Address & Contact

فروشگاه کاغذدیواری لمینت و پرده دکوراش

? نمایندگی انحصاری کاغذدیواری rasch آلمان و لمینت zenith روسیه و پرده های winberella ترکیه

? نصب و اجرای کاغذدیواری ، لمینت ، کفپوش و پرده

? چشم انداز میان مدت دکوراش ، احترام به مشتری ایرانی جهت ایجاد امکان خرید کاغذ دیواری با آخرین طرح های روز اروپا و دارای بهترین کیفیت و با قیمت گذاری شفاف و یکسان در کلیه فروشگاه های rasch در سراسر کشور می باشد.

? در بازار امروز کشور که متاسفانه محصولات بی نام و نشان در حوزه تزیینات داخلی و علی الخصوص کاغذ دیواری؛ زمینه را برای تنزل سلیقه مشتری خوش ذوق ایرانی در سطح کالاهایی کپی برداری شده، بدون هر گونه استانداردهای تولیدی و با رنگ و لعاب های جعلی و بدون هر گونه پشتوانه و پیشینه فراهم آورده اند، دستیابی به این چشم انداز هر چند به طور حتم با دشواری های خاص خود همراه خواهد بود، امّا ایمان به استواری ما در عمل به عهدی که با مشتریان خود بسته ایم، ما را هر روز مصمم تر از روز پیش می نماید که مشتری ایرانی لایق بهترین ها می باشد.

? دکوراش در بلند مدت نیز چشم انداز توسعه و ترفیع صنعت کاغذ دیواری کشور در قالب سرمایه گذاری مشترک با شرکای اروپایی خود و در جهت بومی سازی فناوری و دانش فنی روز جهان در تولید کاغذ دیواری با کیفیت و مبتنی بر طرح های بروز جهانی و به ویژه ایرانی را دنبال می نماید. غنای طرح های ایرانی، چه در دوره پیش از ورود اسلام و چه پس از آن، بنیانگذاران دکوراش را بیش از پیش مصمم ساخته است که نمادها، نشان ها، بافت ها و طرح های ایرانی-اسلامی شایستگی جهانی شدن و آراستن دیوارهای منازل و دفاتر کار در کشورهای پنج قاره جهان را دارا می باشند.

? تحقق این چشم انداز متعالی مستلزم ایجاد زیرساخت ها و فرآیندهایی می باشد که همگام با تاسیس دکوراش در دستور کار برنامه ریزان راهبردی این مجموعه قرار گرفته اند تا این آرزوی نه چندان دور و صد البته دست یافتنی هر چه زودتر محقق گردد و شاهد اعتلای هر چه بیشتر نام ایران در میان صنعتگران عالی رتبه جهانی در صنعت کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی باشیم.

 

لیست قیمت کاغذ دیواری آلمانی , نمایندگی کاغذ دیواری راش , قیمت کاغذ دیواری اروپایی , نمایندگی کاغذ دیواری راش آلمان , کاغذ دیواری بلو , حراج کاغذ دیواری آلمانی , قیمت کاغذ دیواری ماربورگ آلمان , قیمت کاغذ دیواری آمریکایی ,