تولید و فروش و توزیع جدیدترین جاکفشی های کنسولی و مدرن چوبکده فرهمند در تهران  09378409649

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

آدرس سایت فروشگاهی چوبکده فرهمند

http://farahmand021.com/

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

✳️ اگر چه نقش جاکفشی در دکوراسیون منازل شاید خیلی مورد توجه قرار نگیرد، ولی می توان گفت این وسیله به عنوان اولین فاکتوری که در معرض دید قرار دارد، بخش مهمی در چیدمان محسوب می شود. مدل های مختلف جاکفشی برای نظم دهی و جمع و جور کردن کفش و دمپایی و حتی قرار دادن اقلامی واکس، کفی های کفش و پاک کننده های کفش کاربرد دارد

✳️ جاکفشی به دلیل این که محلی برای قرار گیری کفش ها می باشد باید چند ویژگی مهم داشته باشد که دسترسی را به کفش ها آسان تر کند و در صورت خیس بودن و گلی بودن کفش ها و در صورت برخورد سنگ ها آسیب نبیند. کیفیت ساخت مهم است: کیفیت ساخت جا کفشی به دلیل عواملی که ذکر شد بسیار مهم است و در طول عمر آن تاثیر زیادی دارد. زیبایی جاکفشی نیز فاکتوری است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

✳️یکی از مدل‌های زیبای نظم دهنده به ورودی خانه، جاکفشی کنسولی مدرن است.این جاکفشی‌های مدرن و زیبا سایزهای مختلف دارند و برای هر سبک و سلیقه‌ای در آن یک مدل پیدا می‌شود.

⚡️ مدل جاکفشی کنسولی جدید

✳️ در میان انواع جاکفشی کنسولی که در سال‌های اخیر مد شده است؛ سبک‌های مختلفی به چشم می‌خورد؛ از جمله:

🔸 جاکفشی کنسولی سفید
🔸 جاکفشی کنسولی مدرن
🔸 جاکفشی کنسولی با آینه شیک

🌀 جاکفشی کنسولی سفید

⚜️این جاکفشی‎‌های کنسولی سفید زیبا، برای خانه‌هایی مناسب‌اند که فضای زیادی ندارند. رنگ سفید حجم فضایی زیادی اشغال نمی‌کند. پس اگر منزل کوچکی دارید؛ این مدل‌های جاکفشی جدید برای‌تان مناسب است. انواع جاکفشی کنسولی سفید برای این فضاها و سبک‌های دکوراسیونی هم خوب است:

🔻 سبک دکوری روستیک
🔻 سبک دکوری مدرن
🔻 سالن‌های پدیکور
🔻 جلسه‌های خانگی
🔻 دورهمی‌های شلوغ خانوادگی و مذهبی

جاکفشی کنسولی مدرن

✳️در میان مدل‌های جاکفشی کنسولی مدرن، اگر از رنگ‌های تند و طراحی‌های ساده استفاده شود؛ سبک جاکفشی مدرن پدید می‌آید؛ این جاکفشی‌ها با مبلمان رنگ شاد نیز جالب می‌شود.

جاکفشی کنسولی مدرن روستیک

✳️این جاکفشی کنسولی چوب و فلزی، به سبک روستیک طراحی شده است. برای خانه‌هایی که میز و صندلی چوب و فلزی دارند؛ با مبلمان و لوازم منزل هماهنگی ایجاد می‌کند.

جاکفشی کنسولی شیک

✳️انواع رنگ‌های طوسی و خاکستری با ترکیب یراق طلایی، طرح جاکفشی را شیک و زیبا می‌سازد. اگر دکوراسیون منزل‌تان لوکس یا نئوکلاسیک است؛ این جاکفشی‌های کنسولی شیک برای دکوراسیون آن مناسب‌اند.

جاکفشی کنسولی با آینه

✳️برای جلوی در ورودی آپارتمان می‌توانید؛ جاکفشی کنسولی آینه ای بگذارید؛ که هنگام ورود و خروج از منزل بتوانید ظاهر خود را نیز برانداز کنید.

به مدیریت : محمد فرهمند

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

شماره های تماس
09378409649
09106797867

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

تولید و پخش جدیدترین جاکفشی های کنسولی در تهران , جاکفشی های کنسولی , جاکفشی های کنسولی چوب کده فرهمند , جاکفشی , انواع جاکفشی , قیمت جاکفشی کنسولی , بهترین جاکفشی کنسولی , جاکفشی کنسولی شیک , جاکفشی کنسولی مدرن  , جاکفشی کنسولی سفید ,