بتن ریزی کف انبار ,  بتن ریزی کف محوطه , بتن ریزی کف سوله , بتن ریزی کف ,