تولیدات فلزی آنتیک لوکس دکور در احمدآباد مستوفی تهران

✨ طراحی و تولید تمامی محصولات فلزی
✨ فروش حضوری و آنلاین و عمده

واتساپ

09302681376

⚜️ آینه قاب فلزی دکوراتیو چیست؟

💎 خوب این نوع آینه هم مانند آینه های دیگر قسمتی شیشه ای دارد که همان کارهای آینه های دیگر را انجام می دهد. قسمت مهم درباره ی آینه قاب فلزی دکوراتیو قسمت فلزی آن است. شما طرح های معمولی قاب را دور آینه های مختلف مشاهده کرده اید، اما آینه های قاب فلزی دارای قاب های دکوراتیو بسیار زیبا با طرح های مختلف هستند.

 آینه قدی فلزی آنتیک لوکس دکور محمدی در تهران

⚜️ آینه قاب فلزی دکوراتیو چه شکل هایی می تواند داشته باشد؟

💎 خوب این آینه ها می توانند هر شکلی داشته باشند و شکل آن بستگی به درخواست شما دارد. ممکن است آینه مستطیل مناسب دکوراسیون داخلی شما باشد و یا آینه لوزی شکل.

⚜️ فلز استفاده شده مقاوم است؟

💎 فلزی که برای قاب این آینه ها استفاده می شود کاملا مقاوم است و با گذشت زمان اتصالات آن از هم باز نمی شود. ممکن است بخواهید آینه را در مکانی قرار دهید که رطوبت دارد و نگران این هستید که با گذشت زمان فلز دچار زنگ زدگی شود، به همین دلیل در آینه قاب فلزی دکوراتیو از فلزی استفاده می شود که در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است.

 آینه قدی فلزی آنتیک لوکس دکور محمدی در تهران

⚜️ آینه با قاب فلزی سنگین نخواهد بود؟

💎 بدلیل اینکه آینه را در بیشتر مواقع روی دیوار نصب می کنند وزن آن بسیار مهم است. آینه باید آنقدر سبک باشد که به راحتی بتوان آن را جابجا کرد و به هنگام نصب شدن روی دیوار نیز برای نگه داشتن آن نیاز به پیچ و اتصالات زیاد نباشد. با استفاده از فلز های سبک در این نوع از قاب ها می توان این مشکل را حل کرده و قاب فلزی آینه نسبت به اندازه ی آن بسیار سبک خواهد بود.

 آینه قدی فلزی آنتیک لوکس دکور محمدی در تهران

⚜️ تعویض شیشه آینه خیلی مشکل است؟

💎 شاید دیده باشید که بسیاری از آینه ها پس از گذشت مدتی شفاف نیستند و زیبایی خود را از دست می دهند. این مورد به این دلیل است که شیشه آینه در طول زمان کدر می شود و دیگر صاف نیست.

💎 اما بهتر است بدانید شیشه هایی که برای قسمت آینه ای این آینه ها استفاده می شود دارای مقاومت زیادی در برابر گرما و سایر شرایط محیطی است. در صورتی که با ضربه ای شیشه ی آینه شکسته شد می توان به راحتی آن را تعویض کرد و هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد.

 آینه قدی فلزی آنتیک لوکس دکور محمدی در تهران

به مدیریت:محمدی

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

آینه قدی

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

آینه گرد

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

استند گلدان

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

میز عسلی و تی وی

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

رگال لباس

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

ویترین

 آینه قدی فلزی آنتیک لوکس دکور محمدی در تهران

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

 

 

آینه , آینه قاب فلزی , آینه دکوراتیو در تهران , کنسول , تولیدات فلزی آنتیک لوکس دکور محمدی در احمدآباد مستوفی تهران , تولید تمامی محصولات فلزی در تهران , طراحی و تولید آینه قدی فلزی آنتیک لوکس دکور در احمد آباد مستوفی تهران , تولید آینه قدی فلزی در احمدآباد مستوفی تهران , قیمت انواع آینه فلزی در تهران , آینه قدی , آینه دیواری , کنسول , جلو مبلی , میز عسلی , میز تی وی , رگال لباس , ویترین , استند گل ,