Address & Contact

Our Address

تبریز.میدان بسیج.ساختمان تجاری مهر.طبقه ۲ واحد ۲۱

 


مجری تخصصی سقف و نمای مدرن vmzinc

سیستم نمای vmzinc         

🔸🔹vmzinc(وی ام زینک) انتخاب پوشش مناسب برای انواع سقف شیبدار یا پوشش خارجی پشت بام یکی از موارد بسیار مهم و تأثیر‌گذار در مراحل ساخت‎ و ساز و نما و زیبایی یک ساختمان است.


 

🔸🔹ایستادرز

سقف های شیب دار به روش های مختلفی دسته بندی می شوند؛ برای مثال طبقه‌بندی سقف های شیب دار از لحاظ شیب در دو دسته ساده و طرح دار انجام می شود. به طوری که در طرح ساده یک الی دو شیب وجود دارد اما در سقف های شیب دار طرح دار بیش از دو شیب استفاده می شود. امروز از پوشش های سقف شیبدارونمای:ویلاها،ساختمانهای،تجاری،تفریحی،فرهنگی، سالن های ورزشی، سوله،سازه فضا، ساخت آلاچیق، نمای بیمارستانها،فرودگاه ها،ترمینال و … استفاده می گردد.

vmzinc

عامل های مؤثر در انتخاب پوشش مناسب برای سقف شیبدار و نما

1.مصالح و مواد اولیه‌ مورد استفاده در تولید پوشش‌ های سقف شیب دار
2.داشتن زیبایی و تناسب رنگ پوشش سقف‌های شیبدار 

3.متناسب بودن پوشش سقف شیب ‌دار با محیط و منطقه‌ ساختمان و عمر مفید و قابل بازیافت بودن متریال،

وی ام زینک

🔸🔹به بخش بیرونی یک ساختمان نما گفته می‌شود. در طراحی یک ساختمان، نما مهم ترین بخش در خارج ساختمان به شمار می‌رود و از آن جایی که نمای ساختمان در برابر عوامل جوی قرار می‌گیرد، در انتخاب مصالح آن باید بسیار دقت شود تا نمای ساخته شده در درجه اول در مقابل عوامل جوی مقاوم باشد و در درجه دوم زیبایی لازم را داشته باشد و هم چنین با نمای ساختمان‌های اطراف هماهنگی داشته باشد.

                                                                    عوامل تاثیر گذار بر نمای مدر                                                                                               vmzinc

♦️♦️از جمله عوامل موثر بر نما سازی مدرن به موارد زیر می‌توان اشاره نمود:

♦️ نوع کاربری ساختمان مانند ساختمان اداری، مسکونی،   فرهنگی، تجاری و…
♦️ انواع مصالح در دسترس کارفرما و معمار و سازنده بنا
♦️ فرم، شکل و متراژ بنا
♦️ شرایط اقلیمی و آب و هوای محل ساخت بنا
♦️ توان مالی و بودجه کارفرما

                               

🔵 🔵 تفاوت اصلی نمای کلاسیک و مدرن

 

 

◾️ تفاوت اصلی نمای کلاسیک و مدرن در میزان تزئینات ساختمان است. در نمای مدرن یا جدید از دو یا چند متریال با رنگ های مختلف استفاده می شود و به صورت ترکیبی از خطوط افقی و عمودی و به صورت کلی اجزای زاویه دار با توجه به سلیقه ی کارفرما اجرا می شود.

vmzinc

◾️ انتخاب مصالح مصرفی برای نماکاری ساختمان علاوه بر سلیقه ی مشتری، به شرایط آب و هوایی منطقه ای که ساختمان در آن ساخته شده نیز بستگی دارد.

◾️ vmzinc در طراحی به شیوه ی مدرن، از متریال هایی مانند،آلومینیوم،گالوانیزه،مس،آلوزینک، استفاده میشود

 



 

سقف vmzinc,ایستادرز،نمای مدرن چیست ,  نمای vmzinc , نمای مدرن ساختمان , سقف ,  نمای مدرن ,  vmzinc ,پوشش یکپارچه,سقف یکپارچه,پوشش زیپ,سقف زیپ,طراحی ویلا,طراحی نما,ویلا,ویلای مدرن,نمای اروپایی,پوشش بام و نما،سقف یکپارچه،

 شرکت : کینگ متال(king metal)

 


سیستم کینگ متالکینگ متال سیستماستندینگ سیستم برف گیر کینگ متال