Address & Contact

Our Address

کرج،میدان جمهوری به سمت بلوار موذن،بعد از پل روحانی،جنب پل

بریونی اصفان دادا

💫منو بریونی اصفان دادا

بریانی اصفهان ۹۰/۰۰۰

آبگوشت بریانی ۳۵/۰۰۰

خوراک کباب کوبیده پرسی(۲سیخ+گوجه+سرویس) ۸۵/۰۰۰

خوراک کباب بناب پرسی(یک سیخ ۲۳۰ کرمی+گوجه+سرویس) ۹۰/۰۰۰

خوراک جوجه کباب(یک سیخ ۲۵۰ گرمی+گوجه+سرویس) ۷۰/۰۰۰

بال کبابی(یک سیخ ۵ عدد+سرویس) ۴۵/۰۰۰

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

💫دسر

ماست موسیر ۱۵/۰۰۰

زیتون پرورده ۲۰/۰۰۰

ترشی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

شماره های تماس:

09123678031
02634205179

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

✳️رستوران 

💎وقتی برای صرف یک وعده‌ی غذایی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به رستوران‌ می‌رویم، انتظار داریم که کیفیت مناسبی را تجربه کنیم. منظور از کیفیت، هم کیفیت غذاها و هم سرویس دهی و محیط رستوران است تا بتوانیم از غذاها لذت برده و با رضایت از آنجا خارج شویم. ما در بریونی اصفان داد تجربه ای لذتبخش را برای شما به ارمغان می‌آوریم.

✳️بریونی 

🌟بریان اصفهان (بریون)یکی از غذاهای معروف ایران است آوازه‌اش در کشورهای دیگر هم پیچیده و در میان ایرانیان نیز طرفداران زیادی دارد. این غذا متعلق به شهر اصفهان است و مشهورترین غذای سنتی اصفهان به‌شمار می‌آید.

✳️کباب بناب 

🔹🔸کباب بناب یا کباب ساطوری یکی از انواع کباب های خوشمزه و پرطرفدار ایرانی است که شباهت زیادی به کباب کوبیده سنتی دارد. این کباب از گوشت تازه و چربی دار گوسفند، در اندازه ای بسیار بزرگتر از کباب کوبیده معمولی تهیه می شود.

🔹🔸تفاوت عمده میان کباب بناب با کباب کوبیده در نحوه آماده سازی آن می باشد بدین صورت که در کباب بناب گوشت به همراه پیاز خرد شده ساطوری می شوند و آماده به سیخ گرفتن می شود، در صورتی که گوشت کباب کوبیده 2- 3 بار با چرخ گوشت چرخ می شود و با پیاز رنده كرده و آبگرفته تركیب می شود.

🔹🔸یکی دیگر از تفاوت ها در طبخ این نوع کباب در مقایسه با کباب کوبیده اندازه و سایز سیخ می باشد. پهنای سیخ کباب بناب بیشتر از کباب کوبیده می باشد. این نوع کباب بصورت یک سیخ بزرگ سرو می شود.

✳️ویژگی های کوبیده با کیفیت 

🔺مطمئناً خوردن یک غذای باکیفیت که از مواد اولیه عالی تهیه‌شده یکی از مهم‌ترین مواردی است که افراد زمان رستوران رفتن به آن دقت می‌کنند. به‌واسطه اینکه مواد اولیه کباب کوبیده چرخ شده است، همه افراد نمی‌توانند بهترین کباب‌کوبیده و مواد تشکیل‌دهنده آن را تشخیص دهند.

🔺از این‌ رو در درجه اول، اعتماد به رستورانی که از آن غذا تهیه می‌شود اولویت داشته و در درجه دوم رنگ کباب‌کوبیده و مزه آن زیر زبان تا حدودی مشخص‌کننده استفاده مواد اولیه مرغوب یا بی‌کیفیت در آن است.

🔺به این نکته توجه داشته باشید که کباب‌کوبیده‌ای که بیش‌ازحد نرم باشد مواد اولیه‌ای غیر از گوشت در خود دارد. همچنین وجود ناخالصی در کباب‌کوبیده سبب می‌شود تا از میزان طعم گوشت کاسته شود و فرد در حین خوردن کباب‌کوبیده مزه خاصی را حس نکند.

🔺ویژگی دیگر بهترین کباب ‌کوبیده بافت و طعم کباب‌کوبیده است، زیرا بهترین کباب کوبیده می‌تواند آن‌قدر خوشمزه باشد که شما حاضر نخواهید بود غذای دیگری را امتحان کنید. بافت کباب‌کوبیده نباید خیلی نرم باشد و از طرفی نباید سفت باشد تا فرد در خوردن دچار مشکل شود.

🔺کمی چرب بودن کباب‌کوبیده به خوشمزگی آن اضافه می‌کند اما چون این مورد تا حدودی به ذائقه افراد بستگی دارد نمی‌توان در مورد آن به‌صورت قطعی نظر داد. بافت یکدست گوشت به همراه پیاز چرخ شده تنها استاندارد یک کباب‌کوبیده عالی بوده و ترکیب این مواد به همراه نمک و فلفل و زعفران طعم اصلی کباب‌کوبیده را می‌سازد.

به مدیریت:سعید واقف اصغری

 

 

 

بریونی اصفان دادا در کرج , بریونی اصفان دادا , بریانی اصفهان , آبگوشت بریانی , خوراک کباب کوبیده , خوراک کباب بناب , قیمت کباب در بریونی اصفان دادا , رستوران ایرانی , کباب بناب , کباب خوشمزه در کرج , کبابی با کیفیت , انواع کباب , منوی بریونی اصفان داد , بریونی در کرج , کباب کوبیده در اصفهان ,