Address & Contact

Our Address

تهران،یافت آباد

عرضه کننده مواد شیمیایی کلر خارجی و ایرانی مقدم

فروش انواع پودر کلر – هیپوکلرید کلسیم پودری جهت تصفیه اب اشامیدنی و استخر شنا با مناسبترین قیمت

هیپوکلریت کلسیم یا پودر کلر 

پرکلرین یا کلسیم هیپوکلریت ترکیبی جامد با فرمول مولکولی Ca(ClO)۲ است. این ترکیب سفید رنگ به صورت گرانوله و قرص به عنوان سفید کننده و گندزدا کاربرد دارد. از ترکیب آهک و کلسیم کلرید، پرکلرین به دست می آید که حلالیت بالایی در آب دارد. کلسیم هیپوکلریت با این که آتش زا نیست ولی برای مواد آتش زا به عنوان یک اکسید کننده عمل می کند. از پرکلرین برای تصفیه و ضدعفونی آب آشامیدنی، آب چاه ها، استخرهای شنا و تصفیه پساب ها استفاده می شود. پودر کلر و قرص کلر دو شکل مورد استفاده در پاکسازی آب استخرهاست.

شکل پودری آن PHی برابر با ۱۱ و قرص کلر PHی برابر با ۹ دارد. انواع قارچ ها و باکتری های موجود در آب استخر با ضدعفونی کننده پرکلرین از بین می روند.

قابل دسترس بودن و ماندگاری بالای پرکلرین و این که به تجهیزات استخر آسیبی نمی زند، این ترکیب را مناسب پاکسازی آب استخر کرده است.

ما عرضه کننده پودر هیپوکلریت کلسیم و قرص کلر با برندهای معتبر میباشد جهت خرید و اطلاع از قیمت فروش هیپوکلریت کلسیم تماس حاصل فرمایید . 

کاربرد پرکلرین یا کلر چیست ؟ 

امروزه استفاده از پودر کلر یا پرکلرین در خیلی از کشورها بعلت کم خطر بودن نسبت به گاز کلر جایگزین آن شده است. 

پودر کلر یا هیپوکلریت کلسیم ماده مهمی در تصفیه آب استخرها و آب آشامیدنی و شرب سیستم های آب شهری است و نیز در مواد گندزدا و در سفید کننده ها و رنگ برها کاربرد دارد. 

در ضد عفونی سبزیجات و میوه ها پودر کلر بصورت محلول با آب استفاده گسترده ای دارد. 

کلر یا پرکلرین برای از بین بردن باکتری مضر و میکروبهای موجود در منابع آب آشامیدنی شهری و روستایی بکار می‌رود. 

پودر کلر با درصد خلوص های60 ، 65 ، 70 ، 90 و 100درصد تولید میگردد.  

کلر تولیدی در ایران همچون کلر شرکتهای نیروکلر ، شرکت پارس و کلران با خلوص 60 و 65% دارند اما کلر وارداتی به ایران همچون کلر هندی ، چینی و آمریکایی 70% ،  90% و 100% میباشند. 

بهترین کلر موجود در ایران کلر ۹۰ و 100 درصد میباشد که به صورت پودر و قرص موجود است. 

کلر یا همان هیپوکلریت کلسیم بعنوان ضدعفونی کننده و ضد قارچ و گندزدا در تصفیه آب آشامیدنی و آب استخر شنا و تصفیه فاضلاب کاربرد بسیاری دارد . 

انواع پودر کلر آمریکایی

پودر کلر با درصد خلوص های مختلف ۶۵، ۷۰، ۹۰ و ۱۰۰ در بازار یافت می شود. کلر سلوکس آمریکایی با درصد خلوص ۹۰ و پودر کلر آکواپول آمریکایی با درصد خلوص ۱۰۰ در بازار وجود دارد. پودر کلر هندی و چین با درصد ۷۰ و انواع ایرانی با درصد ۶۰ تا ۶۵ درصد نیز در بازار یافت می شود.

پودر کلر و قرص کلر با درصد بالا بهترین کیفیت و بیشترین کاربرد را دارند. به همین جهت از کلر آکواپول آمریکایی و کلر سلوکس آمریکایی در استخر منازل، ویلاها و استخرهای شنای خصوصی استفاده می شود.

از پودر کلر هندی برای ضدعفونی آب آشامیدنی و از کلر ایرانی برای تصفیه آب آشامیدنی و تصفیه پساب ها به کار گرفته می شود.

پودر کلرaquapool

کلر آکواپول آمریکایی یکی از انواع پودرهای کلر باکیفیت است که برای ضدعفونی آب آشامیدنی و آب استخر به کار می رود. علاوه بر این، شرکت های ایرانی بزرگ انواع برندهای دیگری چون کلر سلوکس و کلر هندی را وارد کشور می کنند. هیپوکلریت کلسیم یا پرکلرین به شکل پودر کلر و قرص کلر در پاکسازی آب استخرها استفاده می شود. با استفاده از پرکلرین، تمام میکروارگانیسم های آب استخر از بین رفته و از انتقال بیماری های مختلف گوارشی و پوستی جلوگیری می شود.

پودر کلر آمریکایی

کلر آکواپول آمریکایی

کلر آکواپول

کلر ۱۰۰٪ آکواپول

پودر کلر SOLVEX

 

پودر کلر سلوکس با کیفیت عالی و شفافیت فوق العاده آب و بدون هرگونه

ته نشینی در بسته های 18 کیلوگرمی جهت استفاده در فرآیند کلرزنی

استخر و صنعتی، با فرمولاسیون مخصوص و ماندگاری بالا در مقابل

تابش نور خورشید، جهت ضدعفونی و از بین بردن باکتری و جلبک

پودر کلر MAXPOOL

 

پودر کلر 90% MAXPOOL با کیفیت عالی و شفافیت فوق العاده آب و بدون هرگونه

ته نشینی  در گالن های 50 کیلوگرمی جهت استفاده در فرآیند کلرزنی

استخر و صنعتی، با فرمولاسیون مخصوص و ماندگاری بالا در مقابل

تابش نور خورشید، جهت ضدعفونی و از بین بردن باکتری و جلبک

پودر کلر AQUAFIT

پودر کلر آکوافیت تولید کشور هند، یک ماده ضدعفونی کننده با فرمول شیمیایی “هیپوکلریت کلسیم” است که کاربرد زیادی در صنایع مختلف از جمله ضدعفونی آب آشامیدنی، کارخانجات تولید مواد نوشیدنی، شیلات و شستشوی میوه ها و سبزیجات دارد. از محلول این پودر کلر در آب می توان بجای کلر مایع (هیپوکلریت سدیم) استفاده نمود.

یکی از بهترین پودر کلر یا هیپو کلرید کلسیم موجود در ایران کلر هندی اکوافیت میباشد. معمولا” کلر هندی مارک آکوافیت در بشکه های 45 کیلویی 70% عرضه میشود.   با توجه به قیمت مناسب  و کیفیت خوب این پودر کلر یکی از گزینه های مورد استفاده در استخرهای شنای عمومی میباشد . رنگ آب شفاف را میدهد و ته نشینی زیادی ندارد و پودر کلر مناسب استخر و آب آشامیدنی نیز  است.

پودر کلر ایرانی

پودر کلر ایرانی تولید شرکت های نیروکلر ، پارس کلر  و کلران را که با خلوص حدود60 و 65% است و در بشکه های پلی اتیلنی 25 ،30 ،40 و 45 کیلویی میباشند را نیز میتوانید از طریق واتساپ یا تماس از ما تهیه بفرمایید.

 

                               

 

 

✳️کلر چیست و انواع آن کدامند؟

💠کلر یکی از اصلی ترین و رایج ترین عناصر شیمیایی مورد استفاده در صنعت تصفیه آب و فاضلاب می باشد که به دلیل خاصیت گند زدایی و سفید کنندگی بالا، در مصارف صنعتی و خانگی به شیوه های مختلف کاربرد دارد.

💠یکی از اصلی ترین موارد مصرف کلر، تصفیه و گند زدایی آب می باشد که به دلیل تولید اسید هیپوکلرو HOCL در واکنش کلر با آب است. اسید هیپوکلرو یا کلر آزاد قدرت بسیار بالایی در حمله به میکروب ها و پاتوژن های موجود در آب داشته و به همین دلیل در کمترین زمان می تواند آنها را حذف نماید.

✳️کاربرد کلر چیست؟

🌟تصفیه آب آشامیدنی

🌟گند زدایی فاضلاب صنعتی و بهداشتی 

🌟ضدعفونی آب استخرهای خانگی و عمومی با پکیج کلر زنی 

🌟استفاده از ترکیبات کلر برای تولید مواد سفید کننده 

🌟استفاده از کلر در صنعت نساجی، رنگرزی 

🌟تولید مواد ضد عفونی کننده 

🌟گند زدایی و ضد عفونی فرآیندهای تولید مواد غذایی 

🌟استفاده از کلر در تولید پلاستیک و فرآورده های نفتی 

🌟مورد استفاده در صنعت استخراج برم و تولید کلرات ها و کلر فرم ها 

 

 

 

قرص کلر آنزیم دار

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

✳️مزایای کلر پودری یا قرصی 

🔰 سهولت استفاده در دستگاه های کلرزنی اتوماتیک

🔰 کمتر بودن میزان مواد شیمیایی تشکیل شده جانبی به دلیل اینکه میزان کمتری از آن برای ضدعفونی آب استخر لازمست.

🔰 در صورت نگهداری مناسب، سالم مانده و به سختی تجزیه می شوند.

🔰 آلودگی ها را سریعاً از بین برده و به سرعت میزان کلر موجود در آب را افزایش می دهد.

🔰 برای کنترل رشد خزه و جلبک در استخر مفید است. برای این کار می توانید پودر هیپوکلریت کلسیم را بدون مخلوط کردن با هیچ ماده دیگری، هر چند وقت یکبار روی استخر به میزان کم بپاشید.

قرص کلر

 

قرص ‌های کلر چند کاره با کیفیت با از بین بردن باکتری‌ها، آب استخر را ایمن و تمیز نگه می‌ دارند، از جلبک ‌ها جلوگیری می ‌کنند و در زیر نور مستقیم خورشید ماندگاری بیشتری دارند. سطح کلر یک استخر باید بین ۱.۰ تا ۳.۰ ppm (قسمت در میلیون) حفظ شود.

قرص کلر کات کبوددار یک قرص تثبیت شده با سرعت انحلال آهسته، منبع ثابتی از ضدعفونی کننده کلر را ارائه می دهد که تا یک هفته (بسته به جریان، استفاده، دما و سایر متغیرها) دوام می آورد و امکان نگهداری آسان و کنترل دقیق سطح کلر استخر را بدون خروج از آب فراهم می کند. سولفات مس (یک جلبک کش) این محصول را به یک ضدعفونی کننده بسیار همه کاره برای استخرها تبدیل کرده است. برای نتایج بهتر، pH را بین ۷.۲ تا ۷.۸ تنظیم کنید.

جلبک یکی از رایج ترین و آزاردهنده ترین مشکلاتی است که تصفیه خانه های آب و استخرها با آن مواجه هستند. این مشکلی است که نیاز به اقدام سریع دارد تا اطمینان حاصل شود که بر تولید آب تأثیر نمی گذارد یا سمومی را که می تواند خواص آب را تغییر می دهد را از بین ببرد.

برای مبارزه با این مشکل، بسیاری بر این باورند که استفاده از محلول سولفات مس یا قرص کلر کات کبوددار در آب آلوده باعث کاهش و درمان شکوفه های جلبک ها می شود. در حال حاضر این روش به طور گسترده مورد استفاده و ترویج قرار گرفته است.

از آنجایی که کات کبود موجودات زنده غیر از جلبک (از جمله ماهی) را می کشد، سولفات مس برای همه استخرها توصیه نمی شود. بنابراین سولفات مس معمولا توسط تامین کنندگان محصولات استخر به عنوان یک عامل ضدعفونی کننده فروخته می شود. قرص کات کبود دار به طور کلی برای شناگران بی خطر است، اما از آنجایی که سولفات مس تبخیر نمی شود، باید به اندازه معقول از آن استفاده کرد. غلظت ‌های زیاد ناشی از استفاده مکرر می ‌تواند باعث لکه شدن روکش استخر و تجهیزات استخر شده و احتمالاً پوست افرادی که بیش از حد در آب می‌ مانند را تحت تاثیر قرار می دهد.

سولفات مس زمانی بهترین عملکرد را دارد که PH آب استخر در محدوده بین ۷.۲ تا ۷.۶ باشد. این تضمین می کند که کلر موجود در استخر به عنوان یک عامل ضدعفونی کننده موثر خواهد بود که به نوبه خود باعث می شود سولفات مس به عنوان یک جلبک کش موثرتر باشد. اگر pH خیلی زیاد است، آن را با افزودن اسید موریاتیک یا اسید خشک (بی سولفات سدیم) کاهش دهید و اگر خیلی کم است، آن را با کربنات سدیم (خاکستر سودا) یا بی کربنات سدیم (جوش شیرین) افزایش دهید.

قلیائیت کل (TA) آب که با pH یکسان نیست نیز مهم است. این معیاری است برای تمام مواد قلیایی محلول در آب، و زمانی که در محدوده مناسب، بین ۸۰ تا ۱۲۰ قسمت در میلیون باشد، به عنوان یک بافر روی pH عمل می کند و از افزایش یا کاهش شدید آن جلوگیری می کند. اگر TA کمتر از ۵۰ پی پی ام یا بالاتر از ۲۰۰ پی پی ام باشد، نباید سولفات مس را به آب استخر اضافه کرد. افزودن خاکستر سودا بهترین راه برای افزایش TA است و اگر نیاز به کاهش TA دارید، اسید خشک اضافه کنید.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

سود کاستیک پرک

این محصول به دلیل خصوصیات منحصر به فردی که دارد به صورت عمده در صنایع متفاوتی مانند تولید کاغذ ، نساجی ، داروسازی ، تولید آلومینیوم و … استفاده می شود. قدرت قلیایی بالا ، واکنش پذیری ، خاصیت سفید کنندگی ، حلالیت در آب و … موجب محبوبیت این محصول در بین صنعت گران هستند.

شما می توانید برای تهیه ی این محصول پرکاربرد با ما از طریق راه های ارتباطی درج شده در تماس باشید.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

✳️کاربردهای سولفات مس 

⚡️کشاورزی و دامپروری 

⚡️بهداشت عمومی و پزشکی 

⚡️صنایع گوناگون 

⚡️صنایع چسب سازی 

⚡️ساخت و ساز 

⚡️صنایع فلز و الکترونیک 

⚡️منسوجات 

⚡️صنایع نفت و لاستیک سازی 

⚡️صنایع چاپ 

⚡️صنعت معدن 

⚡️دکوراسیون 

⚡️رنگ مو 

⚡️صنایع چرم سازی 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

✳️کاربردهای سولفات آلومینیوم 

🔸🔹سولفات آلومینیوم برای تصفیه آب و فاضلاب 

🔸🔹کاغذ سازی 

🔸🔹سولفات آلومینیوم و کشاورزی 

🔸🔹رنگرزی نساجی 

🔸🔹صنعت آرایشی و بهداشتی 

🔸🔹صنعت ساخت و ساز 

🔸🔹صنایع غذایی 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

منتول چیست ؟

این ماده ی آلی را می توان از نعنا استخراج نمود . این محصول به صورت گسترده به عنوان طعم دهنده در تولید خمیر دندان ، کرم دندان ، شربت سینه و … استفاده می شود ، همچنین در قطره های درمان گرفتگی بینی استفاده می شود .

این ماده که به صورت طبیعی در گیاهانی مانند نعنا، پونه و اکالیپتوس یافت می گردد کاربرد های فراوانی دارد. استفاده از این ماده چه در پزشکی و چه در صنایع دیگر بسیار متداول می باشد.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

به مدیریت: مقدم

 

عرضه کننده مواد شیمیایی مقدم در یافت آباد تهران , عرضه کلر خارجی و ایرانی مقدم در یافت آباد تهران , فروش کلر خارجی و ایرانی در تهران , خرید مواد شیمیایی در تهران , قیمت کلر ایرانی و خارجی در تهران , عرضه کلر پودری در تهران , عرضه کلر قرصی در تهران , عرضه کلر مایع در تهران , فروش اسید در تهران , فروش سولفات مس در تهران , فروش سولفات آلومینیوم در تهران , فروش سود کاستیک پرک در تهران , عرضه کننده کلر ,عرضه مواد شیمیایی , عرضه سولفات , پودر کلر آکواپول , پودر کلر آمریکایی , پودر کلر سلوکس ,