مصنوعات فلزی مدرن صنعت (modern sanat)

💠 تولید انواع بند رخت آپارتمانی، میز و صندلی ام دی اف، رگال، چرخ خرید، جاکفشی، جاپیازی، گوشه حمام، چهار پایه در سایزهای مختلف، صندلی مسافرتی، منقل و …💠 

مصنوعات فلزی ایلیا صنعت eilya sanat

💠 انواع مدل بند رخت آپارتمانی

بند لباس های آپارتمانی به صورت دیواری، ایستاده و چتری هستند، با توجه به فضای کوچک آپارتمان های امروزی بسیاری از مدل های رخت آویز لباس ایستاده و چتری قابلیت تاشو داشته و جمع می شوند.

بند رخت دیواری : قدیمی ترین نوع رخت آویز همین مدل رخت آویز دیواری است. عمدتا جای رخت آویز دیواری در قسمت ورودی راهروها یا پشت درب اتاق ها است. این مدل از رخت آویزهای فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. مدل جمع شو بند رخت در بین رخت آویزهای دیواری وجود دارد. مدل تاشو رخت آویزهای دیواری به صورت ریلی هستند.

رخت آویز ایستاده : امروزه متداول ترین نوع رخت پهن کن آپارتمانی مدل های ایستاده هستند که اغلب پشت پنجره و یا داخل تراس قرار می گیرند. اکثر طناب لباس آپارتمانی ویژگی جمع شونده دارند.

رخت آویز چتری : یکی از جدیدترین مدل های بند رخت ایستاده مدل چتری است. رخت آویزهای چتری با طرح های زیبا و خلاقانه ظاهر جالبی برای فضای اتاق و خانه شما ایجاد می کنند.

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💠 میزتاشو مسافرتی 

افرادی که دائم به سفر یا پیک نیک می روند، به میز و صندلی نیاز دارند تا در مکان هایی که وسایل و امکانات رفاهی موجود نیست، از آن استفاده کنند. میز تاشو مسافرتی mdf را می توانید در هر سطح و موقعیتی به کار ببرید.

میز تاشو مسافرتی mdf به دلیل طراحی زیبایی که با چوب و پایه فلزی دارد حتی در خانه هم برای مهمان استفاده می شود. این میز به دلیل راحتی در باز و بسته شدن بسیار پرکاربرد است. شما می توانید چندتا از این میز را سفارش دهید و به همراه پایه ای آن را در گوشه ای از منزل قرار دهید. در هنگام مهمانی می توانید از این میز تاشو مسافرتی mdf برای پذیرایی از مهمان استفاده کنید. همچنین می توانید پایه های میز را در سه حالت تنظیم کنید.

این میز بسیار سبک است. یه دلیل داشتن کاور دسته دار و وزن پایین همه ی افراد حتی بچه های کوچک هم به راحتی می توانند آن را حمل کنند. همچنین شما می توانید این میز را به دلیل اشغال فضای بسیار کم آن را در ماشین خود قرار دهید.

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

💠 صندلی مسافرتی تاشو

این صندلی ها به راحتی قابل باز و بسته شدن می باشد. می توانید در کمترین فضاها آن را جای دهید. از آن جایی که وزن کمی دارد می توانید به راحتی آن را در هرجایی حمل کنید. این صندلی ساختاری محکم و مقاوم دارد و پایه های آن بسیار قوی است. همین امر می تواند وزن بالای افراد را تحمل کند و در موقعیت های مختلفی مانند جنگل، ساحل، کوهپایه ها از آن استفاده کرد.

مدیریت : برادران عهدی
09143009693
09101609693

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

بند رخت آپارتمانی در تبریز ,  میز و صندلی ام دی اف در تبریز , رگال در تبریز , چرخ خرید در تبریز , جاکفشی در تبریز , جاپیازی در تبریز , گوشه حمام  در تبریز , چهار پایه در تبریز , صندلی مسافرتی در تبریز , منقل در تبریز , مصنوعات فلزی در تبریز , قیمت رگال در تبریز , قیمت صندلی مسافرتی در تبریز , قیمت چرخ خرید در تبریز , قیمت جاکفشی در تبریز , قیمت بند رخت در تبریز ,