فروش دستگاه تمام اتوماتیک نانوایی ربات شاطر

✳️ فروش دستگاه های نانوایی

✳️ آماده سازی دستگاه هایی که کار را برای بشریت آسان میکند

✳️ فروش دستگاه های صنعتی آسانکار در جهت تولید ماشین آلات پخت نان با هدف ارتقاء کیفیت محصولات و تأمین نیازمندیهای مشتری و بهبود مداوم محصولات ،به دنبال کسب سهم بیشتری از بازار به عنوان یک اقدام بنیادی ، سیستم مدیریت کیفیت خود را بر اساس استاندارد۲٠٠۸-۹٠٠۱ Iso طراحی نموده است و متعهد به اجرای آن می باشد.

✳️ حال به اقتضای این نظام و بینش، برآنیم که با بهره گیری از کلیه امکانات و تواناییهای خود و با توجه به آموزش و استفاده از نیروهای مجرب و شناسایی و تحت کنترل در آوردن تمامی فعالیت های مؤثر بر کیفیت، از طریق اجرای مؤثر سیستم در کلیه سطوح رضایت مشتری را در زمینه تولیدات خودجلب نماییم.

✳️ همواره، حضور در بازار جهانی از مهمترین اهداف شرکت در برنامه ریزی های مدیران بوده که در این خصوص سایت اینترنتی شرکت صنایع پخت با بیش از ۱۵ سال سابقه ، شرکت را در عرصه بین المللی معرفی نموده واز این طریق صادرات مناسبی نیز داشته است. علاوه بر آن، مدیران بخش بازار یابی و فروش شرکت با مشارکت بخش طراحی و مهندسی،همواره توجهی خاص به نیازهای تشریحی و تلویحی مشتریان داشته است و سعی نموده اند برای ورود به بازار هدف ‌،ابتدا نیاز بازار را مورد توجه قرار داده و با توجه به آن اقدام به طراحی محصول جدید ‌و یا هماهنگ سازی توان و قابلیت های محصولات با بازار صادراتی و بازار داخلی نمایند.

با مدیریت: فقیری و سلیمانی

 

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

ارتباط با کارشناسان   ارتباط باکارشناسان

 

 

تنور تمام اتوماتیک ضربه ای

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت دستگاه نانوایی دست دوم , دستگاه تمام اتوماتیک نانوایی , دستگاه نانوایی خانگی , قیمت دستگاه پخت نان لواش خانگی , قیمت دستگاه تمام اتوماتیک نان تافتون , قیمت دستگاه پخت نان لواش نرم اتوماتیک تونلی , بهترین دستگاه پخت نان تافتون , فروش اقساطی دستگاه نانوایی , نانوایی , سیر , گردو , مشعل دستگاه تمام اتوماتیک نانوایی , ربات شاطر , سکاره , نانوایی اتوماتیک , دستگاه نانوایی , افخمی
,  دستگاه روتاری , تنور تمام اتوماتیک روتاری ,