تولیدکننده دستگاه تخمه کوب آفتابگردان کرال صنعت

🌀ماشین سازی کرال صنعت فعال در زمینه تولید تخصصی دستگاه تخمه کوب آفتابگردان وسایر ادوات کشاورزی
🌀ارائه تمام محصولات با یکسال گارانتی وخدمات پس از فروش
🌀فروش نقدی واقساط با ارائه ضمانت و چک معتبر
🌀فروش دستگاه تخمه کوب آفتابگردان با کارکرد
🌀برداشت یک هکتار در 3الی 4ساعت

🔰ماشین سازی کرال صنعت،به عنوان اولین تولید کننده تخصصی دستگاه برداشت آفتابگردان از سال 1398 ،فعالیت خود را در زمینه ی تولید تخصصی دستگاه برداشت آفتابگردان آغاز کرده است.

🔰این مجموعه در استان آذربایجان غربی شهرستان خوی ،به عنوان قطب اول تولید تخمه آفتابگردان ،شهر گل آفتابگردان مشغول به فعالیت می باشد ،بیش از پنج سال سابقه ی تولید تخصصی دستگاه برداشت آفتابگردان ،فروش محصولات در سراسر ایران ،گارانتی محصولات و تامین قطعات مورد نیاز و سرویس دهی آنی و رعایت حقوق مشتری این مجموعه را تبدیل به اولین و بزرگترین تولید کننده تخصصی دستگاه برداشت آفتابگردان کرده است.

🔰همه ساله بر آنیم تا با رفع ایرادات احتمالی و کسب تجربه و مشورت با جامعه ی کشاورزی و استفاده از فناوری های جدید بهترین محصولات را به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

🔰دستگاه تخمه کوب آفتابگردان ماشین سازی کرال صنعت ،نمونه ی به روز شده ی دستگاه ی قدیمی برداشت آفتابگردان می باشد ،این دستگاه با گاردان به گیربکس همه ی تراکتور های 4 سیلندر و 6 سیلندر موجود در بازار ایران اعم از فرگوسن ،جاندیر ،رومانی و…متصل و محصول برداشت شده را با استفاده از نیروی فن دستگاه به بارکش متصل به دستگاه انتقال می دهد.

🔰در دو طرف دستگاه با استفاده از زنجیر ،نقاله هایی تعبیه شده است که محصول آفتابگردان رسیده و آماده برداشت را به قسمت کوب دستگاه منتقل و تخمه ها جدا سازی می شود،دستگاه تولیدی مجموعه کرال صنعت هیچگونه آسیبی اعم از ریزش محصول ،سایش رنگ تخمه و شکستگی تخمه وارد نمی کند ،دارای خوراک بسیار عالی و صدای کم می باشد ،تمامی قطعات استفاده شده در دستگاه در بازار ایران موجود است و توسط مجموعه تامین می شود.

🔰دستگاه تخمه کوب آفتابگردان قادر به برداشت یک هکتار در 3 الی 4ساعت می باشد ،برای برداشت محصول ابتدا باید طبق از بوته جدا شده و داخل دستگاه انداخته شود ،برای جلوگیری از آسیب به محصول بهتر است طبق های جدا شده 24الی 48ساعت پس از جدا سازی از بوته با دستگاه برداشت شوند.

🔰این مجموعه با استفاده از دانش روز در تولید محصولات ،ضمن تحویل دستگاه به مشتری تمامی آموزش های لازم را ارائه و با شعار #از تولیدی تا مزرعه#در خدمت جامعه کشاورزی ایران می باشد.

مدیریت:مهندس قنبری


قنبری مدیر تولید ___________09170413051


واتساپ__________________09170413051

 

 

 

 

 

قیمت دستگاه تخمه کوب , قیمت دستگاه جدا کننده تخمه آفتابگردان , دستگاه آفتابگردان کوب دستی , قیمت دستگاه بوجاری تخمه آفتابگردان , بوجاری تخمه کدو , برداشت تخمه افتابگردان , قیمت دستگاه سورتینگ تخمه آفتابگردان , دستگاه آفتابگردان چین ,