تعمیر و تهیه لوازم جانبی پمپ صنعتی،خانگی و کشاورزی پایش صنعت اصفهان

?تهیه و تعمیر پمپ‌های صنعتی، کشاورزی و خانگی و لوازم جانبی، ست کنترل و… 

?ست کنترل آوش،ساخت ایران، دارای ضمانت تعویض شش ماهه 

?پمپ کولر آبی الکتروژن، ساخت ایران  

?با کیفیت عالی، قیمت مناسب 

به مدیریت:مسعود محمد بیگی

پمپ آب خانگی بشقابی دو پروانه دو اسب الکتروژن مدل CB210

????????????????
پمپ بشقابی الکتروژن یک اسب مدل CM100 تکفاز

?پمپ بشقابی یک اسب الکتروژن دارای پروانه استیل بوده و کیفیتی بسیار مناسب دارد. در بین انواع پمپ خانگی ، این پمپ بسیار کم صدا بوده و برای ساختمان ها و افرادی که به دنبال پمپ آب بی صدا هستند، این پمپ توصیه می شود.

????????????????
مشخصات فنی پمپ آب خانگی نوید موتور cm 100

?پمپ آب خانگی نوید موتور cm 100 یکی از تقویت کننده های خوب موجود در بازار است که از آن برای افزایش سرعت و فشار آب شهری در طبقات مختلف ساختمان استفاده می شود. این پمپ آب خانگی دارای کلاس محافظتی ipx4است که در مقابل هر گونه پاشش آب مقاوم است. همینطور از کلاس عایق حرارتی f نیز بهره مند شده است.

?این پمپ آب خانگی که محصولی از برند نوید موتور است یک پمپ بشقابی تک پروانه است که به صورت تک فاز ساخته می شود و برای مصارف خانگی و ساختمانی مناسب است.

?پمپ آب خانگی نوید موتور cm 100 بدنه ای چدنی دارد و جنس پروانه های آن که از مهم ترین بخش های پمپ محسوب می شود از جنس نوریل یا پلاستیک فشرده ساخته شده است. این الکترو پمپ هد یا فشاری به اندازه 33 متر دارد و می تواند با توانی معادل 1 اسب بخار و دور موتوری برابر با 2800 دور در دقیقه سیال را با سرعت نسبتا بالایی پمپاژ کند. همچنین میزان آب دهی آن 5.4 متر مکعب بر ساعت می باشد.

????????????????
پمپ آب نیم اسب محیطی نوید موتور مدل PM45 :

?پمپ آب نیم اسب محیطی نوید موتور مدل PM45 از انواع پمپ های محیطی تکفاز شرکت نوید موتور میباشد که الکتروپمپ های آن دارای ترموگارد بوده و با افزایش دما نمی سوزد و در مقابل هرگونه پاشش آب مقاوم می باشند.

?پمپ‌های محیطی که به آن پمپ های توربینی نیز گفته می شود، از نوع پمپ‌های سانتریفیوژال یا گریز از مرکز هستند . این نوع پمپ علیرغم توان کمی که دارند توانایی تولید فشار بالایی از خروجی را بخاطر نزدیکی پروانه با بدنه پمپ دارد. ضریب فشار در این نوع پمپ بالاتر از انواع دیگر پمپ هاست. در این نوع پمپ قدرت ورودی پمپ با افزایش جریان سیال کاهش می یابد.

?ویژگی های پمپ آب نیم اسب محیطی نوید موتور PM45 :

?همچنین دارای محفظه چدنی با پروانه برنجی به صورت بسته با محور یک پارچه میباشد که این امر موجب افزایش فشار آب خواهد شد و برای انتقال مایعات تا دمای 90 درجه سانتی گراد میباشد که با آبدهی 2.4 مترمکعب بر ساعت و فشار 40 متر مناسب افزایش فشار آب و انتقال مایعات با فشار قوی برای مصارف خانگی و ساختمانی است.

?این پمپ آب نوید موتور دارای کلاس عایق بندی F میباشد همچنین این پمپ آب خانگی دارای کلاس محافظتی IPX4است که در مقابل هر گونه پاشش سطحی قطرات آب مقاوم است.

?به علاوه این محصول با وزن 6 کیلوگرمی اش سبک محسوب شده در نتیجه سبب سهولت در حمل و نقل خواهد شد.

?شرکت نوید موتور در سال 1375 جهت ساخت و تولید الکتروموتورهای صنعتی و خانگی و مخصوص طبق سفارش مشتری در 35 کیلومتری شهر تبریز تاسیس شد و امروزه با هدف تولید پمپ ها ی فشار قوی و بهینه سازی محصولات آبگرم و همچنین ارتقا نسل الکتروپمپ های سیرکولاتور آبگرد فعالیت میکند.

?همه پمپ های شرکت نوید موتور دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط میباشند.

انواع هواکش صنعتی و خانگی

 

 

پمپ‌های کف‌کش تک‌فاز، یک و دو اینچ

????????????????

پمپ آب نیم اسب محیطی نوید موتور مدل PM45

????????????????
انواع ست‌کنترل

????????????????

 

محصولات پمپیران و الکتروژن

 

 

پمپ , انواع پمپ , پمپ صنعتی , پمپ کشاورزی , پمپ خانگی , تعمیر و تهیه لوازم جانبی پمپ صنعتی , فروش انواع پمپ در اصفهان , پمپ های صنعتی پایش صنعت اصفهان , کاربرد انواع پمپ , قیمت انواع پمپ آب در اصفهان , محصولات پمپیران و الکتروژن , پمپ آب نیم اسب محیطی , پمپ بشقابی الکتروژن ,