تعمییرات،اورهال و فروش دستگاههای صنعتی(سیم وکابل)اولین سازنده فلایر مگنتی در ایران

شرکت ماشین تجهیز بهروصنعت
اولین سازنده فلایرهای مگنتی در ایران

شرکت ماشین تجهیز بهرو صنعت پس مطالعه و نیاز سنجی بازار،اقدام به ساخت فلایرهای مگنتی نموده است.

ما بر این باوریم که در دنیای پیشرفته کنونی ،رسیدن به موفقیت حصور به هدف مشتری مداریست و جلب رضایت مشتری تنها از راه عرضه کالای با کیفیت و کار برد اسان امکان پذیر است.

فلایر های مگنتی به عنوان باز کننده سیم های مسی از روی قرقره با استفاده از کلاج مغناطیسی در سایز های F50 .F70 .F90ارائه میگردد.

ویژگی های دستگاه

1-قیمت مقرون به صرفه نسبت با نمونه خارجی

2-سرعت بسیار بالا با کمترین تنش 

3-ارائه در سایز های مختلف قرقر 630.500.400.230

4-تعمییرات نگهداری بسیار اسان

5-بدونه کوچکترین سطح استحکاک در کلاج

6-مس بری کمتر در تست مقاومت اهمی

7-بهترین جایگزین برای فلایرهای ملخی و لنتی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔹🔸قبل از اینکه بدانیم فرایند تولید سیم و کابل چگونه است باید بدانید که سیم و کابل چیست و چه کاربردهای دارد؟ این دو محصول یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اجرای ارتباط دهنده بین یک سیستم و یا یک پروژه هستند.سیم‌ها وسیله‌ای هستند که برای انتقال جریان‌های الکتریکی از آن‌ها استفاده می‌شود. در واقع می‌توان گفت که سیم‌ها یک رسانا هستند که کاربرد گسترده در صنعت فناوری و ارتباطات دارند.

🔹🔸کابل نیز به مجموعه از سیم‌ها که در کنار هم بافته شده‌اند گفته می‌شود و هرکدام دارای عایق هستند.کابل‌ها مانند سیم‌ها برایی انتقال و هدایت جریان الکتریکی استفاده می‌شوند. از کاربردهای کابل‌ها و سیم‌ها می‌توان به انتقال جریان‌های با ولتاژ مختلف، استفاده در برق قدرت و سیگنال‌های مخابراتی، ایزوله کردن جریان درون آن از محیط بیرون و … اشاره نمود.

🔹🔸انواع سیم و کابل

🔹🔸سیم و کابل‌ها دارای تنوع هستند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارد. در ادامه به معرفی برخی از انواع سیم و کابل خواهیم پرداخت.

🔹🔸انواع سیم:

🔹🔸مفتولی یا یکلایه
🔹🔸افشان
🔹🔸نیمه افشان

🔹🔸از انواع کابل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

🔹🔸کابل‌های ازنظر شکل
🔹🔸گرد
🔹🔸مثلثی
🔹🔸کابل‌ها ازنظر تعداد رشته سیم‌ها
🔹🔸تک رشته
🔹🔸چند رشته
🔹🔸تقسیم بندی کابل‌ها ازنظر کاربرد
🔹🔸کابل‌های مسلح
🔹🔸کابل‌های غیرمسلح
🔹🔸فرآیند تولید سیم و کابل

🔹🔸با توجه به اینکه روند تولید سیم و کابل‌ها پیچیده است، بهطورکلی می‌توان گفت:

🔹🔸فرآیند تولید سیم و کابل از چند مرحله‌ی:

🔹🔸نازک کردن
🔹🔸آنیل کردن
🔹🔸بانچ
🔹🔸عایق کردن
🔹🔸روکش زنی
🔹🔸بسته بندی

🔹🔸از انواع مواد اولیه‌ای که در تولید سیم و کابل بکار می‌رود می‌توان به:

• مفتول‌های آلومینیومی
• سیم فولادی گالوانیزه
• موادی پلیاتیلن سنگین HDPE
• مواد عایقی پلیاتیلن کراسلینگ شده XLPE
• قرقره‌های بسته بندی
• مواد PVC و رنگدانه ها
• مواد نیمه هادی

🔹🔸تمامی مواردی که برای تولید سیم و کابل استفاده می‌شود باید دارای کیفیت و ویژگی‌های استاندارد تعریف شده باشند. از این رو بعد از تولید در قسمت آزمایشگاه مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد و توسط واحد کنترل کیفیت تأیید خواهد شد. در قسمت بعد ابتدا به معرفی دستگاه‌های دخیل در ساخت و تولید سیم و کابل پرداخته و سپس به مراحل آن نیز می‌پردازیم.

🔹🔸از جمله مهم‌ترین دستگاه‌هایی که در ساخت و تولید سیم و کابل استفاده می‌شود عبارت‌اند از:

🔹🔸دستگاه کشش راد: در این دستگاه عملیات نازک کردن و کشش مفتول‌ها به سایزهای کوچک‌تر را انجام می‌شود. برای مثال مفتول مس با قطر 8mm را وارد دستگاه می‌کنند و با عبور از یکسری قالب‌های الماسی به قطر مورد نظر می‌رسد. فرایند کشش سیم‌ها در روغنZ1 انجام می‌شود زیرا باید عملیات خنک کردن، شستشو و روان کاری سیم‌ها نیز انجام شود که بسیار مهم هستند. بعد از اتمام مراحل قبل سیم‌ها بر روی قرقره‌های مخصوص جمع و وارد مرحله بعد که دستگاه استرندر است می‌شوند.

 

🔹🔸استرندر: مفتول‌های کشیده شده و جمع شده بر روی قرقره‌ها با سایزهای معین بر روی این دستگاه بارگیری می‌شوند. این دستگاه وظیفه بافت هادی‌های مسی تا 61 رشته را بر عهده دارند. مراحل کار این دستگاه به این صور است که یک رشته مفتول به عنوان مغزی در مرکز قرار گرفته و به ترتیب 6/12/18/24 رشته مفتول به صورت راست‌گرد یا چپ‌گرد، با چرخش استرندر و طول تاب مشخصی که توسط جعبه دنده قابل تنظیم می‌باشد به دور مغزی می‌تابد رشته تابیده شده از یک قالب رد می‌شود که این فرآیند شکل دادن هادی‌های خروجی اعم از کمپکت و یا سکتور کردن هادی را به عهده دارد، عمل کمپکت سبب از بین بردن فضای خالی و حفره‌های بین رشته‌های تابیده شده می‌گردد که در نتیجه کاهش سطح مقطع هادی را به همراه خواهد داشت. هادی تولیدی پس از خروج از روی کپستن وارد تیک آپ (جمع کن) شده و به صورت مرتب روی قرقره پیچیده می‌شود.

🔹🔸دستگاه اکسترو: بعد از اتمام مرحله قبلی این دستگاه عملیات عایق کاری و تزریق مواد خاص و نیمه هادی را به عنوان یک لایه برای عایق، روکش و لایه میانی را انجام می‌دهد.

تابنده: این دستگاه برای پیچیدن رشته‌های کابل و تابیده کردن این کابل‌ها با یک ساختار منظم بکار می‌رود.

راهای ارتباطی:

09136034644


09131269834

 

 

تهیه ماشین الات صنعتی در صنعت سیم وکابل  , قیمت دستگاه خط تولید , سازندگان ماشین آلات تولید سیم و کابل , فروش خط تولید سیم و کابل , هزینه احداث کارخانه تولید سیم و کابل , خط تولید سیم و کابل دست دوم , دانلود رایگان طرح توجیهی تولید سیم و کابل ,