Address & Contact

Our Address

تهران،شهرک ولیعصر،خیابان کاوس،کوچه عیسی بهار دوست

تولیدی انواع مارک pvc برای کیف،کفش و لباس دختر

تولید انواع مارک pvc برای کیف کفش و لباس دختر

انواع مارک لباس 

مارک پارچه ای یا مارک بافت از پر کاربردترین و پر استفاده ترین انواع مارک ها هستند. این نوع از مارک ها محدودیت طرح ندارند، کیفیت خوبی دارند و در سایز های مختلف و دلخواه هم تولید می شوند. مارک پشت یقه، مارک حرارتی یا مارک اتویی، مارک سایز مانند سایزهای عددی یا حروف (XL – XXL – SMALL) نمونه هایی از کاربرد مارک پارچه ای است.

مارک پارچه ای دارای ۴ نوع اصلی است:
مارک تافته

مارک تافته از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر مارک های پارچه ای برخوردار است. زیرا هزینه آن از سایر مارک های پارچه ای کمتر است. البته استفاده مارک تافته برای قسمت های داخلی لباس پیشنهاد نمی شود و بیشتر برای قسمت های بیرونی و یا اکسسوری ها کاربرد دارد.

مارک پارچه ای ساتن 

مارک ساتن معمولا از نخ با کیفیت تولید می شود و برای لباس کودکان توصیه می شود. همانند سایر مارک های پارچه ای، مارک ساتن نیز ظاهری شیک و زیبا دارد و در مقابل سایش مکرر مقاوم است.

مارک پارچه ای داماسک 

این نوع مارک بافتنی هم ظرفدار زیادی در سرتاسر دنیا دارد تا جایی که برخی از برندهای معتبر هم از آن استفاده می کنند. با ایتکه این نوع مارک بافتی نرم دارد اما استفاده از آن برای لباس کودکان یا کسانی که پوست حساس دارند توصیه نمی شود.

مارک پارچه ای با کیفیت بالا

این مدل از مارک پارچه ای بسیار با کیفیت بوده و برندهای لاکچری و بسیار پیشرفته از آن استفاده می کنند. در بافت این نوع از لیبل از پارچه های براق و سلطنتی نظیر ابریشم، پلی استر و سایر پارچه های برتر استفاده می شود.

مارک های پارچه ای می توانند به صورت حرارتی یا دوختنی بر روی محصول نصب گردند. در حالت حرارتی، مارک توسط چسب و حرارت به محصول می چسبد. معمولا حرارت لازم برای چسبیدن مارک را با اتو فراهم می کنند. به همین دلیل به آن مارک اتویی هم می گویند. در نوع دوختنی، همانطور که از نامش مشخص است مارک توسط دوخت بر روی محصول نصب می گردد.

مارک چاپی 

مارک چاپی هم مانند مارک بافت از جنس پارچه است. تفاوت مارک چاپی با مارک پارچه ای در نحوه پیاده سازی طرح روی مارک می باشد. در مارک بافت طرح توسط تار و پود پارچه به وجود می آید اما در لیبل چاپی طرح روی پارچه چاپ می شود. لیبل چاپی علاوه بر قیمت به صرفه، دوام و کیفیت مناسبی هم دارد. همچنین چاپ روی لیبل ماندگار بوده و در استفاده و شستشوی مکرر از بین نمی رود.

اتیکت چاپی به دلیل کیفیت مناسب و قیمت به صرفه ای که دارد بسیاری از تولید کنندگان البسه را وادار به استفاده از این نوع لیبل می کند. سایز لباس ها ( مانند SMALL, XL, XXL و …)، بروشور لباس، برندینگ و … از نمونه های استفاده از لیبل چاپی هستند.

مارک چرمی یک مارک با کیفیت و شکیل می باشد. امروزه استفاده از مارک ها بر روی محصولات تبدیل به امری اجتناب ناپذیر شده است. این مسئله در پوشاک و البسه نمود بیشتری پیدا کرده است. به همین دلیل بسیاری از افراد نگران کیفیت و ظاهر مارک محصول خود پس از استفاده مکرر هستند. لیبل البسه به دلیل شستشو و استفاده زیاد در معرض آسیب شدیدتری قرار دارد. اصولا از مارک و لیبل، به جز در موارد خاص مانند سایز لباس و … ، برای برندسازی استفاده می شود. بنابراین نوع و کیفیت مارک تاثیر بسزایی در ظاهر برند خواهد داشت.

در تولید مارک چرمی به طور کلی ۳ مرحله طی می شود :

در مرحله اول مارک چرمی در ابعاد و اشکال مختلف بریده می شود.

در مرحله دوم طرح مورد نظر بر روی مارک حک می شود.

در مرحله آخر جای دوخت مارک که عموما سوراخ های کوچک است زده می شود.

چرم مورد استفاده برای لیبل چرمی می تواند از نوع چرم مصنوعی یا چرم طبیعی باشد که این مورد به سلیقه و مقدار هزینه کرد مشتری بستگی خواهد داشت. طرح روی چرم می تواند به دو صورت اجرا شود:

روش اول حک با استفاده از لیزر و روش دوم تولید طرح به صورت جداگانه. در روش دوم لوگو یا نوشته می تواند به صورت فلزی تولید شده و سپس بر روی چرم مورد نظر قرار بگیرد.

البته مارک چرمی هم مانند سایر مارک ها و لیبل ها جزئیات زیادی برای چاپ و تولید دارند و به همین دلیل ما در مجموعه ایران لیبل اقدام به ارائه مشاوره رایگان برای انتخاب طرح و جنس لیبل می نماییم.

کارت آویزها 

کارت آویزها ؛ کارت هایی همه فن حریف که در بسیاری از محصولات کاربرد دارند. این کارت ها علاوه بر پوشاک، برای کیف و کفش، مبل و بسیاری از محصولات دیگر قابل استفاده هستند. طراحی و رنگ بندی کارت های آویز بی نهایت بوده و هر رنگ و طرحی را می توان روی اتیکت آویز چاپ نمود. کارت آویز ها علاوه بر اینکه ابعاد مختلفی دارند، متریال متفاوتی هم دارند. گلاسه، لمینت و … از جمله ی این جنس ها هستند.

تگ لباس می تواند حاوی اطلاعات فراوانی باشد. برند، لوگو، بارکد و شماره سریال، اطلاعاتی در مورد جنس پارچه و نحوه نگهداری و شستشو و قیمت و خیلی از موارد دیگر می تواند روی تگ لباس درج شود. حتی گاهی اوقات برای برخی از محصولات نیاز به تعداد بیشتری کارت آویز است زیرا اطلاعات قابل درج در یک کارت جا نمی شود.

کارت آویز لباس اگر به شکلی خاص و زیبا طراحی و تولید گردد می تواند در بحث برندینگ بسیار تاثیر گذار باشد. زیرا اتیکت آویز نمای بیشتری دارد و بیشتر در معرض دید مشتری قرار می گیرد. همچنین پس از خرید محصول نیز بیشتر از سایر مارک ها جلب توجه می کند.

نکات طراحی مارک لباس 

در طرح و انتخاب مارک ، باید به هدف شرکت ، طبیعات آن ،هماهنگی مارک با رسانه هایی که قرار است در آن به کار رود ، وجوه تمایز آن با مارک های دیگر ، قابلیت تشخیص آن از سایر مارک لباس ها ، همگامی با زمان ، ماندگاری در ذهن ،قابلیت جلب اعتماد آن و قابلیت درک توسط فرهنگ های گوناگون توجه نمود .

همچنین باید دقت نمود که طرح ممکن است پس از الصاق بر محصول ، از هر سو و جهتی دیده شود و نباید در جهات دید گوناگون ، تاثیر منفی در مخاطب ایجاد نماید .

به طور کلی مراحل طراحی یک مارک لباس به شرح زیر است :

درک نظر و خواست سفارش دهنده و مصرف کننده
شناخت و آشنایی با موضوع 
جستجوی اشارات بصری و تصویری درست از مطالب 
ترکیب اشارات در نقش 
نظیم مجموعه فوق 

به مدیریت:محمد سلیمانی

 

09366783399
09150632647

 

زیره , مارک , لژ , انواع مارک پرس روی پارچه , انواع مارک پرس روی کیف , انواع مارک پرس روی لباس , انواع مارک پرس روی کفش , کف پوش , برچسب برای اسباب بازی , تولید مارک لباس , تولید مارک کیف , تولید مارک کفش , مارک لباس دختر , تولید برچسب اسباب بازی , تولید زیره , تولید لژ , انواع مارک لباس , تولید اتیکت , تگ لباس ,