Address & Contact

Our Address

رشت،فلکه رازی

Telephone

تولید دستگاه رنده چوب و فروش ماشین آلات صنایع چوب پارس اره

💥مسعود محمدی 09113361025💥
💥رشت فکله رازی نرسیده به ایستگاه راه آهن روبروی مسجد محمد رسول الله💥

🌀 رنده یک ابزار نجاری است که برای صاف کردن، یا کم کردن ضخامت، یا یکدست کردن سطح ناهموار چوب بکار می‌رود. رنده‌های نجاری در دو نوع چوبی و فلزی موجود هستند. رنده‌های چوبی همگی دارای یک تیغه هستند؛ به جز رندهٔ دستگاه (یا رندهٔ بلند) که دارای یک تیغهٔ پشت‌بند نیز هست.

✳️ ماشین آلات cnc صنایع چوب

🌀 هنگام مراجعه به مراکز فروش ماشین آلات صنایع چوب و فلز پارس و برندهای دیگر، یکی از اولین دستگاه هایی که می بینید، دستگاه سی ان سی چوب است. خرید دستگاه سی ان سیبرای کسانی که قصد حک کردن طرح های مختلف روی چوب را دارند الزامی است. طرح مورد نظر چه ساده باشند و چه پیچیده، به سیستم های کامپیوتری کوچکی داده شده و توسط مته هایی در محورهای ایکس، وای و زد روی چوب حک می شود. این دستگاه ها اندازه های مختلف و قیمت های متفاوتی دارند.

✳️ ماشین آلات صنایع چوب در خط رنگ

🌀 کاربرد ماشین آلات صنایع چوب که در کارگاه های بزرگ و کوچک استفاده می شود پس از ساخت وسیله چوبی ، زمانی است که آماده سازی نهایی صورت می گیرد. این دستگاه ها شامل:

💥 دستگاه خشک کن: برای خشک کردن چوب های مرطوب و مقاوم سازی آن ها یا خشک کردن رنگ
💥 دستگاه رنگ پاش: برای رنگ کردن سطح چوب
💥 دستگاه سنباده زن: برای صیقلی کردن و صاف کردن سطح چوب

🌀 هر کدام از این دستگاه ها نیز بر اساس نوع ساختشان با انواع مختلف رنگ ها سازگار هستند. بنابراین هنگام انتخاب باید بدانیم قصد کار کردن با رنگ های پلی اورتان را داریم یا پلی استر، پایه حلال یا یو وی.

✳️ ماشین آلات صنایع چوب صفحه ای برای تولید ام دی اف

🌀 این دسته از ماشین آلات صنایع چوب برای ساخت و تولید صفحه ها و ورقه های ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها هر کدام وظایف و کاربردهای متعددی دارند. انواع مهم آن ها عبارتند از:

💥 دستگاه پرس و وکیوم: جهت پرس الیاف و تبدیل آن ها به صفحات ام دی اف مناسب هستند.
💥 دستگاه دور کن و برش میزی: این دستگاه ها وظیفه برش صفحات ام دی اف و حتی چوب را دارند.
💥 دستگاه لبه چسبان:دستگاه لبه چسبان برای چسباندن نوارهایی مانند نوار پی وی سی به لبه های ام دی اف و در آوردن آن ها از حالت زبر و خشن به کار می رود.
💥 ماشین روکش زن: برای روکش کردن ام دی اف با موادی مانند ملامینه
💥 چوب خرد کن: این دستگاه جهت تبدیل چوب به الیاف برای ساخت ام دی اف و نئوپان استفاده می شود.

✳️ ماشین آلات مکنده صنایع چوب

🌀 هنگام انجام فعالیت های مختلف روی چوب، مانند برش و حکاکی با دستگاه های سی ان سی، خرده های چوب سطح کار را می پوشانند و باعث می شوند نتوانیم به خوبی به کار خود ادامه دهیم. برای بر طرف کردن این مشکل ماشین آلات صنایع چوب با نام مکنده ها تولید می شود که با قدرتی که دارند این خرده ها را از سطح چوب دور می کنند.

✳️ دستگاه های کمپرسور باد

🌀 کمپرسور باد برای تامین انرژی و نیروی وسایلی مانند میخکوب ها، منگنه کوب ها و دستگاه های لبه چسبان ، پنل بر و غیره به کار می روند. بنابراین به دسته ای از دستگاه ها و ماشین آلات صنایع چوب نیاز دارند که این نیروی هوا را برای کاملتر کردن کارشان فراهم کند.

✳️دستگاه های ترمو وود

🌀 رطوبت، حمله حشرات، سرما و گرمای شدید از جمله عوامل آسیب زا برای بافت چوب و ام دی اف یا نئوپان هستند. برای حل این مشکل دسته ای از ماشین آلات صنایع چوب به نام ترمو وود تولید می شوند که در مراحل مختلف با افزایش و کاهش دما به بافت درونی و بیرونی چوب، مقاومت آن را بالا می برند.

 مدیریت : مسعود محمدی

💥مسعود محمدی 09113361025💥
💥رشت فکله رازی نرسیده به ایستگاه راه آهن روبروی مسجد محمد رسول الله💥

 

 

سازنده رونده و دو سرقطکن چوب

 

 

 

 

ماشین آلات نجاری دست دوم , دستگاه نجاری خانگی , دستگاه نجاری سه کاره , قیمت دستگاه چوب بری صنعتی , قیمت دستگاه چوب بری کوچک , قیمت دستگاه سه کاره نجاری دست دوم , دستگاه نجاری پنج کاره , قیمت اره سه کاره نجاری ,